۸۲۵۴۴۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

رضاوند: امیدوارم غیبت ترابی را احساس نکنیم

آرش رضاوند، هافبک بازیساز تیم فوتبال سایپا گفت: مقابل داماش گیلانیان بازی سختی در پیش داریم، ولی نمی‌خواهیم بازنده از رشت برگردیم.

خبرگزاری تسنیم: آرش رضاوند با اشاره به بازی تیمش برابر داماش گیلانیان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: ما بازی سختی در رشت خواهیم داشت، به ویژه اینکه بازی در چمن مصنوعی برگزار می‌شود و این کار ما را سخت خواهد کرد. داماش تیمی سخت‌‌کوش و باانگیزه است که تیم‌های خوبی را در مراحل قبلی حذف کرده است. کار ما در این بازی آسان نیست، ولی حالا که به نیمه نهایی آمده‌ایم، به هیچ عنوان نمی‌خواهیم که بازنده از رشت برگردیم. هدف ما قهرمانی است و امیدوارم با شکست دادن داماش به فینال برسیم.

وی در مورد اینکه سایپا هنوز بازیکنان لازم را برای برطرف کردن نقاط ضعفش جذب نکرده است، تأکید کرد: اینکه تیم ما چه بازیکنانی را جذب می‌کند به تصمیم کادر فنی مربوط می‌شود و من نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم. فقط این را بگویم که تیم ما شرایط خوبی دارد و قطعاً در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی خواهیم گرفت. البته نیم‌فصل سختی در انتظار ماست و در لیگ قهرمانان هم باید از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم.

هافبک تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی مهدی ترابی به سایپا ضربه نخواهد زد، اظهار داشت:‌ ترابی در تیم ما یک بازیکن تأثیرگذار بود که غیبت او می‌تواند عملکردمان را تحت تأثیر قرار دهد. با این حال ما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانیم روی آنها حساب کنیم تا جای مهدی را پر کنند. امیدوارم غیبت ترابی را در نیم‌فصل دوم احساس نکنیم.

رضاوند در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی بازیکنان سایپا برطرف شده است یا خیر، عنوان کرد: ما فقط ۳۰ درصد از مبالغ قراردادمان را گرفته‌ایم و مشکلات مالی هنوز برطرف نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جابر طاهری

      فوتبال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج