۸۲۴۴۴۴
۷ نظر
۵۲۱۰
۷ نظر
۵۲۱۰
پ

بازیگرانی که از به یاد ماندنی‌ترین نقش‌هایشان پشیمان‌اند

همه ما پشیمانی هایی در زندگی داریم، اما پشیمانی ما به هیچ وجه شبیه به پشیمانی بازیگران هالیوودی نیست. آنها از نقش هایشان میلیون ها دلار درآمد دارند، هواداران بسیاری را جذب می کنند و در جهان می درخشند اما خودشان از نقش هایی که ایفا کرده اند، راضی نیستند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: همه ما پشیمانی هایی در زندگی داریم، اما پشیمانی ما به هیچ وجه شبیه به پشیمانی بازیگران هالیوودی نیست. آنها از نقش هایشان میلیون ها دلار درآمد دارند، هواداران بسیاری را جذب می کنند و در جهان می درخشند اما خودشان از نقش هایی که ایفا کرده اند، راضی نیستند. مثلا ما رابرت پتینسون را به خاطر بازی اش در «گرگ و میش» می شناسیم اما او خودش از بازی در این سریال پشیمان است. اگر دوست دارید با بزرگ ترین پشیمانی ستاره ها از بازی در به یاد ماندنی ترین فیلم های جهان آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

شان کانری: 007

بازیگرانی که از به یاد ماندنی‌ترین نقش‌هایشان پشیمان‌اند

اگرچه اکثر بازیگران هالیوودی برای بازی در نقش جیمز باند سر و دست می شکاندند، اما شان کان علاقه ای به بازی در آن نداشت. او در مصاحبه ای با مجله گاردین گفت: «من آنقدر از نقشم بیزار بودم که حاضر نبودم در موردش حتی صحبت کنم. در حقیقت من از جیمز باند متنفرم و دوست دارم که او را بکشم.» شان کانری پس از آخرین اجرایش در فیلم ۰۰۷، تمام دستمزدش را وقف خیریه ها کرد.

کیت وینسلت: تایناتیک

بازیگرانی که از به یاد ماندنی‌ترین نقش‌هایشان پشیمان‌اند

کیت وینسلت آنقدر از بازی اش در «تایتانیک»(TITANIC) ناراضی بود که حتی این فیلم را به طور کامل نگاه هم نکرد. از نظر خودش، بدتر از بازی اش در این فیلم، لهجه اش بود. او حتی حاضر نیست که صدای خودش را در این فیلم بشنوند. اگر چه کیت قبل از تایتانیک در فیلم های بسیاری ایفای نقش کرده اما در هیچکدام از آنها به اندازه این فیلم ندرخشیده است.

مگان فاکس: تبدیل‌شوندگان

بازیگرانی که از به یاد ماندنی‌ترین نقش‌هایشان پشیمان‌اند

اگر چه مردم زیادی عاشق نقش مگان فاکس در «تبدیل‌شوندگان»( TRANSFORMERS) شدند اما او خودش از این فیلم تنفر دارد. او در مصاحبه ای گفت: «من مدتی پس از شروع فیلمبرداری این فیلم فهمیدم که کارگردان مرا تنها به خاطر چهره ام می خواهد، نه توانایی بازیگری ام.» از این رو او بازی در این فیلم را یک سرگرمی دید، فیلمی که حتی ذره ای از توانایی های او را به چالش نکشاند.

زک افران: دبیرستان موزیکال

بازیگرانی که از به یاد ماندنی‌ترین نقش‌هایشان پشیمان‌اند

زک افران شهرت و محبوبیت اش را مدیون بازی در «دبیرستان موزیکال»( High School Musical) می باشد اما او خود از بازی اش در این مجموعه بیزار است. این ستاره هالیوودی در این باره می گوید: «زمانی که من این فیلم دیدم، دوست داشتم که خودم را بکشم.» البته شاید دلیل تنفر زک از این نقش اش منطقی باشد. او می گوید که پس از این فیلم همه او را با شخصیت داخل فیلم اش یکی می دانستند و مدت ها طول کشید که شخصیت واقعی او را از شخصیت داخل فیلمش جدا کنند.

میشل فایفر: گریس 2

بازیگرانی که از به یاد ماندنی‌ترین نقش‌هایشان پشیمان‌اند

ما میشل فایفر را بیشتر به خاطر بازی در «گریس ۲» (Grease ۲) می شناسیم. او حتی برای بازی در این فیلم نامزد بهترین بازیگر جوان شد اما خودش از این نقش اش تنفر دارد. او می گوید: «این فیلم برایم یک کابوس بود که دوست دارم از حافظه ام پاکش کنم.»

هریسون فورد: جنگ ستارگان

بازیگرانی که از به یاد ماندنی‌ترین نقش‌هایشان پشیمان‌اند

بخش اعظمی از شهرت هریسون فورد به خاطر بازی اش در فیلم «جنگ ستارگان»( STAR WARS) بود، اما خود این ستاره از بازی اش در این فیلم ناراضی ست. او می گوید که دوست داشت شخصیت اش در انتهای فیلم «بازگشت جدای» کشته شود اما جرج لوکاس، کارگردان این فیلم، با او مخالفت کرد. فورد در سال ۲۰۱۵، بازی در این فیلم را تنها با این شرط که در انتهای فیلم کشته شود، پذیرفت.

دنیل ردکلیف: هری پاتر

بازیگرانی که از به یاد ماندنی‌ترین نقش‌هایشان پشیمان‌اند

تعجب نکنید، دنیل ردکلیف از فیلم «هری پاتر»(HARRY POTTER) بدش نمی آید، او در آن زمان هم از نقش اش ناراضی بود اما حال از این که به عقب بازگردد و بازی اش را ببیند، بیزار است. طبیعی ست، این ستاره از آن زمان تاکنون تجربه های زیادی را به دست آورده و حقم دارد که بازی سالها قبلش را قبول نداشته باشد.

جسیکا آلبا: چهار شگفت ‌انگیز

بازیگرانی که از به یاد ماندنی‌ترین نقش‌هایشان پشیمان‌اند

فیلم «چهار شگفت‌انگیز»( FANTASTIC FOUR) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی ست که با الهام از یکی از کتاب ‌های مصور به همین نام ساخته شده است. این فیلم در سی ‌و ششمین دوره از جوایز سالانه تمشک طلایی، برنده سه جایزه از جمله بدترین کارگردانی و بدترین فیلم شد. جسیکا آلبا نیز از نقش اش در این فیلم آنقدر ناراضی بود که دوست داشت در اواسط فیلم بازیگری را به طور کامل رها کند.

داکوتا جانسون: پنجاه طیف گری

بازیگرانی که از به یاد ماندنی‌ترین نقش‌هایشان پشیمان‌اند

داکوتا جانسون از بازی اش در فیلم «پنجاه طیف گری»( FIFTY SHADES OF GREY) بیزار است. او در مصاحبه ای گفته که از رابطه عاطفی که مجبور بود با شخص دیگری در فیلم برقرار کند، نفرت داشت. با این وجود، این فیلم بر شهرت و محبوبیت او افزود.

ویل اسمیت: پس از زمین

بازیگرانی که از به یاد ماندنی‌ترین نقش‌هایشان پشیمان‌اند

شاید باورتان نشود اما بزرگ ترین پشیمانی ویل اسمیت از بازی اش در فیلم «پس از زمین» (After Earth) بوده است. او در این باره می گوید: «یکی از نقاط شکست من در حرفه بازیگری، همین فیلم بود که من از آن درس های زیادی گرفتم، مثل این که هیچ قراردادی را بدون فکر امضا نکنم.»

مایلی سایرس: هانا مونتانا

بازیگرانی که از به یاد ماندنی‌ترین نقش‌هایشان پشیمان‌اند

بازیگر و خواننده مشهور هالیوودی، مایلی سایرس، مطمئنا اگر بار دیگر به عقب بازگردد، در فیلم «هانا مونتانا» (Hannah Montana) بازی نخواهد کرد. البته او از شهرتی که این فیلم برایش به همراه داشت ناراضی نیست، بلکه از شخصیت اش، که مجبور بود مدام نقش بازی کند و خود واقعی اش نباشد، بیزار بود.

بلیک لایولی: دختران خبرچین

بازیگرانی که از به یاد ماندنی‌ترین نقش‌هایشان پشیمان‌اند

اگر چه بلیک لایولی در سریال «دختران خبرچین»( GOSSIP GIRL) شخصیت مورد علاقه خیلی ها بوده اما او خودش از بازی در این سریال پشیمان است. واقعا چرا وقتی این سریال نام بلیک را در فهرست بهترین بازیگران هالیوودی قرار داده، مورد علاقه خودش نمی باشد؟ او در این باره می گوید: «من از شخصیت و کارهایی که مجبور بودم در این سریال به عهده بگیرم، بیزار بودم. مثلا من باید به دیگران کوکائین می دادم تا حدی که اوردوز کنند. من اصلا نمی فهمم که مردم چرا شخصیت مرا در این فیلم دوست داشتند؟»

مارلون براندو: اتوبوسی به نام هوس

بازیگرانی که از به یاد ماندنی‌ترین نقش‌هایشان پشیمان‌اند

مارلون براندو برنده جایزه اسکار و ستوده شده‌ ترین بازیگر تاریخ سینمای قرن بیستم جهان است که فیلم « اتوبوسی به نام هوس»( A Streetcar Named Desire) را جزو بدترین نقش هایش می داند. علارغم شهرتی که این فیلم برای او به همراه داشت، او خودش در این باره می گوید: «من از نقشم بیزارم چون تا مدت ها بعد از این فیلم، مردم مرا یک آدم هوسران خطاب می کردند.»

منبع: postfun

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • برتر

      جالبه كه اينها بدون نگراني از كسي يا چيزي در مورد پشيماني هاشون حرف ميزنن ولي بازيگران ما در نهايت ميگن: بله فيلمي بوده كه از بازي در اون پشيمونم ولي نميتونم اسم ببرم!!!!!!!!

    • بدون نام

      یا اسم فیلم رو ترجمه نکنین، یا کامل ترجمه کنین!
      پنجاه طیف گری یعنی چی؟!

      پاسخ ها

      • Bahareh

        ون اسمش آقای گری (Grey)بوده.......نه به معنای خاکستری

    • بدون نام

      مگان فاکس که بازیش خوب نیست چجوری انتظار. داره رو تواناییش حساب کنن

    • مریم

      کیت وینسلت عالیه ولی تو تایتانیک به نقشش نمیومد فکرکنم دیکاپریو هم واقعا پشیمون باشه چون بقیه فیلم هاش بعد تایتانیک عالی بودن
      ماارلون براندو هم که روحش شاد

    • بدون نام

      ولی من با چهار شگفت انگیز عاشق جسیکا شدم

      پاسخ ها

      • سپیده

        ای جان خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج