جاباما
۸۲۶۷۴۶
۲۰ نظر
۵۰۰۳
۲۰ نظر
۵۰۰۳
پ

زمانی: مدیرعامل استقلال یک درصد هم اختیار ندارد

حسن زمانی گفت: قطعا امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال تحت فشار وزیر ورزش و جوانان مصاحبه کرده و بهتر است دلش برای هواداران بسوزد تا وزیر.

خبرگزاری تسنیم: پس از اینکه حسن زمانی عضو هیئت مدیره پیشین استقلال اعلام کرد که وزیر ورزش و جوانان در امور باشگاه دخالت می‌کرد، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال پاسخ اظهارات او را داد و گفت که یک‌بار هم ندیده مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش، در امور باشگاه دخالت کند.

زمانی در واکنش به اظهارات فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال، گفت: واقعا دنیا چقدر ارزش دارد که مسائل واقعی را وارونه جلوه می‌دهند؟ آقای فتحی را قبول دارم و احترام ویژه‌ای برای او قائلم. قطعا فتحی تحت فشار وزیر ورزش مجبور به انجام این مصاحبه شده است، چون روحیات او را می‌‌دانم.

زمانی: مدیرعامل استقلال یک درصد هم اختیار ندارد

وی افزود: با قاطعیت می‌گویم که دخالت‌های بی‌مورد وزیر ورزش در باشگاه بر کسی پوشیده نبود، مگر اینکه بخواهند ایشان را از این مسائل مبرا کنند. فتحی یک درصد اختیار هم در بحث انتخاب سرمربی، کمک مربی و بازیکن ندارد. مدیرعامل استقلال برای اینکه وزیر از او خوشش بیاید، چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است. به فتحی توصیه می‌کنم دلش برای هواداران استقلال بسوزد تا وزیر!

عضو هیئت مدیره پیشین استقلال عنوان کرد: وزیر مسئولیت‌هایی دارد که می‌تواند به آنها بپردازد و نیازی به باشگاه‌داری نیست. مسئولیت‌های وزارتخانه تحت الشعاع استقلال و پرسپولیس بوده که به صلاح وزیر ورزش و این وزارتخانه نیست. در بخش جوانان، همه مسئولیت‌ها روی زمین باقیمانده است.

نزدیک به 7 میلیون جوان بیکار، 15 میلیون آماده ازدواج و دو میلیون معتاد داریم که مسئولیت همگی بر عهده ایشان است. اگر از وزیر ورزش کارنامه بخواهند، با صراحت باید گفت که بخش جوانان وزارتخانه تعطیل است. به جای اینکه کار باشگاه‌داری کنند، بهتر است کمی به وظایف اصلی‌شان برسند.

زمانی در پاسخ به این سؤال که آیا انتخاب فرهاد مجیدی با نظر وزیر ورزش بوده یا نه، گفت: هر اقدامی که در هیئت مدیره انجام می‌شد، تا ایشان تأیید و اوکی نمی‌دادند، انجام شدنی نبود. قطعا نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر عملکرد وزارتخانه خواهند بود.

شکست تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا در تهران رقم خورد، چون زمانی که تیم ملی در حال اعزام به امارات بود، در تهران گفتند که هیچ کدام از اعضای کادر فنی تیم ملی به هنگام برگشت جایی در تیم ملی ندارند. ای کاش اجازه می‌دادند، تیم ملی برمی‌گشت و سپس چنین کاری می‌کردند. با صراحت می‌گویم شکست تیم ملی در تهران رقم خورد.

وی ادامه داد: برای برادر خوبم آقای فتحی آرزوی موفقیت می‌کنم، اما انتخاباتی که صورت گرفت و مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و نایب رئیس مشخص شد، حالت قانونی ندارد و توصیه می‌کنم چکی امضا نکند تا دستگاه‌های نظارتی مجبور به ورود و برخورد قانونی نشوند. وقتی همه اعضای هیئت مدیره در جلسه حضور نداشتند، نمی‌توانستند انتخابات برگزار کنند. از حکم من یک سال و نیم باقیمانده و تا زمانی که استعفایم پذیرفته نشود، عضو هیئت مدیره استقلال هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیاوش

      چه بدبختی و مصیبتهایی که برای استقلال و پرسپولیس در راه است
      یعنی مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره یعنی کشک
      ما مردم بدبخت ایران رو بگو که چقدر باید دروغ بشنویم

    • بدون نام

      این دیگه احتیاج به گفتن نیست بلاهایی که به سر استقلال اومد همه دستور وزیر بود هواداران حق دارن علیه وزیر جبهه بگیرند

    • بدون نام

      فتحی+ افتخاری +سلطانی = هرسه نفرتپولیس ونابودگران استقلال
      شک نکنید

    • بدون نام

      وزیر ورزش تنها کاری که بلده دخالت در تیم ملی،لستقلال و پرسپولیسه.

    • بدون نام

      شروع کردی؟

    • بدون نام

      خودمونم میدونستیم ولی صدای هوادار به جای نمیرسه خسته شدیم از این همه بی انضباطی در استقلال فتحی باید بره

    • بدون نام

      متاسفم برای این جناب وزیر بیکار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفیم برای شماها که بیکار هستید وبه حرفهای این زمانی احمق توجه میکنید.این مردک تا زمانی که بود چرا از این حرفها نمی زد.حالا که بیرونش کردند مبیاد اینه را میگه.واقعا باید به عقل وهوش شماهایی که حرفهای این مردک را قبول میکنند شک کرد.تو اگر مرد بودید ان زمان جلو عملکرد وزیر می ایستادید.نه الان که بیرونت کروند.پس تو یک انسان نان به نرخ روز خور هستید .ویک بیشعور رذل.

    • بدون نام

      زمانی تا بودی چرا حرف نزدی؟

    • بدون نام

      چند سال دم نزدی و خوردی و مصاحبه کردی حالا یاد هوادار افتادی برو به نماینده‌ای خودت برس تا شماها هستید این دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی نخواهتد شد

    • بدون نام

      چند سال دم نزدی و خوردی و مصاحبه کردی حالا یاد هوادار افتادی برو به نماینده‌ای خودت برس تا شماها هستید این دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی نخواهتد شد

    • بدون نام

      تو هم پستت ازت گرفتن حالا داری اینجوری صحبت میکنی. برو به کار اصلی خودت برس

    • بدون نام

      وزیر ورزش فقط وفقط کارش شده لنگ آباد کردن ودرعوض خراب کردن استقلال ....چطور نمایندگان هنوز این نه آدمو استیضاعش نکردنه؟؟؟؟؟؟

    • مهدی

      من ک پرسپولیسی ام ولی چرا تا خودت پست داشتی زر نمیزدی توهم از اونا بدتری...‌گند زدی ب استقلال با کارات....اصلا بتوچه

    • کامران

      مرد باش این حرفها ودخالت دولت در ورزش ونگاهی خاص به یک تیم درمقابل ۱۵تیم اینا رابه فیفا بکش دهن وزیر ودولت راسرویس کن.
      چوب رابر دار سگ دزد فرارمی کنه به جای سفتی بخورند جامی زنند.
      ثابت بشه فوتبال تعلیق می شه فوتبالی که حضرت والا وویچ ها تصمیم بگیرند درش راباید گل گرفت تا این دولت باشه روزگارهمین است.

    • علی

      آب درمانی و یخ درمانی بهترین راه برای کم کردن سوزشه

      چوپان دروغگو ، چرا قبلا که عضو هیئت مدیره بودی این چیزا رو نمیگفتی ، حالا که بیرونت کردن شدی امین و راستگو

      دروغگوی دغل

    • کامران

      منفور ترین عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال و چه به این حرف ها؟ تو که غصه ناکامی تیم ملی رو میخوری که استرس به تیم دادن چرا با علیمنصور اون مسخره بازی ها رو درآوردی از هفته سوم چهارم شروع کردی مصاحبه کردن؟ سال قبلش هم از مدیر عامل بیشتر حرف میزدی از نیم فصل دوم که تیم نتیجه گرفت لال شدی. الان چی شد یاد هوادار افتادی دیگه خبری از پورسانت و گفت و زهرمار نیست؟

    • ج

      تاوقتیکه عضوهیئت مدیره بودی لال بودی میخوردی وباهمدیگه چهچه وقهقهه میزدین حالا که انداختنت بیرون زبان درآوردی ومیخواهی ازهوادربالا بری وخودتو نشان بدی کور خواندی اتفاقآتیم داره کار خودش رابخوبی انجام میده نیازبه یاوه گویهای توهم نداره

    • بدون نام

      خاک بر سرت تا اقتی در استقلال بودی چیزی نگفتی حالا میگی .واقعا برات متاسفم

      پاسخ ها

      • امجدی

        زمانی بهتر هستش برود خر بچراند اصلا این مردک توپ فوتبال با توپ والیبال تشخیص میدهد مردک چقدر چوب لای چرخ منصوریان گذاشت هر روز مصاحبه میگذاشت برو بابا آدم علاف متملق تو هنوز دوره قاجار زندگی میکنی راستی
        لیو مسی را میشناسی دوراز بان کدام تیم افغانستانی بازی میکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج