۸۲۳۶۹۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سراج: به مفسدان فراری تابعیت ندهید

ناصر سراج در دیدار با مدیر اجرایی سازمان مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل، بر ضرورت پذیرش نکردن تابعیت مضاعف مفسدان فراری که اموال عمومی را به سرقت می برند و محاکمه و مجازات آنان تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم: ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور که برای شرکت در دهمین اجلاس سالانه مجمع بینالمللی مراجع مبارزه با فساد در وین به سر میبرد، با یوری فدوتف، مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین و مدیر اجرایی سازمان مقابله با موادمخدر و جرم ملل متحد، دیدار و گفتگو کرد.

سراج در این دیدار با اشاره به همکاریها و تعاملات فیمابین ایران و سازمان مقابله با مواد مخدر و جرم و برگزاری سمینارهای مشترک در حوزه مبارزه با فساد، ضمن تشریح اقدامات و فعالیت های کشورمان در امر مبارزه با فساد، افزود: سازمان بازرسی کل کشور به عنوان مهمترین نهاد در حوزه مبارزه با فساد، به دنبال مبارزه همه جانبه و پیشرفته با انواع فساد و همچنین ارتقای فرهنگ قانونمداری و ایجاد نهادهای شفاف و پاسخگو است.

رئیس سازمان بازرسی کل ایران بر ضرورت پذیرش نکردن تابعیت مضاعف مفسدان فراری که اموال عمومی را به سرقت می برند و محاکمه و مجازات آنان تاکید کرد.

سراج با اشاره به معضل مواد مخدر و تشریح اقدامات ایران در مبارزه موثر با این پدیده شوم و صرف هزینه های سنگین انسانی و مالی، از عدم همکاری سازمان های بین المللی و کشورها در این حوزه انتقاد کرد و خواهان توجه جدی سازمان مقابله با موادمخدر و جرم به تقویت منابع و ظرفیت ها و گسترش همکاری های مشترک شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج