جاباما
۸۲۳۰۸۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

محسن مسلمان، برند شوستر فوتبال ایران !

محسن مسلمان هافبک تازه سپاهانی شده فوتبال ایران، حالا یکی از معدود بازیکنانی به شمار می رود که با سه تیم بزرگ کشور وارد مذاکره شده است.

ورزش سه: محسن مسلمان هافبک تازه سپاهانی شده فوتبال ایران، حالا یکی از معدود بازیکنانی به شمار می رود که با سه تیم بزرگ کشور وارد مذاکره شده است.

آقای پاس گل فصل گذشته لیگ برتر به دلایل انضباطی با سخت گیری برانکو ایوانکوویچ از ترکیب سرخپوشان دور ماند تا علیرغم تمام تلاشی که به خصوص از سوی هواداران برای ادامه حضور مسلمان در تیم می شد، این بازیکن برخلاف میل باطنی اش از جمع پرسپولیسی ها جدا شود.

این البته اولین جدایی مسلمان از سرخپوشان پایتخت نبود و او در زمان حضور علی دایی هم پس از اینکه مدیران وقت پرسپولیس با باشگاه ذوب آهن بر سر انتقال او به توافق نرسیدند، از سرخپوشان جدا شده بود و در این بین حتی خبر عقد قرارداد او با باشگاه استقلال هم به صورت رسمی اعلام شد و عکس های او در کنار مدیران باشگاه آبی پوش پایتخت هم منتشر شد ولی به بازی برای این تیم منجر نشد.

محسن مسلمان، برند شوستر فوتبال ایران !

دقایقی پیش باشگاه سپاهان به صورت رسمی از چهارمین خرید خود رونمایی کرد تا محسن مسلمان پس از نیم فصل حضور در اصفهان و بازگشت به ذوب آهن به تیمی بپیوندد که در پنجره تابستانی و پس از جدایی از پرسپولیس به آن بسیار نزدیک بود ولی در نهایت فشاری که از سوی هواداران پرسپولیسی و سپاهانی برای اضافه شدن او به این تیم به وجود آمد، یکی از دلایلی شد تا این انتقال نیم فصل با تاخیر انجام شود.

پس از نیم فصل حضور مسلمان در ذوب آهن که البته اینبار نه برای این بازیکن نه برای سبزپوشان، خوب پیش نرفت، سپاهان با نظر مساعد امیرقلعه نویی برای جذب این بازیکن تلاش کرد و این اتفاق بالاخره سر گرفت تا این بازیکن بار دیگر از ذوب آهن به یک تیم بزرگ ایران منتقل شده باشد.

مورد محسن مسلمان ما را به یاد انتقال های پیاپی برند شوستر مربی سابق رئالی ها می اندازد که در هر سه تیم رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید بازی کرده است؛ موضوعی که در اسپانیا برای هیچ بازیکن دیگری تکرار نشده است.

محسن مسلمان، برند شوستر فوتبال ایران !

البته حتی در فوتبال ایران هم بازیکنانی نظیر سیدصالحی بازی با پیراهن سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس را تجربه کرده اند و در دنیا هم بازیکنانی نظیر پیرلو در سه تیم مدعی ایتالیا یعنی اینترمیلان، آث میلان و یوونتوس بازی کرده اند ولی خب قطعا اینکه یک بازیکن در آستانه بازی با پیراهن یکی دیگر از تیم های بزرگ کشور باشد و با یکی از تیم های بزرگ آن کشور که رقیبان سنتی به شمار می روند هم تا مرحله عکس گرفتن پیش رفته باشد، موضوعی جالب توجه به شمار می رود.

حالا همه منتظرند تا با شروع نیم فصل دوم مسابقات، نمایش مسلمان زیر نظر امیرقلعه نویی را ببینند؛ اینکه آیا مسلمان می تواند جایگاهی که از لحاظ فنی در پرسپولیس به دست آورده بود را زیر نظر پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر تکرار کند یا خیر و سوال دوم هم اینکه آیا امیرقلعه نویی می تواند حواشی این بازیکن را کنترل کند یا در پایان فصل شاهد افزایش تیم های محسن مسلمان در کارنامه دوران حرفه ای او خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صدیقی

      چقدر پول میگیری این تیتر های مسخره را برای این تا
      زه به دوران رسیده های پر حاشیه میزنی؟؟ درود بر برانکو ایوانکویچ و هر مربی اخلاق مدار که با پدیده ناهنجار بازیکن سالاری مبارزه کند

    • بدون نام

      تسلیت ب سپاهانی ها
      این لنگیها خیلی بی ش.....از این حرفهان
      ایشالاه بازی برگشت بهتون ثابت میشه

    • پحمد

      افتاب پرست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج