جاباما
۸۲۲۶۵۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

هوای امسال کلانشهر‌ها بهتر از سال گذشته است

معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه امسال کیفیت هوای کلانشهرها بهتر از سال گذشته بوده است، گفت: برخی دستگاه‌ها در اجرای مصوبات کاهش آلودگی هوا مشارکت بالایی داشتند. برخی دستگاه‌ها نیز باید عملکرد و تلاش خود را در این حوزه ارتقا دهند.

خبرگزاری ایسنا: معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه امسال کیفیت هوای کلانشهرها بهتر از سال گذشته بوده است، گفت: برخی دستگاه‌ها در اجرای مصوبات کاهش آلودگی هوا مشارکت بالایی داشتند. برخی دستگاه‌ها نیز باید عملکرد و تلاش خود را در این حوزه ارتقا دهند.

مسعود تجریشی در سی و پنجمین جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا که در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، گفت: بهمن ماه سال گذشته بر اساس مصوبه دولت تصمیم گرفته شد که کارگروه کاهش آلودگی هوا از ریاست جمهوری به سازمان حفاظت محیط زیست منتقل شود.

در همین راستا کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا فعالیت خود را در سازمان حفاظت محیط زیست از بهمن ماه سال قبل شروع کرد.

وی با اشاره به عملکرد دستگاه‌های مختلف در حوزه کاهش آلودگی هوا طی یک سال گذشته اظهارکرد: برخی دستگاه‌ها مشارکت بالایی داشتند. به همین علت قرار شده از طرف عیسی کلانتری - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست - نامه‌ای به رئیس بالاترین مقام این دستگاه‌ها به منظور تشکر ارسال شود.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به بهبود کیفیت هوای کلانشهرهای ایران در سال جاری گفت: امسال خوشبختانه هوای کلانشهرها نسبت به سال گذشته بهتر بوده که ۵۰ درصد این شرایط ناشی از شرایط جوی، وزش باد و بارش باران و ۵۰ درصد آن بر اثر تلاش دستگاه‌ها بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغ که حناق نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج