جاباما
۸۲۴۷۸۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اپل موزیک به گوشی‌های اندرویدی آمد!

اپل که به انحصارگرایی در محصولات، اپلیکیشن و سرویس‌هایش مشهور است، حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد شیوه قبلی خود را تغییر دهد و برنامه اپل موزیک را برای کاربران گوشی‌های اندرویدی نیز قابل دسترسی قرار دهد.

خبرگزاری ایسنا: برنامه‌های پخش و استریم آنلاین موسیقی که این روزها از استقبال و محبوبیت بی‌نظیری برخوردار شده است، حالا به نظر می‌رسد آن دسته از اپلیکیشن‌هایی که تاکنون تنها بر روی پلت‌فرم سیستم عامل آی‌اواس قابل دسترسی و استفاده بوده‌اند، نیز به فکر توسعه پلت‌فرم خود افتاده و دسترسی آن برای کاربران اندرویدی نیز آزاد شده است.

بدون شک اپلیکیشن اپل موزیک یکی از آن برنامه‌هایی است که از طرفداران بسیاری برخوردار بوده و خبری که به تازگی در خصوص توسعه پلت‌فرم اندرویدی آن در فضای مجازی منتشر شده است، خیل عظیمی از کاربران گوشی و دستگاه‌های اندرویدی را خوشحال و خشنود خواهد کرد.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، نسخه اندرویدی اپلیکیشن اپل موزیک به صورت آزمایشی و بتاورژن از تاریخ ۲۴ ژانویه سال جاری میلادی بر روی فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی‌استور قرار گرفته است و علاقمندان قادر خواهند بود جدیدترین به‌روزرسانی این اپلیکیشن را از پلی استور دریافت کنند.

بدون شک، کاربران منطقه آمریکای شمالی که شامل ایالات متحده آمریکا و کانادا می‌شود، از بزرگترین طرفداران و کاربران اپلیکیشن‌های استریم موسیقی همچون اپلیکیشن اسپاتیفای و اپل موزیک به شمار می‌روند. ایالات متحده به تنهایی حدود ۴۰ درصد از درآمد سرویس‌های موسیقی در جهان را به خود اختصاص داده است. از بزرگترین رقبای اپل موزیک، می‌توان به اسپاتیفای و پاندورا اشاره کرد که آنها نیز سهم قابل توجهی از بازارهای مرتبط با پخش آنلاین موسیقی را به خود اختصاص داده‌اند و رقابت تنگاتنگی میان آنها درگرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج