۸۲۲۸۸۶
۷۳ نظر
۵۰۰۲
۷۳ نظر
۵۰۰۲
پ

آزمون: خیلی‌ها دوست دارند ما ببازیم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بر این باور است برخی به خاطر موفقیت‌هایی که کی‌روش به دست آورده به دنبال زدن او هستند.

ایسنا: سردار آزمون درباره برتری ایران مقابل عمان به صحبت پرداخت. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در این گفت‌وگو اشاره‌ای به انتقادات مطرح شده است از کارلوس کی روش داشت و عنوان کرد متاسفانه در ایران هر کسی که به موفقیت می‌رسد را می‌زنند. آزمون حتی عنوان کرد برخی دوست ندارند تیم ملی پیروز شود.

در ادامه گفت‌وگوی سردار آزمون را با خبرنگار ایسنا می‌خوانید:

* با پیروزی برابر عمان حالا باید در یک چهارم نهایی برابر چین به میدان بروید. شرایط این بازی را چطور ارزیابی می‌کنی؟

- چین تیم بسیار قدرتمندی است. تیمی که توانسته خود را به جمع هشت تیم نهایی برساند قطعا از کیفت خوبی برخودار است. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که این بازی را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم. از الان فقط به بازی با چین فکر می‌کنیم تا به نیمه نهایی برسیم.

* مقابل عمان دو برصفر پیروز شدید اما موقعیت‌های زیادی را ازدست دادید و چند موقعیت هم را خودت از دست دادی. بازی مقابل عمان چطور بود؟

- فرصت‌هایی را از دست دادم اما اگر قرار باشد همه موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنم الان در روسیه فوتبال بازی نمی‌کردم بلکه باید در یک تیم معتبر اروپایی توپ می‌زدم. همیشه تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و در زمین مسابقه برای تیم مفید بازی کنم.

* در دیدار برابر عمان زمانی که داور پنالتی اعلام کرد، پشت سر مهاجم حریف ایستادی و با حرکات دست سعی داشتی به بیرانوند بگویی که به کدام سمت حرکت کند. مهاجم عمان را می‌شناختی؟

- نه. پنالتی زن عمان را نمی‌شناختم. اما خوب خودم مهاجم هستم و از نوع ایستادن آن مهاجم فهمیدم که به کدام سمت ضربه را خواهد زد. به همین خاطر به بیرانوند اشاره کردم و گفتم.

* با این شرایط فکر می‌کنی تیم ملی پتانسیل شکست دادن چین را در مرحله بعد دارد؟

- الان همه تمرکزمان را روی بازی با چین گذاشته‌ایم؛ البته تا به الان هم سعی کردیم بازی به بازی پیش برویم. البته خیلی انتقاد می‌شود که کاملا طبیعی است. واقعیت این است که خیلی‌ها دوست دارند ما پیروز نشویم و شکست بخوریم. ما به آن‌ها فکر نمی‌کنیم. ما برای کسانی بازی می‌کنیم که جانانه ایران را دوست دارند. در این شرایط بد ما با پیروزی می‌توانیم مردم را خوشحال کنیم. حیف است که مردم را خوشحال نکنیم. مردم ما واقعا لیاقت خوشحالی را دارند. در این شرایط کسانی هستند که برای ما با جان و دل دعا می‌کنند و ما هم برای آن‌ها بازی می‌کنیم.

* این روزها صحبت های زیادی مبنی بر جدایی کی‌روش بعد از جام ملت‌های آسیا مطرح می‌شود. برخی حتی از پیشنهاد کلمبیا به او ناراحت شده‌اند و می‌گویند کی‌روش باید برکنار شود. نظرت درباره این مسائل چیست؟

- هر بازیکن و هر مربی‌ای پیشنهادات خود را دارد. البته من کی‌روش را می‌شناسم. او زمانی که با تیمی مثل ایران قرارداد دارد با جان دل برای آن تیم تلاش می‌کند چراکه به قراداد خود متعهد است. کی‌روش همیشه حرف حق می‌زند چون دوست دارد تیم ملی فوتبال ایران همیشه بهترین باشد. الان هم مطمئنم همه حواسش به تیم ملی است.

* انتقادها از کی‌روش هم زیاد شده است. این مسائل چقدر روی کار شما تاثیر دارد؟

- بله متاسفانه این مسائل را می‌شنویم. در فوتبال ایران همیشه این‌گونه است. اگر کسی به جایی برسد و موفقیتی به دست بیاورد، برخی سعی می کنند او را زمین بزنند. ما بزرگ‌تر از علی دایی در فوتبال آسیا داریم؟ نداریم. اما او را هم زدند . وقتی علی دایی را می‌زنند چه انتظاری دارید کی‌روش را نزنند؟ قطعا برخی هم سعی می‌کنند من و مهدی طارمی و علی‌رضا جهانبخش را بزنند. اگر نزنند که نمی‌شود که... البته در این میان کسانی هم بودند که حمایت کردند. حمایتی که برای ما دلگرمی بود و انرژی ما را بیش‌تر می‌کرد.

* البته گاهی انتقادات از خودت هم زیاد می‌شود.

- مطمئن باشید اگر بخواهند از من انتقاد کنند، جواب‌شان را در زمین می‌دهم. آن‌هایی که انتقاد می‌کنند را بی‌پاسخ نمی‌گذارم. اگر هم نتوانم گلی بزنم بالاخره کارم را درست انجام می‌دهم که فرصت گلزنی برایم ایجاد می‌شود و با دروازه‌بان حریف تک به تک می‌شوم. این را بدانید آن‌هایی که از من انتقاد می‌کنند بعدا خودشان شرمنده می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما هم برد برای خودتون میخواهید برای ملت نمی خواهید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی یعنی برانکو و طرفداراش ده نمکی اینا واپسگرا خیابونی میثاقی سی سانتی زبراب عادل زن مخالفان کی روش برد دوست ندارن

      • بدون نام

        دقیقا، وقتی کل مربی و بازیکن به مردم توهین میکنن چه انتظاری دارن! از الانم دارن توجیه میکنن که اگر باختن بگن حمایت نشدیم اگرم به مقام رسیدن شروع کنن به تخریب بقیه! معلومه که با این وضع اکثر مردم دیگه نتایج براشون مهم نیست! تو مرحله گروهی هم حذف میشدین نه تعجب میکردم نه برام مهم بود چون به عشق کشور و مردم بازی نمیکنین و این رو کسی که یکم شعور داشته باشه میفهمه!

      • بدون نام

        دقیقا از کدوم موفقیت حرف میزنین؟ صعود از گروهی که دوتا تیمش رتبه سه رقمی دارن؟
        یا برد عمان؟
        میشه یه بازی جون دار بگین که با مربیگری کیروش بدون
        سکته برده باشیم؟
        به جایی رسیدیم که اتوبوس پارک نکردن جلوی یمن و ویتنام شده افتخارمون
        مایی که تعداد گلهامون 2 رقمی میشد 5 تا به ضعیف ترین تیم جام زدیم شده افتخارمون
        آقای آزمون تو برای ویتنام و یمن و کره شمالی بازی نمیکنی تو برای تیم اول آسیا بازی میکنی که توی هر بازی حداقل 10 تا فرصت گلزنی ایجاد میکنه . اگه نتونی گل بزنی همون بهتره که بری به تعطیلاتت برسی

    • بدون نام

      ما بیشتر دوست داریم تو نازنازی بازی نکنی.یا اگر بازی میکنی گل بزن.یا اگر گل نمیزنی پرو نباش بگو باید الان بارسلونا میبودم،عین حرفه ایها معذرت خواهی کن.....بابا فقط تویی و دروازه بان پس چرا نمیزنی تو گل!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سردار عشقه

      • بدون نام

        آبو بریز همونجا

      • مهدی آبی

        لنگی

      • ابوالفضل

        درسته نمیزنه تو گل،ولی خدایی گلو که خوب میزنه...دفه دیگه اگه جنسش خوب بود میره رئال بازی کنه

      • بدون نام

        تو عمرا تو زمین چمن فوتبال بازی کردی

    • خودم

      اولین کسی که تیم ملی رو میزنه زمین همین سردار آزمون هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سردارعشقه

    • بی نام

      لطف بفرمایید کدام موفقیت، رفتن به جام جهانی موفقیت است،اول شدن که هنوز نشدید در آسیا موفقیت است، با این نفرات که در ایران وجود دارد و اصلا به تیم ملی دعوت نشده اند وجا انان افرادی مثل شما که انگیزه خدمت به تیم ملی ندارد حضور دارند بایستی در جام جهانی از گروه صعود میکردید،یه تیم دفاعی که با وجود ولطف گزارشگران به مردم القا میشه شما درحال فتح جهانید ،نه عزیزم ایران الان بهترین بازیکنان را دارد ولی متاسفانه به هیچ جا نرسیده مقابل عمان اگه بیرانوند ا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما در کدام دوره دو بار پشت سر هم به جام جهانی صعود می کردید ؟؟؟
        شما که یکی در میون می رفتید جام جهانی
        یادتون رفت کره شمالی رو فرستادید جام جهانی ( ،زمان سرمربیگری دایی ، قطبی ) ؟؟؟
        یادتون رفت زمان برانکو در حالی که 18 بازیکن لژیونر داشتید تنها افتخارتون این بود که کعبی با پا زد تو صورت فیگو . و گفتید تیم نرفت بالا ولی جا پای بازیکن ما با فیگو رفت بالا؟؟؟؟

      • مهدي

        جواب كاربر ١٤:٠٩
        شما بگو كدوم مربي تو ايران شانس ٧ سال مربيگري داشته كه نتونسته تيم ملي رو دو دوبار پشت سر هم ببره جام جهاني ؟ همين زمان برانكو برانكو كه ميگي از يه بازي قبل صعود قطعي به جام جهاني داشتيم ، باهمين برانكو كه ميگي به تيم كره كه جام جهاني چهارم جهان شد ٤ تا زديم ، به ژاپن با كلي ستاره كه قهرمان آسيا شده بود ٢ تا زديم و ٢هيچ برنده شديم ، اگه تو بازي با عربستان حقمون رو نخورده بودن قطعا اول بوديم ولي بازم مقام سومي گرفتيم ، ما قبلا هم سرمون بالا بوده فقط يه دوره ٤ ساله از بس گفتن مربي بومي بياريد اينجور تيم ملي خوار شد ، همه اونايي كه سنشون قدميده ميدونن كه چطور همين فردوسي پور نسخه برانكو رو قبل برگشت تو ايران پيچيد ، ، همه طرفدارا امروزم كيروش يه مشت بچه دهه هشتادي هستن كه از وقتي فوتبال ديدن كيروش سرمربي تيم ملي بوده

    • بدون نام

      درود ،احسنت،

    • پریسا

      هیس بابا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توهیس بابا بی ادب

    • مرتضی

      لطفا چرت نگو، از الان داری جو درست می کنید!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سردارعشقه

      • بدون نام

        15:25 خودتو لوس نکن.

    • اکبر

      علی علیپور پشت تو و اون طارمی نمک نشناس مونده ... چیش از شما کمتره...شما باید و باید از کیروش تعریف کنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علیپور حتی ناخن سردارم نمیتونه باشه

    • بدون نام

      به خدا این بچه خیلی صاف و ساده س...از نوع حرف زدنش خیلی راحت میشه درک کرد این موضوع رو...ولی خب جو کثیف فوتبالیمون و البته جامعه مون آماده س همه رو از ریشه بزنه...یا میبریم به عرش بالا یا میزنیمش زمین نتونه خودشو پیدا کنه

    • بدون نام

      پرسپولیس=وططن فروش

      پاسخ ها

      • مهدي

        استقلال = دكل نورد، بادي به هر جهت
        تيم ملي هميشه به لطف پرسپوليسيا نتيجه گرفته و از اين بعد هم همينه ، پرسپوليسيا از كيروش خوششون نمياد كه اصلا ربطي به تيم ملي نداره ، نتيجه خوب تيم ملي سربلندي ماست

      • بانام

        پرچم ژاپن رو فراموش نمیکنیم وطن دوستان...

      • بدون نام

        وطن فروش شما هستين . شما تراختوريا- كيسه كشا و شله زرداي نامرد كه با پرچم ژاپن و پرچم استان اذربايجان و تركيه مي برين ورزشگاه . همه اسناد و فيلم موجوده . پرسپوليس نا وطن رو برد به فينال باشگاههاي اسيا. برانكو با دستان خالي. حالا كيروش با دست پر اگه مي تونه تيمو بره اول كنه بيست سال ديگه بمونه تو ايران مربي تيم ملي باشه

      • بدون نام

        آره ما پرسپولیسیا هستیم که با پرچم ژاپن میریم استادیوم.
        ما پرسپولیسیا هستیم که از دکل تیمای عرب و غیر عرب میریم بالا.
        ما پرسپولیسیا هستیم که پنالتی میدیم به حریف.
        ما پرسپولیسیا هستیم که باعث میشیم مهاجم حریف با دروازه بانمون تک به تک شه

    • شهاب

      جوجه مثل اینکه خیلی خودت رو جدی گرفتی .اگه هم یک عده دوست ندارن بر میگرده به رفتار چاپلوسانه بازیکنی چون شما که به جای گل زدن شر و ور میگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سردارعشقه

    • ناشناس

      کاملا حرف درستی رو زده ؛ برخی از گزارشگران و کارشناسان ورزشی از نوع حرف زدنشون مشخصه چندان دلشون با تیم ملی نیستن

    • افشار

      ینی همه باید مثل تو فکر کنن ..هر کسی حق انتخاب داره ..در ضمن کسی ددست نداره ایران بازنده باشه .‌خیلی ها دوست دارن کیزوش برنده نباشه ‌.....تا گورش رو گم کنه بره ....

    • بدون نام

      عوض اینجور حرفا تمرکزتون و بذارید رو بازیها دوره قبلم بعد از شکست از عراق کیروش همین و گفت که خیلیها میخواستن
      ما ببازیم و ... اونموقع منظورش قلعه نویی بود الان پیله کرده به برانکو ، از وقتی کیروش اومد تیم ملی خاله زنک شده

    • کرستیانوRonaldo

      ما سردار و وکیروش و تیم ملی رو دوس داریم

    • بدون نام

      با حضور سرکار فک کنم دعاهاشون جواب داده!

    • بدون نام

      تابلو دیگه
      برانکو و طرفدارانش

      ولی تیم ملی به همه ارجحیت داره

    • بدون نام

      بیخیال کسی تمایل نداره ببازید راحت باش . یکم تناقضات در ناز و قهر شماهاست که پشت پرده ش یکم شبهه داره !کسی به بازی شما کاری نداره و تیمهای حاضرم انچنان مالی برای برد نیست و هنر شاقی انجام نمیده کی روش

    • علی

      شک نکن که همه منتظر اینشالاه باخت هستن کل گزارشگران مسولین کشور و وزارت ورزش 50میلیون دو اتیشه ارتش سرخ ..پیرو جوون کوچیک و بزرگ همه منتظر حذف تیم کیروشن که از دبی ساکش راببنده به یاری حق.... امین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تناقض پرسپولیسیای مثل تو میدونی چیه؟اینکه برا بازی تیم باشگاهی تون باید همه ملت ایران طرفدار تیمتون باشن ولی تو بازی ملی که اسمش روشه (تیم ملی) حاضرین حذف شه چون مربیش با مربیتون مشکل داره، همینفدر وطن فروش همینفدر احمق

    • علی

      شک نکن که همه منتظر اینشالاه باخت هستن کل گزارشگران مسولین کشور و وزارت ورزش 50میلیون دو اتیشه ارتش سرخ ..پیرو جوون کوچیک و بزرگ همه منتظر حذف تیم کیروشن که از دبی ساکش راببنده به یاری حق.... امین

    • به عشق تاج

      آقای آزمون تاجداران ایران امیدوار به قهرمانی ایران و آقای گلی شما هستند.

    • بدون نام

      پس معلوم شد چرا امسال همه متحد شدن پرسپولیس و برانکو رو ضعیف کنن چون تو این 3 سال تمام افتخارات رو درو کردن بازم مثل همیشه با اینکه از کیروش بدم میاد ولی برای تیم سرزمینم ایران عزیز آرزوی قهرمانی دارم، زنده باد ایران زنده بادپرسپولیس

    • علیرضا ناصری

      خیلی ها دوست ندارند ایران ببازه به جز استقلالیها و مردم که دوست دارند ایران ببره برانکو و وزیر ورزش سلطانی فر و ناظمی و خیابانی و تاج و همه مجریان تلویزیون میلی و پرسپولیسیها و بقیه فقط دوست دارند ایران ببازه به امید برد تیم ملی ایران مقابل چین و ژاپن و رفتن به فینال و قهرمان شدن در آسیا با تشکر از سایت خوب برترینها دست شما درد نکند

      پاسخ ها

      • مهدي

        سنتى و صنعتي. با هم زدي داداش ، استقلال حامي همه تيما جهان بوده جز تيم خودش ، از دكل بورگينافاسو فقط بالا نرفتيد

      • بدون نام

        چقدر راحت تهمت میزنید وزارت ورزش اگر با کیروش مشکل داشت یا میخواست ایران ببازه بعد از جام جهانی قرارداد۶ ماهه نمیبست اونم با اون رقم هنگفت با کیروش در ضمن من پرسپلیسیم نه فقط تیم ملی که حتی وقتی استقلال با تیمهای خارجی بازی داره دوست دارم ببره چون کشور برام مهمتر از کری خوانیهای تیمیه این کری خوانیها رو شما استقلالیها شروع کردید هربار پرسپلیس برد گفتید کمک داور بوده و ....حتی وقتی تا فینال جام باشگاههای آسیا رفت کیروش ولی حال و روزش معلومه جام ملتهای قبلم با قلعه نویی درافتاده بود تو اینترنت سرچ کن مصاحبه بعد از باخت از عراق و تو جام ملتهای قبل خودت بخون ببین چقدر شبیه حرفهای سردار آزمونه

    • بی نشان

      زر نزن مچل.تو اصلا معنی موفقیت و میدونی اخه!!؟ اخه نا الان کدوم تیم قدرتمندی رو تونستین ببرین که زر اضافه میزنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی ادبتراز تو ندیدم توعمرم
        به خاک زیر پای سردار هم نمیرسی

    • بدون نام

      اینو بدون تو هنوز یک بازیکن درجه توهم نیستی این قد فخرمیفروشی متمعن باش اگر موقعیتهایی که بتو میدن به علی پور بدن بیشتر از تو گل میزند وازاین الان بگم تو بجایی نمیرسی این حرف منو بیاد داشته باش فقط کی روش گورش گم کند زمان تو هم به پایان میرسد وقتی از تیم ملی خدا حافظی کردی کی روش برت نمی گردان الان کسی بهترتز تو تو تیم بود مگر تو از رحمتی اون زمان بهتر بودی که کی روش برا گرداند نه بخدا فقط چشم این دلال رو گرفتی ودر ضمن اگر من بودم بخاطر اون حرف های بابا جونت تورو دعوت نمیکردم

    • پرسپولیس

      اینارو کیروش بهت یاد داده بوه؟خودتو خراب نکن اخرش عوض میشه بعدش چی؟

    • بدون نام

      فقط لنگیهای بی وطن در ارزوی باختن تیم ملی هستن نه همه

      پاسخ ها

      • سردار

        شما كه وطنتون كل تيما جهانه به جز ايران ، يه بار ژاپن ، يه بار قطر ، يه بار سيرالئون ،

      • بدون نام

        بي وطن . پرسپوليس نام باستاني تخت و جمشيده. بي وطن بي اصل و نسب شما هستين كه با پرچم ژاپن قر ميدين . اره داداش

    • بدون نام

      وزیرورزش ودولت دوست ندارن ایران موفق باش وتوهم بدردنخوری بهترنباشی

    • بدون نام

      وزیرورزش ودولت دوست ندارن ایران موفق باش وتوهم بدردنخوری بهترنباشی

    • بدون نام

      بعضیهابه ظاهرهوادارندوبه ظاهرفوتبالیند اماهیچی بلدنیستند.بلدنیستندچه جوری حرف بزنند یه عده بیسوادن که بازیکنان تیم ملی رامیکوبندخواهشن توکارکارشناسی دخالت نکنید والکی مطلب ننویسید مابایدطرفدارتیم ملی وهمه بازیکنان باشیم و حمایتشون کنیم سرداروهمه نمایندهای ماهستن پس بگیم قهرمانان بتازیدوپیروزشوید زنده بادوطن زنده بادایران.

    • بدون نام

      خیلی ها دوست دارن تو بری گورتو گم کنی.مفلوک دست و پا چلفتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه تو خودت چه هنری داری جزاینکه دهنتو نیم متر بازکنیو چرت وپرت بگی
        سردار همیشه قهرمانه

    • بدون نام

      نه عزیزم کیروش غلط به شما خط داده تازه اگر این حرف حقیقت داره فرصت‌ها به گل تبدیل کن تا نبازید که آنها خوشحال بشن

    • javad persian

      مرسی سردار عزیز تو بهترینی.
      و فقط یه تعداد لنگی نفهم ( بلانسبت لنگی هایی که فهمیده و باشعور هستند) هستند که چشم دیدن موفقیت تو و تیم ملی رو ندارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تویی که به پرسپلیسها میگی لنگی خودتم مثل اونا نفهمی پرسپلیسیم از کیروش هم متنفرم اما برد تیم ملی رو میخوام

    • ایرانی

      همچین میگه کیروش موفق بوده انگار در این ۸ ساله همه جام ها رو درو کرده .

    • بدون نام

      ببین ترو خدا ،،ی ضرب المثلی هست ک میگن ی دیوانه سنگ میندازه تو چاه صدتا عاقل نمیتونن درش بیارن ،الان شده قصه برانکو و لنگ و طرفدارای ساندویچ خور لنگ ،،کلا تیم ملی تو این وضعیت دارن میبرن حاشیه.اخ لنگ خائن ب وطن اخ منافق تا کجا بیشعوریت ادامه داره؟؟

      پاسخ ها

      • بانام

        اگر از نظر شما وطن همون ژاپن هست بله ما طرفداران پرسپولیس کبیر خائن به وطن هستیم... کیسه چرا انقد سوختین آخه دلم واسه شما میسوزه بیچاره ها

    • بدون نام

      خدایا این دلال کرواتی کی از ایران میره ؟برانکو کثیف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره واقعا بره که 1 جام بگیرید حداقل خیلی دیگه بهتون فشار اومد :))))

    • میثم تشویق

      تا چشمانشون کور شود

    • بدون نام

      آدم كامنتهارو ميخونه وحشت ميكنه تو اين جامعه داره زندگي ميكنه ، متاسفانه تعداد آدمهاي عوضي رياد شدن تو اين مملكت خدا به داد برسه

    • بدون نام

      پرسپولیسیها همه منتظریم که ببازید بچولید پی باشگاه هاتون.انشاله که قهرمان نمیشید

    • پرسپولیسی

      هرکسی به باخت تیم ملی کشورش راضی باشه خائن نامرد وپست ووطن فروشه واقعآ خجالت آوره که چنین آدمهایی تو مملکتمون داریم برید بمیرید بهتره بابا ،سردار عشق است

    • بدون نام

      بدی از خودت و مربی دلالته بین تیم ملیمون و ما این همه فاصله انداختید دوران شما هم تموم میشه.تو دعوت شدی ولی حسینی بهترین دروازبان لیگ با لجازی دعوت نمیکنه.

    • بدون نام

      سردار هر چی باشه یه جوآن ایرنا و وطنی هست .اما اینکه یک مربی خارجی کروات که دو سال دیگه معلوم نیست کجاست راجب هویت ملی ما حق نداره نظر بده .البته همه ایرانیها می تونن و حق دارن نظر بدن چون کشورشونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون مربی کروات در مورد هویت ایرانی ما هیچ حرفی نزد نه زمانیکه خودش سرمربی تیم ملی بود نه الان ضمنا ادب و تربیت و شخصیتش از کیروش که هر سری به یکی پیله میکنه یه بار قلعه نویی یه بار رحمتی یه بار برانکو و ...بیشتره کیروش معلوم هست دو سال دیگه کجاست ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج