۸۲۵۴۰۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

رحیمی: از فروش دلفی ضرر نکردیم

نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان، گفت: بابت انتقال یونس دلفی به تیم شارلوا بلژیک ضرر نکردیم.

خبرگزاری فارس: محمد رحیمی در مورد جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: بعد از مدتی جلسه هیأت مدیره در اهواز برگزار شد و نتایج بسیار خوب و مثبتی دربرداشت که به زودی نتایج آن مشخص می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان معرفی شد، عنوان کرد: مدیرعامل تا هفته آینده مشخص خواهد شد، فعلا مهندس محسنی به عنوان رئیس هیأت مدیره و من هم به عنوان نایب‌رئیس انتخاب شدم، پورهاشمی همچنان به عنوان عضو هیأت مدیره مسئولیت تیم را برعهده دارد و جواد نعمتی‌نژاد هم در کنار ما است. مدیرعامل و عضو پنجم هیأت مدیره هفته آینده مشخص خواهد شد.

نایب رئیس هیأت مدیره استقلال خوزستان در رابطه با وضعیت یونس دلفی تأکید کرد: دلفی راهی بلژیک شده، او قبلا هم پیشنهاد خارجی داشت و با توجه به اینکه نمی‌خو استیم مانع پیشرفت او شویم و ترانسفر این بازیکن منافع باشگاه را هم تأمین می‌کرد، با این مسئله موافقت کردیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود ترانسفر این بازیکن حدود ۱۰۰ هزار دلار درآمد دربرداشته است، عنوان کرد:‌دلفی یک سرمایه است، ما می‌توانستیم بیشتر روی این مسئله مانور دهیم، اما به دورنمای این موضوع نگاه کردیم، قطعا باشگاه بلژیکی هم نگاه سرمایه‌گذاری دارد و می‌خواهند از این بابت درآمدزایی کنند. ما با این ۱۰۰ هزار دلار بسیاری از مشکلاتمان را می‌توانیم برطرف کنیم و پول ساکونی را تأمین کنیم. به هر حال این انتقال به سود هر دو طرف بود.

وی در رابطه با اینکه در ابتدای فصل اعلام شد باشگاه هلندی حدود ۷۰۰ هزار دلار برای انتقال این بازیکن می‌پردازد، تصریح کرد: آن زمان شرایط متفاوت بود، دلفی یک سال با ما قرارداد داشت،‌ اما الان سه چهار ماه تا پایان مدت قرارداد او باقی مانده است. در هر صورت ما ضرر نکردیم و این انتقال می‌تواند مشکلات ما را حل کند. در حال حاضر شرایط تیم ما خوب است و مطمئن باشید اگر برخی مشکلات حل شود، استقلال خوزستان پتانسیل بقا در لیگ برتر را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجیم

      خاک برسرمدیرعاملان اماتور که بازیکن جوونشون رامفت میدن ومیره.

    • بدون نام

      خاک برسر پول ندیده تون که تئوری تکدی گری رو پیشه کردین تواین مملکت 100 هزار ریال!!؟؟ مگه گوسفند فروختید؟

    • نیک

      احمق تر از این آدم ندیدم هفتصد هزار دلار که اونموقع بیست هزار تومن بود میشد 14 میلیارد تومن .خاک تو سرتون که تیم 6 امتیاز سر بدهی کم شد ازش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج