۸۲۳۰۴۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مطهری: اسماعیل بخشی، اسنادش را ارائه نکرد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اسماعیل بخشی در راستای این ادعا اسنادی به نمایندگان ارایه نکرد، در مجموع قوه قضاییه مکلف به قضاوت نهایی است.

خبرگزاری خانه ملت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: تعدادی از وزرا در نامه‌ای از مقام معظم رهبری درخواست کردند تا قبل از اتمام مهلت FATF برای تسریع پیگیری لوایح CFT و پالرمو به مجمع تشخیص نظام تاکید کنند.

علی مطهری در خصوص نامه تعدادی از وزیران به مقام معظم رهبری درباره لوایح CFT و پالرمو، گفت: تعدادی از وزرا در نامه‌ای از رهبری درخواست کردند تا ایشان برای تسریع پیگیری لوایح CFT و پالرمو به مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کنند.

تاکید وزرا بر عدم عبور از مهلت FATF است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تعیین تکلیف دو لایحه CFT و پالرمو قبل از اتمام مهلت FATF مورد نظر و توجه وزرا بوده است از این رو از مقام معظم رهبری برای تسریع در تعیین این تکلیف درخواست شده تا از این مهلت عبور نکنیم.

احتمال تصویب لوایح CFT و پالرمو در مجمع قوت گرفته است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نامه مذکور تنها درخواست تسریع در تعیین تکلیف لوایح نام برده است، گفت: با توجه به تغییرات مجمع تشخیص مصلحت نظام احتمال تصویب دو لایحه CFT و پالرمو قوی تر از گذشته است.

اسنادی درباره شکنجه اسماعیل بخشی به نمایندگان ارایه نشد

مطهری در ادامه دیدار با اسماعیل بخشی در مجلس را یادآور شد و گفت: اسماعیل بخشی مدعی است که مورد شکنجه قرار گرفته اما وزارت اطلاعات می‌گوید که وی با ماموران درگیر شده و به نوعی زد و خورد بین آنها صورت گرفته است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است: اسماعیل بخشی در راستای این ادعا اسنادی به نمایندگان ارایه نکرد، در مجموع قوه قضاییه مکلف به قضاوت نهایی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج