جاباما
۸۲۵۰۴۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

سرمربی ژاپن: بازی به بازی بهتر می‌شویم

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن معتقد است تیمش بازی سختی برابر ایران دارد.

ایسنا: هاجیمه موریاسو سرمربی تیم فوتبال ژاپن در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر ایران حاضر شد و گفت: بعد از سه روز استراحت از مسابقه با ویتنام، بازی خیلی دشواری را در پیش داریم.

وی ادامه داد: ما متمرکز هستیم و به خوبی برای این دیدار آماده شدیم. آخرین جلسه تمرینی ما برای بازی با ایران همین امروز بود و امیدوارم برای بازی فردا در بهترین شرایط قرار داشته باشیم.

سرمربی ژاپن درباره تقابل با یک تیم هجومی بیان کرد: از همان ابتدا جام ملت‌های آسیا می‌دانستیم که هر بازی دشواری خاص خود را دارد و هیچ بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت. با علم به این موضوع با حریفان‌مان روبرو شدیم و خوشبختانه توانستیم نتیجه لازم را بگیریم.

وی افزود: من فکر می‌کنم هر بازی بهتر و بهتر شویم. بازیکن‌ها هر بازی چیزهای جدیدی یاد می‌گیرند و پیشرفت می‌کنند که این پیشرفت در بازی آن‌ها قابل مشاهده است و می‌خواهم فردا هم ادامه داشته باشد تا ایران را شکست دهیم.

موریاسو درباره گلزنی به ایران توضیح داد: ایران تیم با کلاسی در سطح آسیاست و آن‌ها به خوبی این مساله را در جام ملت‌های آسیا نشان می‌دهند. ما برای ایران احترام زیادی قائل هستیم. برای نتیجه گرفتن باید کیفیت بالای بازی خودمان را به حریف نشان دهیم و دیکته کنیم. اگر در بهترین شرایط خودمان ظاهر شویم، می‌توانیم ایران را شکست دهیم.

او اضافه کرد: من فکر می‌کنم در این مسابقه بحث فیزیکی مهم باشد. بازیکن‌ها باید روی هر توپ تلاش زیادی به خرج دهند. برنامه‌های تمرینی ما نسبت به شروع جام تغییر کرده است و این تغییر دست ما نبود. در کل با در نظر گرفتن شرایط، باید مهیای بازی با ایران شویم.

سرمربی ژاپن درباره جوانگرایی تیمش و قدرت ژاپنی‌ها برای مقابله با ایران توضیح داد: همان‌طور که گفتم هر بازی در جام ملت‌ها سختی‌های زیادی دارد و طبیعی است وقتی در نیمه‌نهایی بازی می‌کنید، انتظار یک حریف سخت را دارید. بازی برابر ایران دشوار خواهد بود ولی مانند بازی‌های گذشته تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

موریاسو درباره سابقه تقابل با ایران به عنوان بازیکن و همچنین برنامه تیمش برای شکست ایران به عنوان مربی اذعان کرد: بله من بازی سال ۱۹۹۲ را به یاد دارم. امیدوارم بازیکنان ژاپن به خوبی آن تیم برابر ایران به میدان روند. آن موقع بازیکن بودم و الان مربی هستم و شرایط فرق کرده است. آن زمان ژاپن در حال تغییر از سطح آماتور به حرفه‌ای بود و لیگ ما کم کم داشت حرفه‌ای می‌شد. همچنین اولین باری بود که جام ملت‌ها در کشور ما برگزار شد و بازیکنان انگیزه زیادی برای قهرمانی داشتند. اکنون فوتبال ژاپن تجربه بیشتری نسبت به آن موقع دارد و بسیاری از بازیکنان ما در لیگ‌های بزرگی بازی می‌کنند. همبستگی بازیکن بیشتر شده است. این‌ها به نظر من تفاوت این دو دوره است.

سرمربی ژاپن در پاسخ به سوالی درباره تفاوت کیفیت بازی ایران و عربستان عنوان کرد: ابتدا ما می‌خواهیم مالکیت توپ را به دست بیاوریم و فشار حریف را خنثی کنیم. در دیدار با عربستان در مالکیت توپ ضعیف بودیم و اشتباهاتی در توپ لو دادن داشتیم. نمی‌دانیم فردا چه نوع بازی خواهیم داشت و بازیکنان معلوم نیست بازیکنان با چه سبک بازی خودشان را وفق دهند. امیدوارم خیلی سریع بازی‌خوانی داشته باشیم و بازی ایران را حدس بزنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجیم

      انشاالله باخت فردای ژاپن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج