۸۲۲۶۸۵
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در پژو و وانت پیکان

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۰۰ کیلوگرم تریاک قاچاق جاساز شده در دو دستگاه پژو ۴۰۵ و وانت‌پیکان در محور مهاباد به ارومیه کشف و ضبط شد.

خبرگزاری فارس: مسعود خرم‌نیا در گفت‌وگویی با اشاره به مهم‌ترین کشفیات صورت گرفته در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: پس از آنکه اطلاعاتی مبنی بر حمل مقدار زیادی مواد مخدر قاچاق توسط سوداگران مرگ در سطح استان در اختیار ماموران انتظامی قرار گرفت، تلاش‌ها برای شناسایی این محموله آغاز شد.

وی با بیان اینکه با اقدامات فنی و پلیسی در محور مهاباد به ارومیه قاچاقچیان شناسایی شدند، افزود: قاچاقچیان با یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت‌پیکان قصد جابجایی مواد مخدر را داشتند که با دستور ماموران انتظامی این خودروها متوقف شده و مورد بازرسی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در بازرسی‌ها از این خودروها ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، ادامه داد: رانندگان این خودروها نیز متهم شناخته شده و دستگیر شدند و مواد مخدر مکشوفه نیز با دستور مراجع قضایی ضبط شد.

خرم نیا با اشاره به کشف سیگارهای قاچاق در مهاباد عنوان کرد: پس از آنکه خبری مبنی بر انبار سیگارهای قاچاق در سطح شهرستان در اختیار نیروهای انتظامی قرار گرفت، اقدامات لازم برای تعیین صحت و سقم این خبر در دستور کار نیروها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته محل مورد نظر شناسایی شد، تصریح کرد: با شناسایی محل و اخذ مجوزهای مربوطه در بازرسی از محل مورد نظر ۷۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد که ارزش ریالی این سیگارهای قاچاق با ارزیابی‌های صورت گرفته یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه یک متهم در این راستا دستگیر شد و با تشکیل پرونده مقدماتی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز با شدت و قدرت بیشتری توسط نیروهای انتظامی در حال انجام است که در طی آن، همکاری مردم با نیروهای انتظامی نقش به سزایی دارد.

کشف بیش از ۱۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با نیروهای انتظامی کهکیلویه و بویراحمد

خرم‌نیا با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی آذربایجان‌غربی در صورت لزوم در عملیات‌های فرا استانی با نیروهای انتظامی استان‌های دیگر همکاری دارد، گفت: در همین رابطه، در یک عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی کهکیلویه و بویراحمد ۱۹ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک از مخفیگاه متهم کشف و ضبط شد.

انهدام باند سارقان بوکانی با ۱۵۰ فقره سرقت در سطح آذربایجان‌غربی

وی همچنین یکی از عملیات‌های موفق پلیس در هفته گذشته را انهدام باند سارقان حرفه‌ای خودرو در بوکان برشمرد، بیان کرد: این سارقان در ۶ شهرستان سطح استان اقدام به دزدی کرده بودند که پس از دستگیری، در بازجویی‌ها به ۱۵۰ فقره سرقت قطعات داخلی خودرو اعتراف کردند که ارزش ریالی آنها سه میلیارد ریال برآورد شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وانک علا خلق عظیم

      مردم ایران کار نیست بدبختی رو آوردن به قاچاق مواد مهلک مخدر

    • AAAAAAAAA

      این یکی از هزار وانت است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج