جاباما
۸۲۴۸۷۸
۱۲ نظر
۵۰۴۲
۱۲ نظر
۵۰۴۲
پ

ترفند‌های جالب هالیوودی‎ها برای فرار از پاپاراتزی‌ها

ستاره بودن به معنی از دست دادن حریم خصوصی ست. اگر چه شرایط بسیار وحشتناکی ست اما واقعیت دارد. پاپاراتزی ها در هر شرایطی به دنبال عکس گرفتن و یا سوژه کردن ستاره ها هستند، به طوری که آنها نه در رستوران، نه کنار ساحل یا حتی فروشگاه و پمپ بنزین هم آسایش ندارند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: ستاره بودن به معنی از دست دادن حریم خصوصی ست. اگر چه شرایط بسیار وحشتناکی ست اما واقعیت دارد. پاپاراتزی ها در هر شرایطی به دنبال عکس گرفتن و یا سوژه کردن ستاره ها هستند، به طوری که آنها نه در رستوران، نه کنار ساحل یا حتی فروشگاه و پمپ بنزین هم آسایش ندارند. از این رو آنها مجبورند که از روش های مختلفی برای فرار از آنها کمک بگیرند. اگر دوست دارید بدانید که ستاره ها معمولا چگونه از دست خبرنگاران در می روند، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

اما استون

ترفند‌های جالب هالیوودی‎ها برای فرار از پاپاراتزی‌ها

اندرو گارفیلد و اما استون جزو ستاره های خیری هستند که همیشه مردم را به کمک به نیازمندان تشویق می کنند. آنها چندین بار که توسط پاپاراتزی ها محاصره شدند، از این فرصت استفاده کرده و روی کاغذی متنی را نوشتند و روی صورتشان قرار دارند تا پیغام شان را به گوش مردم برسانند. آنها روی کاغذ نوشتند: «ما نیازی به توجه شما نداریم اما این سازمان ها نیاز دارند.» این دو ستاره هر زمان که در محاصره پاپاراتزی ها قرار می گیرند، کاغذی جلوی صورت شان قرار می دهند که آدرس موسسات خیره روی آنها نوشته شده است.

جیدن اسمیت

ترفند‌های جالب هالیوودی‎ها برای فرار از پاپاراتزی‌ها

جیدن اسمیت روش عجیبی را برای فرار از پاپاراتزی ها انتخاب کرده است. او هر زمان که بخواهد از دست آنها فرار کند، لباس بتنمن به تن می کند. عجیب نیست؟! اگر یک فردی با لباس بتمن از کنار ما رد شود بیشتر جلب توجه می کند یا این که پسر ویل اسمیت؟

داستین هافمن

ترفند‌های جالب هالیوودی‎ها برای فرار از پاپاراتزی‌ها

شاید بد نباشد که ستاره های دیگر برای رهایی از دست پاپاراتزی ها از داستین هافمن یاد بگیرند. او هر زمان که احساس کند مورد حمله دوربین خبرنگاران قرار گرفته، پشت نزدیک ترین شی ای که اطراف او است، پنهان می شود. فرقی نمی کند صندوق پستی باشد یا درخت، او برای قایم شدن به هر چیزی پناه می برد. اما کاش که حداقل او پس از این همه تلاش سرش را هم پنهان می کرد!

دنیل ردکلیف

ترفند‌های جالب هالیوودی‎ها برای فرار از پاپاراتزی‌ها

پاپاراتزی ها دوست دارند همیشه اولین نفری باشند که از استایل ستاره ها عکسبرداری می کنند، می خواهد لباسی نو باشد یا مد مویی جدید. دنیل ردکلیف اما ترفند جالبی را به کار برده تا پاپاراتزی ها را از خودش دور کند. او با پوشیدن یک دست لباس به مدت ۶ ماه، کاری کرد که خبرنگاران از او ناامید شوند. اما چرا این ترفند او جواب داد؟ به این دلیل که اگر او ۶ ماه یک لباس یکجور به تن کند، عکس های او همه به یک شکل خواهند بود و هیچ جذابیتی و به تبع ارزشی نخواهند داشت. اگر هم خبرنگاران نتوانند عکس هایشان را بفروشند، پس طبیعی ست که دیگر علاقه ای برای عکس گرفتن از او نداشته باشند.

کیم کارداشیان

ترفند‌های جالب هالیوودی‎ها برای فرار از پاپاراتزی‌ها

عجیب است که نام کیم کارداشیان را در این لیست ببینیم، زیرا او تا به حال خودش پاپاراتزی ها را دعوت می کرد تا از او عکس بگیرند اما حال ترجیح می دهد که از هر گونه عکس ناگهانی و بدون آمادگی قبلی، خودداری کند. برای این منظور او حتی مدتی یک بدل از خودش ساخته که رد گم کند و خبرنگاران به جای کیم واقعی، به دنبال بدلش بروند.

جسیکا سیمپسون

ترفند‌های جالب هالیوودی‎ها برای فرار از پاپاراتزی‌ها

روش جسیکا سیمپسون هم برای دور زدن پاپاراتزی ها جالب است. زمان هایی که او لباسی خاص پوشیده یا موهایش را کوتاه یا رنگ کرده است، اگر ببیند که فردی در حال عکس گرفتن از اوست، برای این که عکس او را بی ارزش کند، خودش وارد عمل می شود و قبل از این که عکسش در اینترنت منتشر شود، او خودش وارد عمل می شود و آن را در اینترنت منتشر می کند. به عنوان مثال یک بار که او موهایش را تازه کوتاه کرده بود، دید که یک پاپاراتزی از او عکس گرفت. از این رو به سرعت سوار ماشین اش شد و از موهایش عکسی گرفت و آن را در توییترش به اشتراک گذاشت. این بدین معنی ست که آن خبرنگار دیگر نمی تواند عکس اش را به قیمت بالایی بفروشد.

شایا لباف

ترفند‌های جالب هالیوودی‎ها برای فرار از پاپاراتزی‌ها

شایا لباف یکی از ستاره هایی ست که هیچ علاقه ای به پاپاراتزی ها ندارد. یک روز او برای رهایی از شر همه آنها، دست به اقدام جالبی زد. او کیسه ای کاغذی برداشت و آن را روی سرش گذاشت. روی آن کیسه نوشته شده بود: «من دیگر مشهور نیستم» اما به نظر ما که این روش کارساز نیست زیرا این اعتقاد اوست، نه مردم و خبرنگاران.

پاریس هیلتون

ترفند‌های جالب هالیوودی‎ها برای فرار از پاپاراتزی‌ها

پاریس هیلتون یکی از مشهورترین ستاره های جهان است که چند سالی ست برای رهایی از دست پاپاراتزی ها به هر شیوه ای متوسل شده است. او در این باره می گوید: «حتی زمان هایی که من تنها هستم هم صدای کلیک دوربین خبرنگارها در سرم می پیچد». این شرایط آنقدر برای او عذاب آور بود که تصمیم گرفت 500 دلار برای یک روسری که هنگام عکس گرفتن ظاهر او را سیاه و سفید نشان می دهد، بپردازد. ما واقعا نمی دانیم که این روسری چگونه عمل می کند اما برای ستاره ای چون پاریس هیلتون واقعا کارساز است.

کیتی پری

ترفند‌های جالب هالیوودی‎ها برای فرار از پاپاراتزی‌ها

کیتی پری هم هیچ علاقه ای به پاپاراتزی ها ندارد. او به این که با گرمکن آدیداس در ملا عام حاضر شود، مشهور است. اما چرا؟ او در زمان هایی که می داند طعمه دوربین خبرنگاران قرار خواهد گرفت، این گرمکن را به تن می کند و کلاه آن را تا روی صورت اش پایین می کشد تا عکس های گرفته شده از او هیچ ارزشی نداشته باشند.

جاستین بیبر

ترفند‌های جالب هالیوودی‎ها برای فرار از پاپاراتزی‌ها

اگر جای جاستین بیبر بودید، مطمئنا می دانستید که هیچ کجا از شر پاپاراتزی ها در امان نخواهید بود. این ستاره مشهور هالیوودی هیچ حریم شخصی برای خود ندارد. او در این شرایط از ماسک استفاده می کند. بیبر ماسک های مختلف را به صورت اش می زند تا قابل تشخیص نباشد. البته او پس از ازدواج با هایلی بالدوین، به شهر کوچکی در اونتوریو کانادا رفته تا آرامش بیشتری داشته باشد.

اشلی سیمپسون

ترفند‌های جالب هالیوودی‎ها برای فرار از پاپاراتزی‌ها

آیا می توانید تشخیص دهید که پشت این نقاب ها چه کسانی پنهان شده اند؟ حدس زدنش دشوار است، از این رو ما به شما کمک می کنیم، او اشلی سیمپسون و همسرش پت ونتز هستند. زمانی که آنها می خواهند در ملا عام حاضر شوند، چنین لباس هایی به تن می کنند تا هیچکس قادر به تشخیص آنها نباشد. آیا این لباس ها بیشتر جلب توجه نمی کند؟

مایلی سایرس

ترفند‌های جالب هالیوودی‎ها برای فرار از پاپاراتزی‌ها

مایلی سایرس در دور کردن پاپاراتزی ها از خودش، ابتکار عمل به خرج داد. او می داند که برای جلوگیری از آنها، باید حواس شان را پرت کند از این رو یک بار که می خواست از یک کلاب بیرون آید، صدها اسکناس تقلبی که عکس خودش روی آنها چاپ شده بود را بر سر پاپاراتزی ها ریخت. پاپاراتزی ها نیز برای این که بدانند این پول ها برای چیست و چه تصویری روی آنها طراحی شده، از عکس گرفتن از او دست کشیدند.

کارا دلوین

ترفند‌های جالب هالیوودی‎ها برای فرار از پاپاراتزی‌ها

کارا دلوین برای فراری دادن پاپاراتزی ها نه تنها صورت اش را به طور کامل می پوشاند، بلکه با یک تفنگ آبی نیز به سمت حمله می کند. آیا چیزی به جز آب می تواند خبرنگاران را دور کند؟ مطمئنا آنها دوست ندارند که دوربین ۴۰۰۰ دلاری شان خیس و خراب شود. این روش برای ستاره ها نه تنها هیجان انگیز، بلکه بسیار هم کارساز است.

منبع: postfun

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      واسه جلب توجه بیشتر این کارارو کردن

    • بدون نام

      چه شغل بیخودیه اخه اینهمه منتظر بشینی تا یه بی خاصیتی مثل کیم کارداشیان بیاد رد بشه ببینن صورتی پوشیده یا سبز!!!!احمق تر از اونم اون مجله هاییه که پول زیاد میدن که مثلا تصویر موهای کوتاه بلند یه بازیگرو بخرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمق در اونایی هست که کمیخونن

    • محمد

      به این میگن عوارض جانبی

    • بدون نام

      واقعا ادم اگه حریم خصوصی نداشته باشه، بعد یه مدت دیوونه می شه. اینام حق دارن.

    • بدون نام

      اینجوری که بیشتر جلب کردن

    • بدون نام

      خیلی جالب بود

    • بدون نام

      کارا عالی بود دمش گرممممم :)))

    • مریم

      همین ادم ها وقتی سنشون میگذره و کسی بهشون توجه نمیکنه دق میکنن و همش میگن هیچکی به ما سر نمیزنه نمونش تو مملکت خودمون که تا پیر میشن دنبال دلسوزی و توجهن

    • بدون نام

      ایده دنیل عالی بود! دمش گرم
      فک کن ۶ ماه یه لباسو بپوشی و وقتی از کنار پاپاراتزی ها رد میشی بهشون لبخند بزنی!
      بقیشون یکم عجیب بودن

    • بدون نام

      کیم کاردیشان واسه هر عکس پول میگیره نمیزاره مفتی ازش عکس بگیرن

    • امین

      چه مسخره اینا از خداشونه که مشهور باشن تو دید باشن همه اینطورن ولی بهش که میرسن چس میکنن خودشون البته زیادیشم دیگه خوب نیست ولی تمام زندگیشونو مدیونه همین عکاسا و مجله ها هستن من جای این عکاسا بودم یه کمپ راه مینداختم یه ماه عکس هیچ کی نمیگرفت ببین چی کار میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج