۸۲۷۴۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برای اولین بار بعد از ۷ سال؛ یوونتوس بدون BBC!

هیچ کدام از سه ضلع تمام نشدنی مثلث دفاعی یوونتوس در بازی مقابل پارما حضور نخواهند داشت.

وبسایت نود: به نقل از از کالچو مرکاتو، در یکی از مسابقات هفته بیست و دوم سری آ ایتالیا امشب یوونتوس در تورین میزبان پارما خواهد بود. دغدغه اصلی مکس آلگری در این مسابقه، مصدومیت عناصر کلیدی بیانکونری در خط دفاعی است.

لئوناردو بونوچی، آندره‌آ بارزالی و جورجو کیه‌لینی هر سه مسابقه مقابل پارما را به علت مصدومیت از دست داده اند تا آلگری با یک دردسر عجیب برای این بازی مواجه شود. غیبت همزمان هر سه ضلع BBC اتفاقی است که به ندرت رخ می‌دهد.

در حقیقت این برای اولین بار در طول ۷ سال گذشته است که یوونتوس در یک مسابقه بدون هیچ کدام از این بازیکنان در زمین حاضر خواهد شد. آخرین بار و در جریان تساوی بدون گل بانوی پیر برابر جنوا در ۱۱ مارچ ۲۰۱۲ شاهد غیبت توامان بی‌بی‌سی بودیم. در آن بازی کیه‌لینی و بارزالی مصدوم بودند و بونوچی نیز به علت محرومیت مسابقه را از دست داده بود.

آنتونیو کونته سرمربی وقت یوونتوس در غیاب این سه بازیکن خط دفاعی تیمش را با استفان لیخشتاینر، مارتین کاسرس، آرتورو ویدال و پائولو دی‌چلیه کامل کرد و امشب نیز آلگری به احتمال فراوان یوونتوس را با حضور کانسلو، روگانی، کاسرس و آلکس ساندرو در خط دفاعی روانه این دیدار خواهد کرد.

مارتین کاسرس که در ماه ژانویه برای سومین بار به یوونتوس پیوسته، امشب نیز به احتمال فراوان بازی را از ابتدا آغاز می‌کند تا همانند دیدار ۷ سال قبل مقابل جنوا، بار غیبت BBC را به دوش بکشد؛ دیداری که البته بدون رویداد بدی برای یووه به پایان رسید و تیم آنتونیو کونته زمین را بدون گل خورده ترک کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج