۸۲۳۰۶۳
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

رونالدو با مسی بی‌حساب شد!

مهار پنالتی کریس رونالدوی یوونتوسی از سوی دروازه‌بان کیه‌وو در آخرین بازی هفته سری A، بیست و پنجمین ناکامی ستاره پرتغالی در گل کردن پنالتی در دوران حرفه‌ای‌اش را رقم زد و از این نظر او با لیونل مسی، رقیب ازل و ابدی‌اش برابر شد.

سایت نود: مهار پنالتی کریس رونالدوی یوونتوسی از سوی دروازه‌بان کیه‌وو در آخرین بازی هفته سری A، بیست و پنجمین ناکامی ستاره پرتغالی در گل کردن پنالتی در دوران حرفه‌ای‌اش را رقم زد و از این نظر او با لیونل مسی، رقیب ازل و ابدی‌اش برابر شد.

رونالدو در هر تیمی پنالتی‌زن اول است اما مسی با اینکه توانایی گل کردن این مدل ضربات را دارد، بارها زدن پنالتی را به هم‌تیمی‌های خودش واگذار کرده و گاهی حتی ضربه را با همکاری امثال سوارس دوضرب زده.

آمار مساوی

هر ۲ بازیکن تا به حال ۲۵ پنالتی از دست داده‌اند؛ با این تفاوت که مسی ۱۰۸ و رونالدو ۱۳۹ پنالتی زده‌اند و به لحاظ میانگین، آمار رونالدو به خاطر کمیت بیش‌تر، بهتر است. به عبارت بهتر، رونالدو ۸۲ درصد از پنالتی‌هایش را گل کرده و از این نظر بالاتر از مسی است چون لیونل موفق شده ۷۶.۸ پنالتی‌هایش را به تور برساند.

آمار تفکیک شده

در جریان بازی، رونالدو ۲۲ و مسی ۲۴ پنالتی از دست داده‌اند و این آمار در ضربات پنالتی برای مسی یک و برای رونالدو عدد ۳ را نشان می‌دهد. وقتی رونالدو در رئال مادرید بود، مسی ۱۴ پنالتی در لباس بارسا و کریس ۲۱ پنالتی در لباس رئال خراب کردند.

در رده ملی، آمار ستاره آرژانتینی بهتر است چون او ۴ پنالتی خراب کرده؛ در حالی که رونالدو در تیم ملی پرتغال ۶ پنالتی از دست داده است. ضمن اینکه رونالدو در منچستریونایتد ۴ پنالتی را هدر داد. پالوپ، دروازه‌بان وقت سویا، تنها دروازه‌بانی است که پنالتی مسی و رونالدو را گرفته و بقیه حداکثر ضربات یکی از این ۲ اعجوبه را مهار کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پنالدو 139 تا پنالتی زده!

    • بدون نام

      داداش چرا جانب داری میکنید میگید مسی بعضی وقتا پنالتی میده بقیه بازیکنا درصورتی که یادمه همین فصل قبل بنزما تحت فشار بود پنالتی بهش داد تازد یا وقتی کاکا تازه از مصدومیت رهاشده بود کریس پنالتی روداد بهش...لطفا جانب داری نکنید

    • بدون نام

      مسی عشقه

    • هـــــــــــــــــــــــی

      چجوری امار رونالدو بهتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رونالدو زیر سایه مسی هست . تمام رکوردا دست لئو مسی بهترین بازیکن تاریخ دنیاست . منصفانه نیس بخواین روتالدو رو با مسی مقایسه کرد مسی واقعا تکرار نشدنیه

      • بدون نام

        فقط سلطان رونالدو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج