۸۲۲۴۰۹
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

شارژ رایگان خودرو‌های برقی تسلا پایان یافت

تا به حال شارژ کردن خودروهای برقی تولیدی شرکت تسلا در ایستگاه های سوپرشارژر آن تقریبا هزینه ای در بر نداشت، اما این دوران دیگر به پایان رسیده است.

خبرگزاری فارس: از این پس خریداران خودروهای برقی تسلا که اتومبیل های خود را از نوامبر سال گذشته به بعد خریداری کرده اند باید برای این کار پول پرداخت کنند.

شارژ رایگان خودرو‌های برقی تسلا پایان یافت

تسلا یک برنامه رایگان دیگر برای شارژ خودروهای برقی قدیمی تر خود نیز به مرحله اجرا گذارده بود که اجرای این برنامه هم به زودی پایان می یابد. لذا دیگر هیچ یک از خریداران خودروهای تسلا نمی توانند بدون پرداخت پول باتری های این اتومبیل ها را شارژ کنند.

از این به بعد هر فرد باید برای شارژ خودروهای تسلا به ازای هر کیلووات ساعت در ایستگاه سوپرشارژر پولی پرداخت کند. روش دیگر محاسبه بررسی مدت زمان حضور فرد در ایستگاه شارژ خودرو است. تا به حال هزینه های شارژ خودروهای تسلا در نقاط مختلف آمریکا با یکدیگر متفاوت بوده است، اما قرار است از این به بعد هزینه شارژ بر مبنای نرخ استفاده از برق و تقاضای مشتریان تعیین شود.

شارژ رایگان خودرو‌های برقی تسلا پایان یافت

انتظار می رود این تغییرات هزینه شارژ خودروهای تولیدی تسلا را در برخی مناطق به شدت افزایش دهد. به عنوان مثال می توان به نیویورک اشاره کرد که هزینه استفاده از برق به ازای هر کیلووات ساعت در آن به ۰.۲۴ دلار می رسد. این رقم در مرکز شهر نیویورک در حدود ۰.۳۲ کیلووات ساعت است. همچنین هزینه شارژ خودروهای تسلا در ایالت کالیفرنیا نیز بسیار بالا خواهد بود. زیرا هزینه استفاده از برق در نقاط مختلف این ایالت از ۰.۳۲ تا ۰.۳۶ دلار در نوسان است.

برخی کارشناسان معتقدند این تحول باعث افزایش قابل توجه هزینه استفاده از تولیدات تسلا خواهد شد وشاید تمایل به خرید این خودرو را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج