۸۲۳۳۳۸
۵۰۳۳
۵۰۳۳
پ

رپورتاژ آگهی

خدمات رایگان ارسال و گارانتی محصولات پاکشوما

گروه متخصصان و کارشناسان فنی پاکشوما پس از فروش محصول همچنان آماده ارائه خدمات به مشتریان محصولات و لوازم خانگی پاکشوما هستند.

پاکشوما با بیش از چهار دهه تجربه در تولید لوازم خانگی و سابقه در ارائه خدمات به مشتریان خود، هم اکنون بیش از یکصد مدل مختلف از لوازم خانگی را به بازار عرضه می‌کند و از این حیث سهم قابل توجهی از بازار لوازم خانگی باکیفیت در ایران را در اختیار دارد.

خدمات رایگان ارسال و گارانتی محصولات پاکشوما

خدمات پس از فروش به عنوان یکی از شاخصه‌های مهم مشتری مداری، از جمله مزایای خرید محصولات پاکشوما است و این شرکت همواره بر ارائه بهترین سرویس پس از فروش خود که (پاک سرویس نام دارد) به مشتریان خود تاکید دارد.

خانواده بزرگ پاکشوما از طریق ۷۰۰ نمایندگی معتبر خدمات پس از فروش در سراسر ایران فعال است و متخصصان این شرکت دانش و مهارت فنی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای بررسی و رفع مشکلات احتمالی مشتریان در نصب، راه‌اندازی یا حین استفاده از محصولات ارائه می‌کنند.

گروه لوازم خانگی پاکشوما علاوه بر برند خود، دارای گواهی و مجوز تولید محصولات برند‌های معتبر جهانی از جمله کندی، زیرووات، آکس، دکستر و ... مطابق استاندارد‌های این شرکت‌هاست و همزمان با فروش این محصولات، تعهدنامه خدمات پس از فروش پاکشوما نیز به مشتریان اعطا می‌شود.

محصولات گروه تولیدی پاکشوما علاوه بر نمایندگی‌های سراسر ایران، از طریق فروشگاه اینترنتی پاکشوما نیز قابل خرید هستند.

خرید مستقیم لوازم خانگی پاکشوما از فروشگاه آنلاین با مراجعه به آدرس www.pakshomacenter.com امکان‌پذیر است و مشتریان می‌توانند در «پاکشوما سنتر» علاوه بر اطلاع از ویژگی‌های هر محصول و امکان مقایسه محصولات با یکدیگر، از خدمات ارسال رایگان پاکشوما نیز بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنوع محصولات پاکشوما، نحوه خرید، تسهیلات پرداخت و خدمات ارسال رایگان و خدمات پس از فروش شرکت به آدرس www.pakshomacenter.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن پاکشوما سنتر (۸۸۵۳۷۵۳۸) یا شماره ۸۸۵۰۷۸۱۴ داخلی ۱۷۳ و ۱۷۲ تماس بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج