۸۲۷۵۵
۱۲ نظر
۵۱۶۰
۱۲ نظر
۵۱۶۰
پ

گرانترین لوازم آرایش دنیا کدامند؟

لوازم آرایشی می توانند به افزایش زیبایی کمک کنند و آراستگی و اعتماد به نفس فرد را بالا ببرند. ولی این روزها گویا داشتن محصولات آرایشی خاص نوعی سرمایه گذاری می شود و دلیل آن نیز سنگ های قیمتی و جواهراتی است که به این لوازم چسبانده شده است.

گرانترین لوازم آرایش دنیا کدامند؟





برترین ها: لوازم آرایشی می توانند به افزایش زیبایی کمک کنند و آراستگی و اعتماد به نفس فرد را بالا ببرند. ولی این روزها گویا داشتن محصولات آرایشی خاص نوعی سرمایه گذاری می شود و دلیل آن نیز سنگ های قیمتی و جواهراتی است که به این لوازم چسبانده شده است. بله درست شنیدید، جواهرات! این لوازم آرایشی گران قیمت برای ثروتمندان طراحی و ساخته می شود و فقط گروه کوچکی در دنیا هستند که توانایی مالی خرید لوازم زیر را دارند:

5. مژه مصنوعی های Kre-At Beauty از جنس طلا و الماس، قیمت: 1350 دلار

این برند که در سال 2009 توسط تیلور چانگ-بابائیان تأسیس شده است همه تلاشش را وقف ارائه این نوع مژه های مصنوعی به آرایشگران ستاره ها و چهره ها می کند. چانگ معتقد است که آرایش نه تنها ظاهر خانم ها را عوض می کند، بلکه احساس آنها در مورد خودشان را نیز بهتر می کند. او در فضای فشن شو ها، مراسم اهدای جوایز مختلف و عکس برداری برای مجلات بزرگ شده است و مشاهده کرده که چقدر مژه های مصنوعی در تکمیل آرایش ستاره ها سهم دارد. او همه تلاشش را برای ساخت مژه هایی گذاشته که زیبایی طبیعی فرد را افزایش می دهند. بعضی از مجلاتی که از محصولات Kre-At Beauty استفاده می کنند عبارتند از Ebony، Elle، In Style، Marie Claire، Prevention، Teen Prom و US Weekly.

گرانترین لوازم آرایش دنیا کدامند؟

فروشگاه او در حال حاضر ۲۲ مدل مختلف مژه مصنوعی دارد. مژه های این فروشگاه به سه گروه تقسیم می شوند: مژه های طبیعی برای استفاده روزانه یا برای آماتورها، مژه های دودی برای مجالس و با لباس شب، مژه های کریستالی که روی آنها کریستال های سواروسکی چسبانده شده و برای تیپ های شیک و پر زرق و برق طراحی شده اند.

در سال ۲۰۱۱، این شرکت مژه هایی از طلای ۱۸ عیار و الماس طراحی کرد. این مژه ها اختصاصاً برای بارنیز در نیویورک طراحی شده بودند. با آنکه این شرکت مژه های مقرون به صرفه ای به قیمت ۱۶ دلار دارد، ولی مژه های طلایی و الماسی آن برچسب قیمت ۱۳۵۰ دلاری خورده اند.

۴. لاک های Essie Cosmetics، قیمت: ۵۵۰۰۰ دلار

Essie Cosmetics در واقع نام یک سالن خدمات ناخن است که در سال ۱۹۸۱ خانم اسی واینگارتن آن را تأسیس کرد. ایده او این بود که لاک های بسازد که رنگ های منحصر بفرد و شادی داشته باشند. از همه مهمتر اینکه رنگ ها باید بانمک و باکلاس می بودند. بعد او خودش شروع به تولید این محصولات نمود که در نهایت دنیای فشن و شو را با رنگ های جدیدش تحت تأثیر قرار داد. در همین راستا، مدل ها و ستاره های مختلفی دوست داشتند که محصولات او را امتحان کنند.

گرانترین لوازم آرایش دنیا کدامند؟

یکی از رنگ های جدیدی که او خلق کرد، رنگ پلاتینه بود. در حالیکه یک لاک نرمال او به قیمت گزاف ۲۵۰ دلار فروخته می شد، این کمپانی قدمی فراتر برداشت و با مجله Allure تیمی تشکیل دادند و با Platinum Guild International شریک شدند. این کمپانی از کمک جانسون ماتی، عرضه کننده پلاتین از بریتانیا نیز بهره گرفت.

سپس این کمپانی از هنری دانی طراح کمک خواست تا یک لاک ویژه به رنگ پلاتینه تولید کند. در نتیجه محصولی ساخته شده که قوطی آن از پلاتین خالص بود و داخل آن با پودر پلاتین لاک پر شده بود. در نهایت شما بخاطر رنگ زیبای لاک پول نمی پردازید، بلکه برای قوطی زیبای پلاتین آن، ۵۵۰۰۰ دلار پرداخت می کنید.

۳. رژ لب Guerlain با تزئینات الماس، قیمت: ۶۲۰۰۰ دلار

گوئرلین در واقع کمپانی تولیدکننده عطر است که در سال ۱۸۲۸ در فرانسه تأسیس شده است. این کمپانی و نام آن همیشه در این صنعت با احترام یاد می شده است. عطرهای آن رایحه منحصر بفردی دارند که با نام گوئرلیناد شناخته می شوند. گوئرلین از زمان تأسیس تابحال، حدود ۳۰۰ عطر مختلف عرضه کرده است.

گرانترین لوازم آرایش دنیا کدامند؟

گروه لوئی ویتون که بعداً بر کلاس و پرستیژ محصولات گوئرلین تأکید می کرد، حالا مالک این کمپانی شده است. گوئرلین از زمان الحاق به لوئی ویتون تابحال خط تولید خود را به لوازم آرایش و محصولات پوستی گسترش داده است و ۱۳ بوتیک زیبایی و اسپای بین المللی دارد که ۵ تا از آنها در فرانسه هستند.

یکی از محصولاتی که در این بوتیک ها فروخته می شوند، رژ لب است. هر واحد از رژ لب های گوئرلین معمولاً ۴۸ دلار است، ولی مدلی عرضه شده است که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و با الماس تزئین شده است. حتی مدل هایی وجود دارد که با یاقوت و زمرد تزئین شده اند. کل تیوب آنها ۱۱۰ گرم وزن دارد.

۲. لاک ناخن طلایی Models Own، قیمت: ۱۳۰۷۴۰ دلار

کمپانی اکسسوارهای رنگی و فشن Models Own در سال ۲۰۰۸ تأسیس شده است و خط تولید کاملی از لوازم آرایشی برای چشم، لب، ناخن و صورت دارد. بعضی از محصولات آن شامل لاک ناخن، رژ لب، سایه چشم، خط چشم و غیره می شوند.

گرانترین لوازم آرایش دنیا کدامند؟

لاک ناخن های آن معمولاً هر واحد ۸ دلار هستند. ولی مدلی وجود دارد که درپوش آن با ۱۱۱۸ الماس تزئین شده است و قیمت آن بالای ۱۳۰ هزار دلار است.

۱. ریمل H. Couture Beauty، قیمت: ۱۴ میلیون دلار

برند H. Couture Beauty یک کمپانی لوازم آرایشی است که در سال ۲۰۰۶ توسط تیشا اسمیت والز تأسیس شده است. این کمپانی در ابتدا ریمل هایی تولید می کرد که تیوب آنها با ۱۰۰۰ کریستال سواروسکی تزئین می شدند. ولی به سفارش یکی از مشتریان ریملی از طلای ۱۸ عیار با ۲۵۰۰ الماس آبی و رژ لبی با پوشش طلای ۱۸ عیار و ۱۲۰۰ الماس صورتی تولید کرد. در بسته این ریمل خدمات مادام العمر نگهداری، پر کردن مجدد ریمل و پشتیبانی ۲۴ ساعت در ۷ روز هفته، تخفیفات و بسته بندی و غیره وجود دارد.

گرانترین لوازم آرایش دنیا کدامند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ياقوت

      واقعا مسخره است. مسخره تر اونايى كه ميرن براى اين چيزا پول ميدن.

      پاسخ ها

      • یک دوست

        عزیزم از قدیم گفتن دارندگی و برازندگی !!

    • سارا

      واقعا پول ملاک.

    • بدون نام

      مزخرفهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    • دوست

      ادم باید چقدر داشته باشه که این قدرهم برای وسایل ارایشی پول بده

    • تینا

      سلام خیلی مزرخرفه کیه که بره پول بده واسه اینا

      پاسخ ها

      • نا معلوم

        شاید کسای باشند که بخرن از کجا میدونی ؟

    • King

      هتاد میلیادر تومن واسه ی ریمل:| الان دلار پنج تومنه عجب!!!

    • فاطمه

      خیلی قشنگ بودند

    • ستاره

      عجیبه

    • نفس

      عالللللللللللییییییی و زیبااااااااا

    • نفس

      عالللللللللللییییییی و زیبااااااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج