۸۲۳۶۰۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

پیشتازی فیلم جدید شیامالان در آمریکا

فیلم ترسناک جدید ام نایت شیامالان هندی که نام «Glass» (شیشه) است، همان طور که پیش بینی می شد در بدو اکرانش در آمریکای شمالی پیشتازی در جدول فروش این منطقه از جهان را در دست گرفت اما به گیشه فوق العاده ای که برایش تصور می شد، دست نیافت و ۵/۴۰ میلیون دلاری شد که البته از هیچ منظری یک شروع اکران ناامید کننده نیست.

بانی فیلم: فیلم ترسناک جدید ام نایت شیامالان هندی که نام «Glass» (شیشه) است، همان طور که پیش بینی می شد در بدو اکرانش در آمریکای شمالی پیشتازی در جدول فروش این منطقه از جهان را در دست گرفت اما به گیشه فوق العاده ای که برایش تصور می شد، دست نیافت و ۵/۴۰ میلیون دلاری شد که البته از هیچ منظری یک شروع اکران ناامید کننده نیست.

پیشتازی فیلم جدید شیامالان در آمریکا

در همین حال استقرار فیلم اکشن و خیالی «توپ اژدهایی برتر» که نام کامل کننده آن «Broly» است در رده سوم جدول یک موفقیت جالب و دور از انتظار بود. این نیز گفتنی است که فیلم «The Upside» (طبقه بالا) که هفته پیش در بدو اکران صدرنشین جدول شده بود، این بار با یک پله تنزل در جای دوم ایستاد و پس از ۱۲ روز پخش در آمریکا و کانادا ۹/۴۳ میلیون دلاری شد که برای فیلمی کوچک از کمپانی STX رقم اندکی نیست.

ادامه ای همزمان بر دو فیلم

«شیشه» هم ادامه ای بر فیلم «Split» است که شیامالان آن را در سال ۲۰۱۷ عرضه کرد و متمرکز بر انسانی دچار عارضه اسکیزوفرنی و دارای ۲۴ شخصیت متفاوت بود و هم دنباله ای بر «ناشکستنی» دیگر فیلم شیامالان که در سال ۲۰۰۰ به نمایش درآمده بود.

استودیوی یونیورسال که این فیلم را عرضه کرده است، آغاز نمایشی ۵۰ میلیون دلاری را برایش حدس زده بود و کمتر از ۴۷ میلیون دلار را در چهار روز نخست پخش آن غیرممکن می دانست اما مجبور شد به چیزی ۱۰ میلیون دلار کمتر از آن هم قناعت ورز.

در نقطه مقابل هزینه شدن فقط ۲۰ میلیون دلار در راه تهیه این فیلم بدین معناست که حتی سودسازی سه روز نخست پخش آن هم دو برابر رقم تولید را به استودیو بازگردانده و جبران مافات کرده است. از طرف دیگر آغاز اکران ۴۰ میلیون دلاری این فیلم سبب می شود چهارمین شروع پخش برتر به منطقه آمریکای شمالی طی تمامی دوران ها برای این فیلم به ثبت برسد.

«Split» («شکاف») که پیشتر وصف آن رفت، در بدو نمایش فروشی تقریباً برابر با فیلم کنونی را بر جای نهاده و سپس در روزها و هفته های بعدی تا ۱۳۸ میلیون دلار پولسازی در آمریکا پیش رفته و پرونده اش را با چنین رقمی بسته بود و طبعاً «Glass» در صورت تکرار این دستاورد گله ای را از سوی تهیه کنندگان فیلم موجب نخواهد شد.

بررسی ها نشان داده است از تماشاگران هفته نخست فیلم ۵۴ درصد مرد و بقیه زن و از کل بینندگان ۶۵ درصد حداقل ۲۵ سال سن داشته اند. این در تضاد با آمارگیری مشابه از فیلم «Split» است که ۵۲ درصد بینندگان آن زن بودند و ۴۸ درصد آنها از مرز سنی مورد بحث عبور کرده بودند.

در آن سوی مرزها

«Glass» این هفته همسو با شروع پخش آمریکایی اش در ۵۵ کشور و بازار و منطقه دیگر دنیا هم به نمایش درآمد و مجموعاً ۵/۴۸ میلیون دلار هم در این کشورها و نقاط به دست آورد. در میان آنها روسیه با ۲/۵ میلیون دلار درآمدسازی رل یک پیشاهنگ را عهده دار شد و پس از آن مکزیک و بریتانیا به ترتیب با ۵/۴ و ۳/۴ میلیون دلار جلب نظر کردند و فرانسه ۴/۳ و کره جنوبی ۸/۲ میلیون دلاری شدند و ۸/۲ میلیون رقمی است که آلمان هم به حساب سازندگان این فیلم ریخت.

«مرد دریایی» در بالای فهرست ۲۰۱۹

وقتی صحبت از درآمدهای کلان و توفیق در گیشه ها می شود لااقل در یک ماه و اندی اخیر هیچ چیز با «مرد دریایی» در این زمینه برابری نمی کند زیرا نه تنها این هفته به ۳/۱۰ میلیون دلار تازه در آمریکا و کانادا نایل آمد و در این کشورها ۳۰۴ میلیون دلاری شد بلکه در ۷۹ کشور دیگر دنیا هم ۳/۱۴ میلیون دلار اندوخت تا در مناطقی به جز آمریکای شمالی ۷۶۰ میلیون دلاری و با احتساب این مناطق ۰۶/۱ میلیارد دلاری شود و این ارقام پیشتازی «Aqua Man» را در رده بندی پرفروش ترین فیلم های سال ۲۰۱۹ را که فقط ۲۱ روز از شروع آن می گذرد، بی گفت و گو و بدون خدشه می سازد.

این رقم فقط ۲۱ میلیون دلار کمتر از عایدی نهایی «شوالیه تاریکی بپا می خیزد» سومین (و واپسین) قسمت از تریلوژی بت منی کریستوفر نولان و محصول ۲۰۱۲ است و «مرد دریایی» بزودی تبدیل به پولسازترین محصول و اقتباس سینمایی از روی آثار کمیک بوکی و پرطرفدار دی.سی.کمیکز می شود و همین حالا هم در رده چهارم چنان فهرستی قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج