۸۲۳۶۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فیلم‌های مورد علاقه خود را استوری کنید

نتفلیکس به تازگی اعلام کرده است که مشترکان این سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال از این پس قادر خواهند بود محتوای موردعلاقه خود را در استوری های اینستاگرام با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

ایسنا: نتفلیکس به تازگی اعلام کرده است که مشترکان این سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال از این پس قادر خواهند بود محتوای موردعلاقه خود را در استوری های اینستاگرام با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

فیلم‌های مورد علاقه خود را استوری کنید

نتفلیکس بدون شک یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین شبکه‌های اینترنتی استریم برای پخش آنلاین فیلم و سریال در جهان محسوب می‌شود، حالا به تازگی از یکپارچه سازی پلتفرم خود با شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داده که بوسیله آن کاربران و مشترکانش از این پس می‌توانند فیلم و سریال های موردعلاقه خود را به صورت استوری در اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena ، این روزها که اینترنت و سرویس‌های مبتنی بر آن تمام بخش‌های مختلف زندگی ما را در برگرفته‌ است، خیل عظیمی از کاربران حتی فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود را نیز از طریق شبکه‌های استریم و پخش آنلاین و اینترنتی مشاهده و تماشا می‌کنند.

تماشای فیلم از طریق نتفلیکس و سایر شبکه‌های اینترنتی مشابه آن بدین صورت است که کاربران با پرداخت مبلغی پول و شارژ ماهانه بسته‌های اینترنتی، قادر خواهند بود تمامی فیلم و سریال‌های موجود در این شبکه‌ها را مشاهده و تماشا کنند.

البته لازم به ذکر است که این قابلیت جدید تنها برای کاربران گوشی های آیفون مبتنی بر سیستم عامل آی او اس قابل دسترس و استفاده است و تمامی کاربرانی که از دستگاه‌های آیفون و آیپد اپل بهره می‌برند، می توانند نظرات خود را در مورد محتوای مورد مشاهده به صورت استوری منتشر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج