جاباما
۸۲۲۷۳۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رایان و علی بیرو، نسخه جدید بوسنیچ و عابدزاده!

دو واکنش با اتکا به تجربه‌ی کسب شده از لیگ برتر انگلستان از سوی گلر تیم ملی استرالیا، کانگوروها را در جام ملت‌های آسیا نگه داشت و مانع حذف زودهنگام مدافع عنوان قهرمانی از مسابقات شد.

ورزش سه: دو واکنش با اتکا به تجربه‌ی کسب شده از لیگ برتر انگلستان از سوی گلر تیم ملی استرالیا، کانگوروها را در جام ملت‌های آسیا نگه داشت و مانع حذف زودهنگام مدافع عنوان قهرمانی از مسابقات شد.

ضیافت پنالتی‌ها اختتامیه‌ای بود برای ماراتن نه چندان زیبای استرالیا و ازبکستان. مسابقه‌ای از جنس درگیری‌های فیزیکی زیاد در میانه میدان که موقعیت‌های زیادی نصیب شاگردان گراهام آرنولد و هکتور کوپر نمی‌کرد. البته در این میان با آمدن متئو لکی به بازی، نیمه دوم کمی به سمت استرالیا سنگینی کرد اما درخشش نسترف مانع فروپاشی دروازه ازبک‌ها شد.

در نهایت هم دومین دیدار این مرحله از مسابقات بدون رد و بدل شدن هیچ گلی به ضیافت پنالتی‌ها رفت تا دست‌های نسترف ازبک و متیو رایان استرالیایی سرنوشت این دیدار را بنویسد. رایان دو روز قبل از شروع مسابقات با ترک انگلستان و باشگاه برایتون به امارات آمد تا تیم ملی کشورش را برای کسب دومین عنوان قهرمانی حمایت کند. از طرف دیگر دروا‌زه‌بان تیم ملی ازبکستان هم به دنبال خلق شگفتی در پنجمین حضور متوالی‌اش در جام ملت‌های آسیا و فرستادن تیمش به جمع هشت تیم برتر آسیا بود.

رایان و علی بیرو، نسخه جدید بوسنیچ و عابدزاده!

در شروع همه چیز به سود ازبک‌ها پیش رفت. نسترف با دفع پنالتی عزیز بهیچ چپ پا تیمش را در آستانه صعود به یک چهارم قرار داد. اما همیشه یک سوپرمن وجود دارد که همه چیز را تغییر دهد و شادی را به یک ملت بازگرداند. قهرمان امشب مردم استرالیا هم متیو رایان بود. او هم ضربه دوم پنالتی ازبکستان را با هوشمندی خاصی با دست دفع کرد. بازیکن حریف با شوت محکمی قصد داشت مرکز قفس توری را هدف بگیرد؛ غافل از تجربه لیگ برتری شماره یک استرالیا. رایان با رفلکس خوب و ایستادن در مرکز بدون پرش زودهنگام، از همان ابتدا مانع عقب افتادن مدافع عنوان قهرمانی در پنالتی ها شد.

رایان حالا بعد از مارک بوسنیچ سرشناس‌ترین گلر کشورش است. هر چند هنوز به آوازه این بازیکن افسانه‌ای نرسیده و راه طولانی در پیش دارد. بوسنیچ زمانی حراست از دروازه منچستر فرگوسن را بر عهده داشت که بدون دلیل کسی را جذب و به آن بازی نمی‌داد.

حالا رایان هم در لیگ برتر جزیره بازی می‌کند و یکی از بازیکنان موثر است؛ اما در تیمی به نام برایتون آلبیون. بگذارید به امارات بازگردیم. هر دو تیم ضربه پنالتی سومشان را به گل تبدیل کردند و اینگونه مسابقه ادامه پیدا می‌کرد. اما باز هم فرصت برای هنرنمایی رایان به وجود آمد. او با زیرکی خاص و بر هم زدن تمرکز بازیکن ازبکستان ضربه پای چپ بیگمائف را با کف دست برگشت داد و هدیه‌ای برای لکی فرستاد تا با گل کردن ضربه آخر مدافع عنوان قهرمانی را در تورنمنت زنده نگه دارد.

رایان و علی بیرو، نسخه جدید بوسنیچ و عابدزاده!

حالا باید متیو رایان را رقیب اصلی علیرضا بیرانوند در رقابت برای کسب دستکش طلای جام ملت‌های آسیا بدانیم. البته که او تا به اینجا ۳ گل در مرحله مقدماتی دریافت کرده و گلر شماره یک ایران مانع از فروپاشی دروازه‌اش در چهار دیدار شده است. در این میان سعد الشیب قطری و کیم سئونگ یو کره‌ای هم در سه مسابقه گلی دریافت نکرده‌اند.

اما این احتمال وجود دارد در مسابقات فردای خود برابر عراق و بحرین سرانجام تسلیم شوند و علی بیرو ایرانی‌ها شماره یک قاره کهن را هم بر تن کند. هر چه هست باید منتظر ادامه جام ملت‌ها بود و تا شروع مرحله نیمه نهایی صبر کرد. مرحله‌ای که چهار تیم نهایی مسابقات را مشخص می‌کند و باید بیشتر جوایز را در کیسه‌ آن‌ها قرار داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج