۸۲۳۰۱۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رندر ویوو APEX ۲۰۱۹ به اینترنت راه پیدا کرد

چند روز دیگر به صورت رسمی از نسل جدید گوشی اپکس رونمایی می شود؛ با این حال به تازگی رندر ویوو APEX ۲۰۱۹ در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

وبسایت کلیک: چند روز دیگر به صورت رسمی از نسل جدید گوشی اپکس رونمایی می شود؛ با این حال به تازگی رندر ویوو APEX ۲۰۱۹ در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

شرکت Vivo در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ از گوشی هوشمند مفهومی اپکس رونمایی کرد. پس از گذشت نزدیک به یکسال، این کمپانی چینی قصد دارد دستگاه جایگزین آن را معرفی کند.

در گذشته این شرکت خبر از معرفی گوشی APEX ۲۰۱۹ در تاریخ ۲۴ ژانویه داده بود. تا به امروز مشخصات این دستگاه و یا تصویر آن به اینترنت راه پیدا نکرده بود؛ با این حال به تازگی رندر ویوو APEX ۲۰۱۹ در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

این رندر در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده و طراحی بخش جلویی آن را به نمایش می گذارد. بر اساس این رندر، محصول آینده شرکت ویوو فاقد هرگونه دکمه است و همچنین جک ۳.۵ میلی متری هدفون از آن حذف شده است.

این دستگاه دارای گوشه های گرد بوده و از فریم فلزی بهره می برد. این دستگاه فاقد حاشیه اطراف صفحه نمایش است. انتظار می رود نسبت نمایشگر به بدنه گوشی ویوو اپکس ۲۰۱۹ بالاتر از ۹۵ درصد باشد.

رندر ویوو APEX ۲۰۱۹ به اینترنت راه پیدا کرد

در این تصویر محل قرارگیری دوربین سلفی مشخص نشده است. این احتمال وجود دارد که ویوو برای این محصول خود مکانیزم کشویی و یا دوربین سلفی پاپ آپ در نظر گرفته باشد.

این دستگاه به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز می شود. انتظار می رود قدرت ویوو اپکس 2019 را جدیدترین چیپست شرکت کوالکام، اسنپدراگون 855 تامین کند. ویوو تا به امروز گوشی های هوشمند زیادی را مجهز به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش روانه بازار کرده است، بنابراین محصول آینده آن نیز با چنین ویژگی روانه بازار می شود.

با توجه به معرفی این گوشی هوشمند در آینده نزدیک، برای آشنایی کامل با آن نباید مدت زمان زیادی صبر کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج