۸۲۴۲۳۵
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

بختیاری‌زاده: برخی حمایت‌ها از تیم‌ ملی دروغ است

سهراب بختیاری زاده می گوید برخی ها با رفتارهایی سوء از تیم ملی حمایت دروغین می کنند.

ورزش سه: سهراب بختیاری زاده مربی و دستیار زلاتکو کرانچار در تیم امید ایران در خصوص اردویی که در کشور قطر برگزار شد، توضیح داد: در کل اردوی خوبی بود و توانست به شرایط فنی تیم کمک کند. آخرین اردویی بود که می توانستیم برگزار کنیم. فرصت خوبی بود. برای مربیان مهم برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم هایی است که دلخواه آنها هستند تا بازی آنها شبیه به چیزی باشد که در دیدارهای گروهی با آنها بازی داریم. نقاط قوت و ضعف تیم را دیدیم اما برای اینکه بهتر باشیم باید بیشتر کار کنیم.

مربی تیم امید در مورد تیم تاجیکستان که در تورنمنت چهار جانبه قطر موفق به شکست تیم ایران و همینطور قطر شد، بیان کرد: شکل بازی ها زیاد از هم دور نبود؛ ما به کویت ۵ گل زدیم و قطر را بردیم؛ به تاجیکستان هم باختیم ولی شکل بازی تیم ها نزدیک می شد؛ در رده پایه تیم ها اگر گل بخورند نظمشان را از دست می دهند و به خاطر همین هم بود که ما توانستیم ۵ گل به تیم کویت بزنیم.

بختیاری زاده در مورد قهرمانی تیم امید در این تورنمنت می گوید: ما دنبال قهرمانی نبودیم. اینکه بچه ها به بردن عادت کنند، بسیار خوب است ولی چیزی که مهم تر است اینکه نقاط قوت و ضعف تیم را بشناسیم.

بختیاری‌زاده: برخی حمایت‌ها از تیم‌ ملی دروغ است

مربی تیم امید در مورد سفر کرانچار به کرواسی و اینکه گفته می شود یک بازی دوستانه با امیدهای کرواسی قرار است برنامه ریزی شود عنوان کرد: خب این هنوز در حد صحبت است، امیدواریم این اتفاق رخ دهد و اگر این اتفاق بیافتد خیلی خوب می شود. ایشان رفته اند تا اگر شرایط مهیا شود، این بازی دوستانه را داشته باشیم.

بختیاری زاده در مورد حضور نیکو کرانچار که در سال های گذشته یکی از بازیکنان تاتنهام و تیم ملی کرواسی بود و چرایی حضورش در اردوی قطر اینگونه توضیح می دهد: نیکو کرانچار فقط کنار تیم بوده اند. اینکه هم تجربه خودش اضافه شود، چون در حال گذراندن مدارک مربیگری است و هم کنار ما بود. به هر حال ایشان بازیکن بزرگی بوده و از جوان های خوب فوتبال اروپا بوده است.

سهراب بختیاری زاده همیشه در مصاحبه های پیشین خود با امیدواری زیادی از تیم کی روش صحبت می کرد؛ از او در مورد نمایش های خوب تیم ملی پرسیدیم که او اینگونه پاسخ داد: خب خدا را شکر اتفاق خوبی افتاد. امیدوارم بازی با ژاپن پس از 40 سال و اندی برویم به فینال ملت های آسیا.

این تیم استحقاق و شخصیتش را دارد. بحث فنی یک بخش است و یک بحث دیگر این است که به تمام معنی یک تیم هستند و از معدود تیم های ملی است که حاشیه ندارد. نیمکت نشین ها قلبشان توی زمین است و این را می شود به وضوح دید. من شک ندارم این تیم شخصیت قهرمانی دارد. برای قهرمانی فقط اینکه از نظر فنی بهترین باشید، کافی نیست، مسئولیت پذیری و انگیزه تادرصدی می تواند مسائل فنی را پر رنگ کند که بچه های تیم ملی دارند.

بختیاری زاده در مورد جو منفی اطراف تیم هم تاکید کرد: عده ای هستند که شک ندارم انتقادات و حمایتشان دروغین است. به دروغ می گویند این تیم قهرمان می شود و این کار با منظور سوء است. این حرف ها از این جهت است که بار روانی منفی ایجاد می کند.

اینکه اگر تیم قهرمان شد، بگویند که می دانستیم و باید می شد و اگر نشد که کی روش نتوانست تیم را قهرمان کند. این رفتار خیانت کارانه است. این افراد دنبال تسویه حساب های شخصی هستند و رنگی به داستان نگاه می کنند. برخی هنوز دنبال این هستند که چرا بازیکنان دلخواهشان دعوت نشده؛ نمی گویم کی روش بی نقص است. هر کس برای رفتار خودش مسئول است باشگاه ها و رنگ ها مهم هستند ولی تیم ملی از همه مهم تر است.

زننده یکی از دو گل ایران در جام جهانی 2006 حرف هایش را اینگونه ادامه داد: تا اندازه ای برخی ها با رفتارهای زشت خودشان سرپوش می گذارند روی نقاط ضعف خودشان؛ خوراک خوبی هم پیدا کرده اند و تیم ملی را نقد می کنند. خودشان مشکل انضباطی داشته اند و با باز کردن این مسائل شرایط خودشان را پنهان می کنند و حتی حمایت آنها هم با سوء قصد است.

می گویند همه چیز برای قهرمانی تیم ملی مهیا است ولی دارند خیانت می کنند. هدف آنها منفی است؛ اگر قهرمان شود که می گویند بازیکنان خوب بوده اند، ولی سوال این است که چه کسی تیم ملی را ساخته؛ همین ها ولی در زمان اعلام اسامی و زمانی که تیم به آرامش نیاز داشت، تیم را بهم ریختند؛ با این حال در این شرایط باز خود را حامی تیم ملی می دانند و ریشه این مسائل هم تسویه حساب های شخصی است.

مدافع سابق تیم ملی ایران در مورد اینکه کی روش پس از جام ملت ها باید برود یا بماند، می گوید: دو نفر می توانند در مورد ماندن یا رفتن کی روش تاثیرگذار باشند. یک خود آقای کی روش و دوم فدراسیون فوتبال. این ها هستند که باید شرایط را بسنجند و ببینند می شود کار کرد یا خیر. چیزی که الان برای من مهم است بازی با ژاپن است. اینکه ژاپن شکست بدهند و به فینال برسند.

مربی تیم امید در مورد غیبت مهدی طارمی در دیدار برابر ژاپن و اینکه آیا این موضوع می تواند با توجه به اینکه او در گل های ایران بسیار تاثیرگذار بوده، در عملکرد تیم ملی تاثیر منفی داشته باشد، گفت: مهدی طارمی بازیکن تهاجمی شش دانگ است، ولی شک ندارم کی روش جایگزین دارد؛ یکی از نکات مثبت تیم کی روش این است که فاصله کیفیت فنی و انگیزه بازیکنان بسیار کم است و در واقع نیمکت نشین ها فاصله ندارند.

در نهایت سوال پایانی ما از مدافع سابق تیم ملی در مورد عملکرد تیم ملی در دفاع بود که طی 5 بازی گل نخورده که سهراب می گوید: ما در فوتبال یک شعار داریم. یکی برای همه و همه برای یکی. دقیقا این را تیم ملی اجرا می کند از خط هجومی دفاع شروع می شود؛ از آزمون گرفته تا حسینی، پورعلی، دژاگه و ... برجسته تر از این ها بیرانوند؛ من این را می گویم که بیرانوند برای بقیه و بقیه برای او. شکل دفاعی قوی ای داریم که همه به نحو احسن وظایفشان را انجام می دهند و امیدوارم در بازی های آینده هم این روند ادامه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      برو پاچه خور بد بخت که هر جا رفتی با لگت بیرونت کردن.

    • بدون نام

      اگر راست میگی اسم اون برخی را بگو.اگر جرات داری اسمشون رو بگو .اگر هم جرات نداری پس زرتو پرت نکن

    • ایرانی

      دروغگو تو و امثال تو هستین که ۸ سال با چاپلوسی و تملق گند زدین به تیم ملی . بیچاره ، اگر انتقاد نبود که از یمن ۸ تا میخوردن . اتفاقا اون دروغگوها و حمایت های کاذب تو و اطرافیانت بودن و باعث شدین کیروش ۸ سال بخوره و بخوابه . تنها دلسوزان تیم ملی منتقدین بودن . تو مثل استقلالیهای دیگه فقط بخاطر لجاجت با قرمز پشت کیروش سینه میزنین و به نوعی نوکر بی جیره مواجبش هستین .

    • m

      دمت گرم سهراب، حرفات همه حق و زیبا بودند،من خودم پرسپولیسیم ولی بعضی از طرفدارهای این تیم البته طرفدارنما، دنبال تخریب کی روش هستن، ولی در واقع به تیم ملی و کشور خیانت میکنن،کی روش مربی بزرگیه،با حرف دیگران کوچیک نمیشه، برین ببینین مورینیو چطور ازش تعریف میکنه

    • بدون نام

      یکی از کسانی که داری فتنه گری وسمپاشی میکند برای تیم ملی همین خودتی اخه کیسه کش عوضی الان کی حرف زده تو تمام منظورت به پرسپولیس وبرانکو بود اخه تو رو چه به مربیگری تمام صحبت هات از سر بغض وکینه ای که به پرسپولیس وبرانکو داری خدا لعنتت کنه

    • pa

      تراوشات ذهنی اگر غلط باشد مثل تو می شود

    • مجید

      مقصر تمام حواشی دور و بر تیم ملی فقط برانکو و پرسپولیسیها هستند

    • بدون نام

      سهراب الحق که با حرف هایت زدی به هدف ، دمت گرم.

    • وحید

      دقیقا افرین نشریه بلید المات از کی روش به عنوات فرگوسن ایران یاد کرده واین داری ارزش است

    • بدون نام

      زیادپاچه خواری نکن داداچ اون به مربیان ایرانی اعتقادنداره توبا اون مغزفندقیت بجایی نمیرسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج