۸۲۴۳۱۱
۱۳ نظر
۵۰۰۱
۱۳ نظر
۵۰۰۱
پ

مسعود می‌خواهد کار نیمه تمام را تمام کند

مسعود شجاعی با تجربه چهار جام ملت های آسیا و سه دوره جام جهانی این روزها بار زیادی را بر دوش خود حس می کند او می خواهد کار ناتمام بزرگان فوتبال ایران را بعد از انقلاب به اتمام برساند.

ورزش سه: مسعود شجاعی بدون هیچ شک و تردید کاپیتان اول تیم ملی ایران است شاید برای اینکه بیشتر بتوانیم سابقه مسعود را متوجه شویم ذکر این نکته کافی باشد ؛ روزی که علی دایی به رکورد صد گل ملی در بازی با لائوس رسید مسعود شجاعی در ترکیب تیم ملی ایران به بازی رفت .

۱۰ سال سابقه فوتبال در اروپا از مسعود شجاعی هم از لحاظ رفتاری و هم از منظر فنی بازیکنی در استاندارد های اروپایی ساخت. تکنیک ناب و منحصر به فرد شجاعی در فوتبال اسپانیا به نوعی صیقل داده شد تا هیچ کدام از مربیانی که در این چهار دوره جام ملت های اسیا و سه دوره جام جهانی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شدند نتوانستند از نام او بگذرند و این در حالی است که او سابقه پوشیدن پیراهن تیم های استقلال و پرسپولیس را نداشت و هیچ فشاری از عدم دعوت یا خط زدنش متوجه مربیان تیم ملی نمی شد.

این آبادانی خوش چهره این روزها در امارات علاوه بر وظایف فنی که برعهده اوست طبیعتا در بیرون زمین هم وظایف خطیری بر عهده دارد کافی است که یک روز در تمرینات تیم ملی کنار تیم باشید تا متوجه شخصیت تاثیر گذار شجاعی بشوید. او مرد ثابت کنفرانس های مطبوعاتی کارلوس کی روش است. مردی که در انتخاب حلقه اطرافیانش وسواس عجیبی دارد.

مسعود می‌خواهد کار نیمه تمام را تمام کند

این روزها شجاعی ازهر کاپیتان دیگر در طول این 44 سال گذشته در تاریخ فوتبال ایران به بالا بردن جام نزدیک تر است، او تنها دو گام برای بالا بردن جام نیلوفری آسیا پیش رو دارد. مسعود شجاعی می خواهد کار ناتمام بازیکنان بزرگی مثل محمد پنجعلی، سیروس قایقران، مجتبی محرمی، حمید استیلی، علی دایی، مهدی مهدوی کیا و جواد نکونام را تمام کند تا به آرزوی 80 میلیون ایرانی جامه عمل بپوشاند .

بدون هرگونه تعصبی مسعود سلیمانی شجاعی الحق شایسته ترین بازیکن آسیا برای بالابردن این جام است، چرا که نامی دیگر را نمی توانید در جمع این چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی پیدا کنید که در اندازه های کاپیتان تیم ملی ایران باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • TNT2

      شجاعی یه دونه باشه

    • یاران 57

      تفرقه بین بازیکنان تیم ملی فوتبال فعل و قبل نندازید حتما ایران قهرمان جام ملتهای آسیا میشه، همه سهیم هستند از بازیکنان فعلی وقبلی گرفته تا کاادر فنی فعلی وقبلی در این موفقیت شریک هستند بگذارید همه ایرانیان خارج وبیرون شاد و خوشحال باشند،،، یک بزرگی گفت،،، اگر انتقاد دشمنانم نبود،،،، تحریف های دوستانم مرا گمراه میکرد،

    • بدون نام

      من فکر میکنم وجه تمایز شجاعی با سایر بازیکنان بزرگ ایران اینه که هیچوقت از یه حد کیفیه متوسط پایین تر نیومده و افت چشم گیر نداشته، چیزی که بقیه بازیکنا تقریبا نداشتن، همش فراز و فرود داشتن.

    • محمد

      این بابا جزو تدارکات تیم هست نویسنده انگار چیزی زده

    • بدون نام

      شجاعی قشقایی هست آبادانی وعرب نیست تحریف نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گلابی ابادانیه قشقایش و تو از کجا اوردی ؟اصلا داداش تو هستش خوبه توهم ؟

    • بدون نام

      به امید خدا وبا تلاشی که بچه ها ومربی هاوسرمربی داشتن ،حتما این بار نتیجه می گیریم.

    • بی نام

      این قهرمانی باکیروش ارزوی مانیست

    • بدون نام

      شل اقا

    • الکی خوش

      زرشک زرشک زرشک زرشک

    • بدون نام

      مسعود سلیمانی دیگه کیه ؟؟؟؟
      (بند آخر)

    • بدون نام

      به امید قهرمانی

    • بدون نام

      خلاصه هم اقامسعود سلیمانی ریدندی هم کیروش وهم تاج وداردسته اش مشخص شد کت تن کیه وقتی با لج ولجبازی سید جلال وشجاع وکمال دعوت نمیشن وباخت تیم ملی مقابل ژاپن ضعیف مطمعنن اگه پرسپولیس میرفت بدون شک قهرمان میشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج