۸۲۲۵۷۹
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

هشدار‌های پلیس در راستای مبارزه با سرقت از منزل

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا با هشدار به شهروندان گفت: از نگهداری وجوه نقد و طلاجات زیاد در منزل و در یک مکان مشخص(در اتاق خواب و یا در میز آرایش بانوان....) خودداری کنید و اموال خود را به صندوق‌های امانات بانک بسپارید.

خبرگزاری ایلنا: سرهنگ کارآگاه رضا موذن اظهار داشت: سارقان از طرق مختلف در کمین هستند که به محض ترک منزل و یا عدم حضور ساکنان برای اجرای نیت مجرمانه خود دست به سرقت بزنند.

وی با اشاره به تغییر زمان سرقت از ساعات پایانی شب به ساعات اولیه (همزمان با غروب آفتاب تا ساعت ۱۱ شب) افزود: شهروندان حتی الامکان از خالی گذاشتن منزل از سکنه خوداری کرده و یا حفاظت منزل را در این ساعات به فرد مطمئن بسپارید(همسایه بانی).

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا خطاب به شهروندان تصریح کرد: از نگهداری وجوه نقد و طلاجات زیاد در منزل و در یک مکان مشخص(در اتاق خواب و یا در میز آرایش بانوان....) خودداری کنید و اموال خود را به صندوق‌های امانات بانک بسپارید.

وی اضافه کرد: اگر در یک مجتمع چند واحدی زندگی می‌کنید به نحوی برنامه ریزی کنید که کل ساختمان خالی از سکنه نباشد و در مجتمع‌های مسکونی در زمان به کارگیری از نیروهای خدماتی ( مستخدم ) در انتخاب افراد دقت و تحقیق کنید و حتی الامکان از شرکت‌های معتبر نیرو در خواست شود.

سرهنگ موذن با بیان اینکه ایجاد موانع موجب به تاخیر افتادن اقدام سارقان در ارتکاب جرم می شود، در توصیه به شهروندان تصریح کرد: نسبت به نصب نرده های حفاظتی خصوصا در محل درب های ورودی تراس در طبقات اول ساختمان اقدام کنید.

این مقام انتظامی اظهار داشت: تقویت و افزایش ضریب ایمنی منازل با استفاده از دوربین های مداربسته، نرده کشی دیوار، حیاط، نصب دزدگیر و درب های مستحکم و قفل های استاندارد و تعبیه گاو صندوق ثابت در داخل ساختمان فرصت ارتکاب سرقت را کاهش می دهد.

وی در پایان از اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با سارقان بومی و غیر بومی منزل در قالب طرح های استانی و سراسری با هدف شناسایی، تعقیب و دستگیری سارقان حرفه ای و سریالی خبر داد و گفت: پلیس در برخورد با سارقان از هیچ تلاشی فرو گذار نیست و با جدیت کار خود را انجام می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همین خبر رو چند وقت پیش گذاشته بودید، چرا تکراری؟؟؟

    • بدون نام

      وقتی بانک خودش دزد باشه چیکار کنیم؟!!

    • بدون نام

      این یعنی دیگه زندانها جای سوزن انداختن هم نیست از دوزدان حرفه ای یا مبتدی

    • سوری

      در زمان تیمور لنگ هیچ دزدی در ایران نبود گفتند چگونه به این رشد رسیدید . تیمور گفت اگر یک پسر بچه ده ساله یک سینی پر از سکه از قسطنطیه به سر بگیرد و تا هندوستان برود هیچ کس جرئت دزدی ندارد چون در هر شهری که دزدی اتفاق بیفتد حاکم آن شهر رو اعدام میکنم.

    • ق

      این توجیه ها خوب است ولی چاره کار این است دزد که دستگیر شد ودزدیش ثابت شد باید اورا درداخل یک جعبه آهنی در همان محل ومکان زندانی کنند وسخت ترین شکنجه هارا برای او در نظر بگیرند

    • .زاهدان

      والاازسیری کسی دنبال حرام نمیرود...

    • بدون نام

      اگه راست میگیددزدای اصلی روبگیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج