۸۲۳۲۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عبداللهی: چین زیاد قدرتمند نیست

مشاور باشگاه استقلال به هواداران این تیم اطمینان داد که آبی‌پوشان می‌توانند در نیم‌فصل دوم یکی از مدعیان قهرمانی باشند.

ایلنا: نصراالله عبداللهی مشاور باشگاه استقلال به هواداران این تیم اطمینان داد که آبی‌پوشان می‌توانند در نیم‌فصل دوم یکی از مدعیان قهرمانی باشند.

با مشاور استقلال درخصوص اردوی ترکیه و همچنین جذب بازیکن جدید همکلام شدیم.

شرایط استقلال را چطور ارزیابی کردید؟

استقلال یک اردوی بسیار خوب را در کشور ترکیه پشت سر گذاشت. آنها دو بازی دوستانه‌ مفید را هم در آنجا انجام دادند. حریفانی که بسیار قدرتمند و قوی بودند. مطمئن هستم استقلال در نیم‌فصل دوم شرایطش بهتر خواهد شد.

اما استقلال هنوز نتوانسته بازیکن جدید جذب کند.

جای نگرانی وجود ندارد. قطعا این اتفاق به زودی خواهد افتاد. ما به دنبال حل مشکلات مالی هستیم و اگر این مسایل را حل کردیم، آن وقت جذب بازیکن جدید مشکلی نخواهد داشت. باشگاه با دو بازیکن خارجی به توافقاتی رسیده است و فقط مانده مسایل مالی حل شود و آن‌طور هم که من می‌بینم باشگاه پیگیر حل این مساله است. مطمئن باشید نقاط ضعف‌‌مان را پوشش خواهیم داد.

فکر می‌کنید استقلال به چند بازیکن جدید نیاز داشته باشد؟

دراین‌ خصوص شفر باید تصمیم‌گیری کند زیرا که او در کنار تیم حضور دارد و بهتر از هرکس دیگری نقاط ضعف و قوت تیم را می‌داند. اما من فکر می‌کنم استقلال دست کم به ۴ بازیکن نیاز داشته باشد تا با توجه به اینکه باید در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان برود از این بابت مشکلی نداشته باشد.

جباروف هم حضورش منتفی شد؟

ما خیلی منتظر سرور بودیم که به استقلال بازگردد. او به ما قول این کار را هم داده بود اما نمی‌دانم چرا یک دفعه سر از ازبکستان درآورد. جباروف بازیکنی بود که تجربه‌اش خیلی می‌توانست به استقلال کمک کند. جباروف سابقه چندین حضور خوب را در جام ملت‌ها و لیگ قهرمانان آسیا داشته و همین تجربه خیلی می‌توانست به استقلال کمک کند.

بازگشت محسن کریمی و داریوش شجاعیان را چطور می‌بینید؟

شجاعیان و محسن کریمی هر دو پر از انگیزه هستند و همین لحظه‌شماری برای بازگشت می‌تواند به نفع تیم باشد. ضمن اینکه امیدواریم آقاخان هم بتواند به تیم کمک کند ولی او برنگشته، مصدوم شد. از این اتفاق هم خیلی ناراحت شدم زیرا آقاخان می‌توانست در نیم‌فصل به استقلال کمک کند.

شهرآورد 89 در عید نوروز برگزار خواهد شد.

این تصمیمی بوده که سازمان لیگ ایران گرفته و ما باید به آن احترام بگذاریم ولی ما در فروردین ماه یک بازی سخت هم با الهلال عربستان داریم که آن بازی خیلی برای ما حایز اهمیت است. امیدوارم بتوانیم از این دو بازی سنگین موفق بیرون بیاییم.

تیم ملی هم توانست به جمع 8 تیم پایانی راه پیدا کند.

همان‌طور که گفته بودم تیم ملی پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد زیرا که بهترین بازیکنان حال حاضر آسیا در ایران حضور دارند و سایر تیم‌ها را هم که می‌دیدم آن‌قدر قوی و شایسته قهرمانی نیستند و این بهترین فرصت است که تیم ملی بعد از ۴۳ سال عنوان قهرمانی آسیا را کسب کند.

بازی با چین را جطور ارزیابی می‌کنید؟

چین زیاد تیم قدرتمندی نیست و ایران می‌تواند با کمی تمرکز و حرفه‌ای‌گری پیروز این میدان شود. امیدوارم تیم ملی مردم را با پیروزی‌هایش شاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج