۸۲۳۲۸۴
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

دردسر شیرین یک غایب برای کارلوس کی‌روش

وحید امیری در بازی با چین قادر به همراهی تیم ملی نیست چرا که دو اخطاره است و باید در این بازی نظاره گر باشد. آنهم از روی سکوها.

ورزش سه: اگر چه وحید امیری از بازیکنان کلیدی تیم ملی به شمار می رود و در سال های اخیر همواره مورد اعتماد کارلوس کی روش بوده اما غیبت او برای کارلوس کی روش یک دردسر شیرین است. به این خاطر که حالا سرمربی تیم ملی به این بهانه می تواند دست به تغییر تاکتیک بزند و البته برای جانشینی وحید امیری چند بازیکن خوب روی نیمکت دارد.

یکی از راه ها این است که از میلاد محمدی در پست دفاع چپ استفاده کند که در بازی آخر این کار را کرده بود و احسان حاج صفی را با توجه به گرایش های تهاجمی اش به جای وحید امیری به میدان بفرستد. مهدی ترابی هم بارها و بارها در این نقش در سایپا بازی کرده است.

مهدی طارمی هم می تواند به جای وحید امیری بازی کند و شاید تنها ایراد بازی او دراین پست این است که کمی از دروازه دور می شود اما روی توپ هایی که از زاویه مخالف ارسال می شود، می تواند به دروازه حریف برای گل زنی نزدیک شود.

حتی مسعود شجاعی و سامان قدوس هم می توانند در این پست بازی کنند. خلاصه اینکه برای یک غایب چند بازیکن با کیفیت وجود دارد کما اینکه در جام جهانی ۲۰۱۸ غیبت اشکان دژاگه در ترکیب تیم ملی به چشم نیامد و اینروزها کسی از نبودن سعید عزت الهی حرفی نمی زند به این خاطر که امید ابراهیمی به خوبی در نقش هافبک دفاعی بازی کرده است.

همه این ها به خاطر این است که کارلوس کی روش در تیم ملی دو تیم خوب دارد. یک تیم که درون زمین بازی می کند و یک تیم که بالاجبار روی نیمکت می نشیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانیم.

      نکته ای هست که ذات خراب کیروشوثابت میکنه.مهدی ترابی رودرحداروپایی میدونه امابهش بازی نمیده.

    • بدون نام

      حسبنی هم غایب است چرا کسی توجه نمیکنه او هم سه اختاره است لطفا منعکس کنید مجریان شبکه تلویرون که فقط دنبال قر و فرشونن اانگار نه انگار که نا شهید دادیم تا با ته ریش و لباس ننگ میثاقی توی تلویزیون هرچی دلش میخواد بگه یا خیابانی قگفقط و عقط به شعور نردم خوهین کنه و بهس بگن استاد این توهین به اساتید داری پیر در دانشگاهاست صدا وسیما واقعنکه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش شرمنده من که نفهمیدم چی نوشتی کاش خودت میخوندی کلاس چندمی عمو بعدش نوشتی ما شهید دادیم که تیم فوتبالمون بره اونجا باشرت وتیشرت بازی کنن حتما انتظار داشتی با شلوال کردی وپیژامه برن بعدش به املات نمره ۲۰ میدم بعد جام ملتها با دو اخطار باز از دست میدن نه سه اخطار بعدش عمو برو چهار کلاس دیگه درس بخون یه کمی هم به معلوماتت اضاف کن بعد بیا باشه ولی دمت گرم کلی خندیدم

    • بدون نام

      احسان حاج صفی درحدتیم محلاتم نیست

    • بدون نام

      کیروش اینقدربازیکن خوب دارودرست کرده غصه نداریم مثل قبلا

    • کوروش

      زنده باد کی روش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج