۸۲۲۵۷۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اوبامیانگ: امیدوارم من و لاکازت کنار هم بازی کنیم

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم آرسنال از اونای امری خواست که به استفاده از خط حمله دو نفره، متشکل از او و الکساندر لاکازت ادامه دهد.

ورزش سه: در دیدار اخیر آرسنال مقابل چلسی، زوج خط حمله آرسنال کنار یکدیگر حضور داشتند و با نمایشی بسیار خوب، موفق شدند ۲-۰ آبی های لندنی را شکست دهند. لاکازت گل اول آرسنال را زد و اوبامیانگ نیز نقشی کلیدی در حملات این تیم داشت و حال مهاجم اهل گابن از سرمربی خود خواست به این زوج اعتماد کند.

او گفت:" فکر می‌کنم همه چیز خیلی خوب پیش رفته است. به نظرم دوندگی خوبی در زمین داشتیم، تلاش بسیاری کردیم، جنگیدیم و البته که خیلی خوشحالیم که کنار هم بازی کردیم زیرا حس خوبی از حضور کنار یکدیگر داریم. همه چیز خیلی خوب بود. حضور من و لاکازت در خط حمله؟ چرا که نه؟ راستش را بخواهید، امیدوارم که اینطور بماند زیرا وقتی بازیکن خیلی خوبی مثل الکس در کنار شماست، روی بازی شما هم تاثیر می‌گذارد.

امیدوارم بازی های بیشتری کنار هم باشیم. از وقتی به آرسنال آمده ام، او اینجا بوده است. به سراغ من آمد و با هم صحبت کردیم و همه چیز خیلی خوب پیش رفت. نگاه ما به فوتبال شبیه به هم است و من عاشق این موضوع هستم. او شخصیتی فوق العاده است. همه چیز بین ما خیلی خوب است، رقابت بدی بینمان جریان ندارد و ما دوست هستیم. وقتی یکی خوب کار می‌کند، دیگری هم خوشحال است و این مهم ترین چیز است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج