جاباما
۸۲۵۷۹۸
۵ نظر
۸۰۴۴
۵ نظر
۸۰۴۴
پ

خط چشم گربه‌ای برای مدل‌های مختلف چشم

یکی از مشکلاتی که خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، کشیدن خط چشم گربه ای ست. از آنجا که این مدل آرایش چشم هیچ گاه از مد نمی افتد، طرفداران زیادی دارد. اما خط چشم هم باید با توجه به فرم چشم کشیده شود. به عنوان مثال مدل خط چشم برای خانم هایی که چشمان درشتی دارند با آنهایی که چشمان شان ریز است، فرق دارد.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: یکی از مشکلاتی که خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، کشیدن خط چشم گربه ای ست. از آنجا که این مدل آرایش چشم هیچ گاه از مد نمی افتد، طرفداران زیادی دارد. اما خط چشم هم باید با توجه به فرم چشم کشیده شود. به عنوان مثال مدل خط چشم برای خانم هایی که چشمان درشتی دارند با آنهایی که چشمان شان ریز است، فرق دارد. اگر می خواهید بداند که چه مدل خط چشم گربه ای به چشم های شما می آید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

خط چشم گربه‌ای برای مدل‌های مختلف چشم

پلک های افتاده

خط چشم گربه‌ای برای مدل‌های مختلف چشم

اگر پلک های شما مشخص نباشد، بدین معنی ست که پلک های افتاده ای دارید. به دلیل افتادگی پلک ها، کشیدن خط چشم برای این مدل چشم ها کمی سخت است. برای این مدل چشم، خط چشم باید بسیار نازک باشد تا به زیر پلک های شما نرود. برخلاف همیشه، بهتر است که کشیدن خط چشم را از انتهای چشم هایتان آغاز کنید و به سمت داخل بروید. چیزی که شما باید روی آن تمرکز کنید، دم خط چشم تان است. هر چقدر که می خواهید آن را به سمت بالا بکشید تا افتادگی پلک های شما از بین رود.

چشمان کوچک

خط چشم گربه‌ای برای مدل‌های مختلف چشم

اگر چشمان شما کوچک باشد، با ترفندی ساده می توانید آنها را درشت تر نشان دهید. برای این منظور شما باید دو دنباله برای چشم تان بکشید. ابتدا به سراغ بالای چشم تان بروید. در کشیدن دنباله افراط نکنید، یک دنباله کوچک کافی ست. برای پایین چشم تان نیز باید خط چشم را از وسط چشم تان آغاز کنید و تا کمی بعد از انتهای چشم تان بکشید. برای این که ۲ خط چشم شما بیشتر به نظر آید، فاصله بین آن دو را کانسیلر بزنید.

چشمان رو به پایین

خط چشم گربه‌ای برای مدل‌های مختلف چشم

خط چشم گربه‌ ای برای خانم هایی که چشمانی رو به پایین دارند، بسیار مناسب است. تنها یک خط ضخیم می تواند به بالا بردن چشمان شما کمک ‌کند. به جای این که از فرم چشم تان برای کشیدن خط چشم پیروی کنید، نقطه ‌ای ایده آل که می‌ خواهید دم خط چشم تان تمام شود را انتخاب کنید و آنرا به خط چشم بالایی تان متصل کنید. این مدل ضخیم خط چشم باعث می شود که انتهای چشم تان رو به بالا به نظر برسد. اگر می خواهید به ظاهرتان جذابیت بیشتری دهید، از خط چشم های رنگی استفاده کنید.

چشمان ژاپنی

خط چشم گربه‌ای برای مدل‌های مختلف چشم

اگر چشمان شما مانند چشمان زنان ژاپنی ست، بدین معنی ست که فضای زیادی برای کشیدن خط چشم ندارید. بهتر است که از به جای مداد چشم، از خط چشم مایع استفاده کنید تا آرایش تان تمییز و صاف درآید. برای کشیدن خط چشم، از داخل چشمان تان آغاز کنید و خطی نازک را تا انتهای چشمان تان بکشید. دم خط چشم شما نیز باید نازک، کشیده و رو به بالا باشد.

چشمان گرد و درشت

خط چشم گربه‌ای برای مدل‌های مختلف چشم

با آرایش اشتباه، چشم ‌های درشت شما بسیار بزرگتر و برآمده تر به نظر خواهند رسید، از این رو باید در کشیدن خط چشم تان دقت کنید. برای این که از گردی چشم تان بکاهید، باید خط چشمی دنباله دار بکشید تا چشم های شما را کشیده تر نشان دهد. برای این منظور از قسمت انتهای چشمان تا آغاز کنید و خط چشم را تا اواسط چشم تان بکشید. لازم نیست قسمت داخلی چشمان تان را هم بکشید. خط چشم های رنگی می توانند گزینه خوبی برایتان باشند، از این رو که توجه را از روی درشتی چشمان تان دور کرده و به سمت خود جلب می کند که به تبع بر کشیدگی چشمان تان نیز تاثیرگذار است.

چشمان بادامی

خط چشم گربه‌ای برای مدل‌های مختلف چشم

اگر چشمان شما بادامی شکل است، باید خط چشم را از قسمت داخلی چشمان تان آغاز کنید. از فضایی که روی پلک هایتان دارید استفاده کنید و خط چشمی پهن بکشید. دم ابروهای شما نیز باید کشیده و بلند باشد. حواستان باشد که از مداد چشم تیره برای قسمت پایین چشم‌ هایتان استفاده نکنید چون این کار چشم ‌ها را کوچک تر کرده و به چشمان بادامی اصلا نمی ‌آید.

خط چشم مایع یا مدادی؟

خط چشم مدادی: خط چشم های مدادی حالتی کرمی دارند، از این رو برای مواقعی که می خواهید خط چشمی محو بکشید یا خط چشم تان را با سایه دودی ترکیب کنید، مناسب است. هنگام کشیدن، حواس تان باشد که آن را تا جای ممکن نزدیک به مژه هایتان بکشید.

خط چشم مایع: اگر می خواهید که خط چشم تان توی چشم باشد، از خط چشم مایع استفاده کنید. خط چشم تان را بردارید و آن را تا جای ممکن نزدیک به پلک هایتان بکشید. هر چه خط چشم به پلک های شما نزدیک تر باشد، چشمان تان درشت تر به نظر خواهد رسید. برخلاف خط چشم مدادی، اگر اشتباهی در کشیدن مرتکب شوید، به راحتی می توانید آن را پاک کنید.

در ادامه نیز ویدیویی را برایتان آورده ایم تا شیوه کشیدن خب چشم گربه ای را به شما نشان می دهد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

خط چشم گربه‌ای برای مدل‌های مختلف چشم

منبع: goodhousekeeping

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهسا

      مرسی که آموزش دادین
      ولی واقعا خط چشم کشیدن مشکلی نیست که ما بخوایم باهاش دست و پنجه نرم کنیم...!!!!
      مشکلات بزرگتر دیگه وقت فکر کردن این یکی رو بهمون نمیده

      پاسخ ها

      • بی نام

        چرا برای من چالش برانگیزه ;))

    • الی

      خود من دراثر آزمون وخطا یادگرفتم که چه مدل خط چشمی بهم میاد. دقیقا کسایی مثل من که چشمای درشتی دارن اگر پلک بالا روخط چشم بکشن شبیه جن میشن.برای همین من فهمیدم که فقط امتداد پلک رو بکشم. مطلب خوبی بود

    • بدون نام

      الان این کلیپ خط خشم گربه ای بود!!!!

    • بدون نام

      ممنون خيلي عالي بود خيلي استفاده كردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج