۸۲۶۲۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

سعد الشیب: نشان دادیم لایق قهرمانی هستیم

با بسته نگه داشتن قفل دروازه در شش بازی متوالی نه تنها قطر را به فینال رساند بلکه رکورد جاودانه ای از خود در تاریخ جام ملت ها به ثبت رساند.

ورزش سه: تاکنون هیچ دروازه بانی در آسیا موفق به ثبت شش کلین شیت متوالی در جام ملت ها نشده بود اما این رکورد توسط سعد الشیب الدوساری دروازه بان قطری ها به ثبت رسید تا هم نام او در کتاب تاریخ رقابت ها جاودانه شود هم این که عنابی ها با دژ مستحکم دفاعی گام به اولین فینال جام ملت ها بگذارند.

سعد الشیب گلر قطر پس از صعود به فینال گفت:«حضور در فینال را به مردم و امیر قطر تبریک میگویم. به سختی بازی آگاه بودیم اما توانستیم هر آنچه که تمرین کرده بودیم، پیاده کنیم و پیروز از زمین خارج بشویم و نشان دادیم مستحق حضور در فینال به خاطر عملکرد خود بودیم».

او در ادامه پیرامون بازی با سامورایی ها در فینال افزود:« ژاپن از بهترین تیم های حاضر در مسابقات است. هر چند یک روز بیشتر برای حضور در فینال فرصت استراحت داشت اما ما نیز با آمادگی کامل مقابل آنها حاضر خواهیم شد و از هدف مان برای قهرمانی کوتاه نخواهیم آمد».

سعد الشیب در پایان به رکوردشکنی در تاریخ جام ملت ها اشاره و گفت:«خدا را شکر؛ این نتیجه یک کار گروهی است. ما صاحب خط دفاع بسیار قوی هستیم و بازیکنان در بسته نگه داشتن دروازه کمک بسیاری کردند. اعتقاد دارم همه ی آمار و ارقام حاصل تلاش تیمی است نه فردی».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جناب خان

      دمت تون گرم!!!

    • بدون نام

      واقعا شایسته هستین قهرمان شین هم خوب بازی میکنید هم دنبال شکستن رکورد های شخصی نیستین آگه ما جای شما بودیم الان خبرنگاران دروازبان مون رو بهترین گلر کل فوتبال دنیا میکردن ومهاحم مون رو هم همچنین در حالی که تو هیچ گلی نخوردی ولی کسی بهت اهمیت نمیده امیدوارم قهرمان شین حقتونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج