۸۲۶۴۰۰
۳۲ نظر
۵۰۰۳
۳۲ نظر
۵۰۰۳
پ

کی‌روش ۷ صبح فردا می‌رود؛ آیا برای همیشه؟

فدراسیون فوتبال درباره مبلغ طلب کی‌روش و دستیارانش حاضر به توضیح نیست اما به دلیل مشکلات در واریز طلب ارزی کی‌روش، احتمالاً حقوق او و دستیاران خارجی‌اش از طریق واسطه به زودی پرداخت خواهد شد.

ایران ورزشی: بعد از شکست سنگین تیم ملی در بازی مرحله نیمه نهایی در برابر ژاپن تصور نمی شد کارلوس کی‌روش به همراه تیم ملی به تهران برگردد اما او همراه تیم ملی به تهران آمد و جالب اینکه در فرودگاه امام خمینی مورد استقبال مردم قرار گرفت و به همین بهانه اشک هم ریخت. او به تهران آمد تا به همه ثابت کند پاسخگوی شکست مقابل ژاپن هست و همه مسوولیت‌های شکست را به گردن می گیرد و از سویی نمی خواست مثل یک مربی بازنده تیم ملی را ترک کند!

بسیاری این حرکت کی‌روش را یکی از مزیت‌‌های او می‌دانستند و البته تفاوت آشکارش با برانکو. درباره‌ این رفتار گفته شد کی‌روش قبلا در مصاحبه هایش به اینکه برانکو بعد از شکست در جام جهانی به ایران برنگشته اشاره کرده بود و شاید به ایران برگشت تا ثابت کند با برانکو تفاوت دارد. اما این هم یک حاشیه‌سازی دیگر به نظر می‌رسد و کی‌روش برای خداحافظی و همراهی با بازیکنانش به تهران برگشت.

کی روش در بدو ورود به ایران در فرودگاه با استقبال جالب رئیس فدراسیون فوتبال و البته مردم مواجه شد و برخی با او مثل یک قهرمان رفتار کردند.او بعد از مواجهه احساسی با بازیکنانش هم اشک ریخت تا بالاخره از مردی که در تمام این مدت فقط جدیت و بعضا خشم دیده بودیم کمی لطافت و احساس هم ببینیم.

کی‌روش ۷ صبح فردا می‌رود؛ آیا برای همیشه؟

با این حال خیلی زود مشخص شد کی روش به همراه دستیارانش در هتل فرودگاه امام (ره) مستقر شده و پس از ورود به ایران، حتی وارد شهر تهران هم نشده است.

ابتدا به نظر می‌رسید او پس از حضوری کوتاه در تهران، مجدداً ایران را ترک کند اما بعد از آن گفته شد چنین قصدی ندارد و برنامه خروجش از کشور فعلاً مشخص نیست و تا اطلاع‌ثانوی در ایران خواهد ماند.

صبح چهارشنبه گفته شد سرمربی تیم ملی در انتظار اقدام مالی فدراسیون فوتبال است تا پس از اینکه فدراسیون به تعهدات مالی خود در قبال اعضای کادر فنی تیم عمل کرد، از ایران خارج شود.

با این حال ساعاتی بعد جهت اخبار تغییر کرد و اعلام شد مربیان خارجی تیم ملی یک به یک ایران را ترک می‌کنند.تا عصر چهارشنبه برخی مربیان به کشور خود رفته‌اند و کارلوس کی‌روش نیز طبق اعلام جدید قرار است بامداد پنجشنبه تهران را ترک کند.

پیش از این از طرف نزدیکان کی‌روش اعلام شده بود که او تا دریافت مطالبات مالی خود در تهران خواهد ماند اما ظاهراً پس توافق با مسؤولان فدراسیون برای چگونگی دریافت مطالباتش تصمیم به ترک تهران گرفته است.

فدراسیون فوتبال درباره مبلغ طلب کی‌روش و دستیارانش حاضر به توضیح نیست اما به دلیل مشکلات در واریز طلب ارزی کی‌روش، احتمالاً حقوق او و دستیاران خارجی‌اش از طریق واسطه به زودی پرداخت خواهد شد.

گفتنی است ظهر امروز(چهارشنبه) همگی اعضای کادر فنی تیم ملی و کلیه مربیان با جمع شدن در کنار کارلوس کی‌روش، آخرین عکس دسته جمعی خود در تهران را به یادگاری ثبت کردند. ساعاتی بعد از ثبت این عکس برخی مربیان به کشورشان برگشتند و سرمربی پرتغالی هم 7 صبح فردا(پنجشنبه) بعد از رتق و فتق امور جاری‌اش به پرتغال می‌رود تا مدتی استراحت کره و سپس آینده کاری خود را مشخص کند.

با توجه به سخنان کی‌روش باید این دورهمی وعکس را آخرین یادگاری مرد پرتغالی و کادرش برای مردم ایران بدانیم. او بعد از بازی با ژاپن رسما از نقطه پایان کار صحبت کرد و در مصاحبه اش خبر داد فدراسیون فوتبال هیچ پیشنهاد رسمی به وی نداده است.

ترک ایران از سوی کی‌روش در حالی صورت می‌گیرد که هیچ کنفرانس یا نشست خبری هم بعد از بازگشت او به ایران انجام نشد چرا که با پایان یافتن قرارداد کارلوس انگار فدراسیون لزومی نمی دید این اتفاق رخ دهد.

در واقع حضور در فرودگاه تهران و ثبت عکس همراه با بقیه اعضای کادر فنی آخرین تصاویری بود که از این مربی پرتغالی در ایران ثبت شد و حالا فوتبال ایران با عبور از او و تمام دستاوردها و حاشیه هایش دنبال مربی جدید باشد هر چند با توجه به مطالبات باقیمانده کی روش از فدراسیون فوتبال کار او با ما از این حیث تمام نشده است.

اما هنوز هستند کسانی که شانس برای ابقای کی‌روش قائلند. پس باید منتظر بمانیم تا شاید کی‌روش دوباره پروژه تازه‌ای را با ایران شروع کند. دستاوردهای او را از یاد نمی‌بریم و می‌گوییم خداخافظ.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جناب خان

      خداحافظ مرد مغرور فوتبال!!!!

    • بدون نام

      ‌.

    • بدون نام

      دق نکنی جناب #خبر_دلار

    • بدون نام

      دلم برات میسوزه که جیره ات قطع میشه بعد رفتن رئیس دلارت

    • کاردوک

      اگه پولشو گرفته مس قطعا میره دیگه
      خدایی چه کاسبی کرد تو این کشور ؛به هر کسم خواست توپید و دستور داد و رییس و اعضای فدراسیونم که کارمندای زیر دستش بودن ؛خلاصه عشق کرد واسه خودش . حالا ببینید تو کلمبیام جرأت یک درصد کارایی که تو ایران کرد رو داره

    • بدون نام

      آخیش یه مطلب حماسی توپ بزن و ملت هم که پشت گوشاشون مخملیه باور میکنن آقادلاله راننده اتوبوس نبوده و راننده فراری بوده شاید موند و شما هم نونتون قطع نشد

    • بدون نام

      دق نکنی آرزوست

    • بدون نام

      قلم فروش بیچاره خبردلاری خوب شد شفر دستتونو رو کرد

    • بدون نام

      صد دلاری ورزشی

    • بدون نام

      تنها دلخوشی مردم کی روش کنار تیم بود با این اوضاع داغون ایران خیلی زجرش دادین یک تنه تیم رو اعتبار و شخصیت داد

    • بدون نام

      بره گمشه دلال

    • omid

      دستاوردهاش،،،؟؟؟
      میشه یه موردش رو نام ببری،؟

    • بدون نام

      برود همانگونه که نادررفت

    • بدون نام

      برود همانگونه که نادررفت

    • بدون نام

      جیبشو پر دلار کرده و با یه چمدان دلار و یورو میره اینم میدونست که با تحریم بانکی به پولش زود نمیرسه اومد ایران تا اسکناس بگیره بره مشتی مشنگ خیابونی هم رفتن فرودگاه تا با جام مثلا عکس بندازن از ماست که بر ماست

    • فرشاد

      عالیجناب عشق یعنی کیروش

    • بدون نام

      مرد بزرگ هرجا که باشی اامیدواریم موفق شاد باشی خدا نگهدارت از تو شجاعت دانش و بله قربان گو نبودن و توصیه ای عمل نکردن و حتی با وزیر سر شاخ شدن را یاد گرفتیم افسوس گه همه با دروغ با تو برخورد کردند حتی متاسفانه وزیر که قول پول و تدارکات بازی تدارکاتی داده بود و ....هیچ

    • a

      چون انسان بی شخصیت پر ادعایی است آمد چه کارکردعذرخواهی کرد نه آمدداغ مارازیادترکند واسه تسویه حساب وگرفتن پاداش شکست تیم یمن رابگیرد وگفته تاریال آخرنگیرم ازایران نمیرم شایدهم میخواد قراردادش راتمدیدکند.
      برانکو بدبخت فداراسیون واسه گذرنامه ش ومالیات قرادادش مشکل ایجادمیکرداگه می آمد بعنوان ورود غیرقانونی وقاچاقی میگرفتنش مجبوربودکه نیاد

    • بدون نام

      کیروش باید بره شرم وحیا وادب رو از برانکو یاد بگیره * خدا جای حق نشسته عاقبت با کارنامه سیاه ایران رو ترک کرد قهرمان بدون

    • حسین

      امیدوارم هر چه زودتر گم بشه ولی ای کاش اون میلیاردها دلاری که برده رو از ش پس میگرفتیم مفت خور

    • بدون نام

      ایشالاموفق باش هرجاکه هست ایشالا به روزهای تحقیرامیزبی برنامگی باندبازی فسادبازیکن سالاری بله قربان گوکه حقمون برگردیم نابحق اخراجش کردوزیرودولت پیشکسوتان مجریان اینم متل احمدی نژادبعدرفتنش میفهمیم چی بودچی ازدست دادیم لعنت به خاینین ایران وایرانی

    • بدون نام

      برود و گورش را گم کند.حقه باز شارلاتان سیاه باز

    • پروفسور برانکو

      برو که انشاالله دیگه برنگردی

    • بدون نام

      تورو خدا نرررروووووووووووووووو

    • بدون نام

      مشکل پیشرفت نکردن تیم ملی این که فوتبال بطورحرفه ای کارنمیشه اگه بهترین مربیان روهم بیاریم ولی فوتبالی حرفه ای و بازیکنانی باهوش وجنگنده نداشته باشیم پیشرفتی درکارنیست

    • بدون نام

      آخ جون به درک دلال کثیف هیچی ندار

    • پریسا

      د ر ک

    • خواننده خبرهای ورزشی

      شک نکنین که اقای تاج وکفاشیان نقطه ظعفی بزرگ نزدگیروش دارن که تمایل به اخراجش راندارن هرچقدرخوردین نوش جونتون فقط بزارین این اجنبی بره تافوتبال ایران رانابودنکرده همراه باشخصیت ملتمون

    • پدر ژپتو

      کیروش جاش توی قلب مردمه ، با قلم فرسایی بیهوده شما خراب نمیشه

    • بدون نام

      بله قربان . اون چیزی که کیروش را به ایران کشونده ( دلار ) بوده نه علاقه اش به ایران .

    • بدون نام

      خدافظ ضد فوتبال

    • تیم ملی و بس(کی روش)

      واقعا بعضیا دهنشونو باز میکنن هرچی به دنشون میاد میگن ، قبل جام جهانی همه فکر میکردین حداقل هف هشتا گل میخوریم ، ، جام ملتها هم که میدونید چی شد ، یک اردو که اونم قطر برگزار کرد به خاطر بازی دوستانه ، تو بازیا هم که از بس فشار اوردن اعصاب ماها که اینجا بودیم خورد شد اونا که جای خود ، بیشتر از همه از خبرنگاران لعنتی وطن فروش ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج