۸۲۷۶۷۱
۱۰ نظر
۵۲۶۵
۱۰ نظر
۵۲۶۵
پ

با ۱۰ یوتیوبر پردرآمد سال ۲۰۱۸ آشنا شوید

در همین حال که شما مشغول مطالعه این مقاله هستید، یوتیوبرهای معروف جهان مشغول ساخت و تدوین ویدئوهایی هستند تادرآمد نجومی خود را نجومی‌تر کنند.

برترین ها - سید هادی هادیان: در همین حال که شما مشغول مطالعه این مقاله هستید، یوتیوبرهای معروف جهان مشغول ساخت و تدوین ویدئوهایی هستند تادرآمد نجومی خود را نجومی‌تر کنند. هیچ می‌دانستید که از زمان شروع باز شدن این صفحه تا مطالعه همین سطر، چیزی حدود بیش از ۴۵ ساعت ویدئو در یوتیوب بارگذاری شده است؟

چرا وب‌سایت یوتیوب به یکی از مشهورترین درگاه‌های پخش ویدئو تبدیل شده است؟ پاسخ ساده است؛ الویت درجه‌بندی وب‌سایت‌ها بر اساس ویدئوی آپلود شده می‌باشد و درنتیجه موتورهای جست‌وجوگر تمایل بیشتری دارند تا این سایت‌ها را بیشتر در معرض دید قرار دهند. ولی سود واقعی وب‌سایت‌هایی مانند یوتیوب برای کاربران چیست؟

هرکسی با توجه به مهارت و استعداد خود می‌تواند جز پولدارترین افراد یوتیوب قرار گیرد. اما موفق‌ترین افراد این گروه کسانی هستند که سعی دارند با ایده‌پردازی و خلاقیت، درب‌های جدیدی را از درآمدزایی تبلیغاتی باز کنند. البته برخی از این یوتیوبرهای معروف جهان بعد از موفقیت در فعالیت خود، در زمینه‌های کاری دیگری فعالیت می‌کنند. حضور در فستیوال‌های جهانی، اجرای تیزرهای تبلیغاتی، برگذاری کمپین‌های هدفمند و برگزاری کارگاه آموزشی مرتبط بخشی از فعالیت آنها پس از شروع موفق در یوتیوب است.

نشریه فوربز به‌تازگی یک لیست از پردرآمدترین افراد حاضر در یوتیوب را براساس میزان درآمدشان از اوایل سال ۱۳۹۶ تا خرداد ۱۳۹۷ منتشر کرده است. با برترین‌ها همراه باشید تا در ادامه این مقاله با این افراد و روش موفقیت آنها آشنا شویم.

۱۰- لوگان پاول (Logan Paul)، میزان درآمد: ۱۴.۵ میلیون دلار

با ۱۰ یوتیوبر پردرآمد سال ۲۰۱۸ آشنا شوید

لوگان پاول، وبلاگر معروفی است که سال گذشته به‌عنوان چهارمین یوتیوبر پردرآمد معرفی شده بود؛ اما برند شخصی او بعد از انتشار یک ویدئوی جعلی با مشکلاتی همراه شد. انتشار یک ویدئو از جنازه‌ای که در جنگل‌ آئوکیگاهارای ژاپن (معروف به جنگل خودکشی) پیدا کرده بود، باعث شد تا درآمدش به‌شدت کاهش پیدا کند.

بعد از این اتفاق، یوتیوب پاول را از برنامه‌های تبلیغاتی Google کنار گذاشت. اما او توانست با استفاده از چهره شناخته‌شده خود، فروش محصولات مختلف را ادامه و تعداد دنبال‌کنندگان کانال خود را در یوتیوب افزایش دهد. او علی‌رغم رسوایی بزرگ ژاپن ، درآمد خود را در سال جاری دو میلیون دلار افزایش داد. یکی از پرطرفدار‌ترین ویدئوهای او، ویدئوی مسابقه‌ی بوکسی است که در آن با رقیب معروف انگلیسی خود KSI مبارزه کرده بود.

۹- پیودی‌پای (PewDiePie)، میزان درآمد: ۱۵.۵ میلیون دلار

با ۱۰ یوتیوبر پردرآمد سال ۲۰۱۸ آشنا شوید

آقای فلیکس جلبرگ که در صفحات مجازی با نام مستعار پیودی‌پای (PewDiePie) شناخته می‌شود، بدون شک یکی از یوتیوبرهای معروف جهان است. اما او هم گرفتار رسوایی شده و به تازگی یکی از مفسران بازی‌های ویدئویی را به نژادپرستی متهم کرد که این کار او باعث شد میزان درآمدش در سال جاری کاهش پیدا کند؛ اما پیودی‌پای هم توانست مانند لوگان پاول درآمد کلی خود را در عرض یک سال حدود ۳.۵ میلیون دلار افزایش دهد.

۸- جک‌سپتیک‌آی (JackSepticEye)، میزان درآمد: ۱۶ میلیون دلار

با ۱۰ یوتیوبر پردرآمد سال ۲۰۱۸ آشنا شوید

شان مک‌لافلین، یکی از ویدئو گیمرهای معروف ایرلندی است که با نام مستعار جک‌سپتیک‌آی (JackSepticEye) در یوتیوب شناخته می‌شود. مک‌لافلین یکی از اولین یوتیوبرهایی بود که نامش در یکی از ویدئوهای پیودی‌پای آورده شد و بعد از این اتفاق، تعداد دنبال‌کنندگانش چند برابر شد. مک‌لافلین هم‌اکنون برای یکی از کانال‌های تلویزیونی کودکان دیزنی به نام Disney XD برنامه می‌سازد و همچنین به‌عنوان مجری در رسانه‌ها به طور زنده برنامه اجرا می‌کند.

۷- وانوس گیمینگ (VanossGaming)، میزان درآمد: ۱۷ میلیون دلار

با ۱۰ یوتیوبر پردرآمد سال ۲۰۱۸ آشنا شوید

کانالی که توسط ایوان فانگ راه‌اندازی شده است، وانوس گیمینگ نام دارد. ایوان یکی از گیمرهای معروف کانادا است که به سختی می‌توان او را جلوی دوربین مشاده کرد. نوآوری در ویرایش ویدئوها و طنزآمیز بودن فضای آن‌ها باعث محبوبیت کانال او در یوتیوب شده است. او همچنین از طریق مسیر موفقیت خود در یوتیوب، یک خط تولید لباس شخصی دارد و در زمینه‌ی موسیقی نیز با یک گروه هیپ‌هاپ به نام Rynx نیز همکاری می‌کند.

۶- مارکیپلایر (Markiplier)، میزان درآمد: ۱۷.۵ میلیون دلار

با ۱۰ یوتیوبر پردرآمد سال ۲۰۱۸ آشنا شوید

یکی دیگر از یوتیوبرهای معروف جهان مارک ادوارد فیشباک است که با نام مستعار مارکیپلایر (Markiplier) فعالیت می‌کند. جالب است بدانید که او پیش از راه‌اندازی کانال موفق یوتیوب خود، عمل جراحی برای برداشتن تومور غده‌ی فوق کلیه انجام داده بود ونامزدی‌اش به هم خورده و برای مدتی کارش را ازدست داده بود. ولی او در حال حاضر بیش از ۲۲ میلیون دنبال‌کننده در کانال یوتیوب خود دارد!

مارک هم‌اکنون به‌عنوان یکی دیگر از محبوب‌ترین ویدئو گیمرهای معروف یوتیوب شناخته می‌شود و اغلب با سایر تولیدکنندگان محتوای ویدئویی نیز همکاری می‌کند. فیش‌باک در رشته‌ی مهندسی بیومدیک تحصیل می‌کرد اما چندین حادثه‌ی تلخ باعث تغییر مسیر زندگی او شد و امروزه به‌عنوان یکی از یوتیوبرهای معروف جهان شناخته می‌شود.

۵- جفری استار (Jeffree Star)، میزان درآمد: ۱۸ میلیون دلار

با ۱۰ یوتیوبر پردرآمد سال ۲۰۱۸ آشنا شوید

به جرات می‌توان گفت جفری استار محبوب‌ترین و پردنبال‌کننده‌ترین شخص در شبکه‌ی اجتماعی مای‌اسپیس است که می‌توان نام او را در این مقاله موفقیت اضافه کرد. او سرانجام در سال ۲۰۱۴ پس از موفقیت‌های کاری و پیشرفت شغلی خود، تصمیم گرفت کانال شخصی خود را در یوتیوب راه‌اندازی کند.

جفری استار هم‌اکنون خط تولید انواع لوازم آرایشی را دارد و ویدئوهایی از نحوه‌ی آرایش و نکات زیبایی را با طرفداران خود به اشتراک می‌گذارد. جالب است بدانید او مسیر موفقیت را طوری طی کرده که با تولید و بارگذاری ۳۰۰ ویدئو به‌صورت روزانه، بیش از ۱۱ میلیون دنبال‌کننده را جذب کرده و اغلب یوتیوبرهای معروف جهان او را دنبال کرده‌اند.

۴- دن تی‌دی‌ام (DanTDM)، میزان درآمد: ۱۸.۵ میلیون دلار

با ۱۰ یوتیوبر پردرآمد سال ۲۰۱۸ آشنا شوید

دنیل میدلتون یکی دیگر از ویدئو گیمرهای اهل استرالیا است که سال گذشته با ۱۶.۵ میلیون درآمد، به‌عنوان یکی از پردرآمدترین و یوتیوبرهای معروف جهان معرفی شد. او به واسطه برگزاری تورهای جهانی که همه بلیط‌های آن فروخته شد و همچنین برند شخصی لباس و کوله‌پشتی و کلاه، در سال جاری درآمدش افزایش پیدا کرده است.

اگر از علاقه‌مندان به استریم کردن بازی‌های ویدئویی هستید، باید بدانید که او تنها با استریم کردن بازی ماین‌کرافت، طرفداران زیادی پیدا کرده که در میزان درآمد او تاثیر چشم‌گیری داشته است. همچنین در یکی از فیلم‌های سینمایی دیزنی به نام «رالف اینترنت را خراب می‌کند» در نقش eBoy بازی کرده است.

۳- دود پرفکت (Dude Perfect)، میزان درآمد: ۲۰ میلیون دلار

با ۱۰ یوتیوبر پردرآمد سال ۲۰۱۸ آشنا شوید

دود پرفکت کانالی متفاوت متمرکز بر حوزه ورزش است که هزاران محتوای تصویری شامل عکس و ویدئو و همچنین ترفندهای شگفت‌انگیز را به اشتراک می‌گذارد. این کانال توسط یک گروه پنج نفره شامل دوقلوهای کوری و کوبی کاتن، گرت هیلبرت، کودی جونز و تایلر تونی مدیریت می‌شود. ویدئوهای آن‌ها همیشه جزو ویدئوهای پرطرفدار یا وایرال‌شده است و در رویدادهای مختلفی برنامه اجرا کرده‌اند.

با توجه به اینکه روزبه‌روز به محبوبیت این گروه پنج نفره اضافه می‌شود، تا به حال با همراهی ورزشکاران حرفه‌ای مانند اودل بکام جونیز، درو بریس، کریس پاول و دیل ارن‌هارت جونیور محتواهای ویدئویی بسیاری تولید کرده‌اند.

۲- جیک پاول (Jake Paul)، میزان درآمد: ۲۱.۵ میلیون دلار

با ۱۰ یوتیوبر پردرآمد سال ۲۰۱۸ آشنا شوید

هرچند که درآمد لوگان پاول (نفر دهم این لیست) بعد از حادثه‌ی جنگل‌ آئوکیگاهارای ژاپن کاهش پیدا کرده، اما برادر کوچک‌تر او یعنی جیک پاول (Jake Paul) با تولید ویدئوهای رپ به‌صورت روزانه بیش از ۱۷ میلیون دنبال‌کننده در یوتیوب دارد. او نیز مانند برادرش شهرت خود را مدیون شبکه‌ی اجتماعی Vine است.

نکته جالب توجه اینکه در حال حاضر پاول ۲۱ ساله در کسب و کار خود با مشکل مواجه شده و اخیرا به‌دلیل شکایت مداوم همسایه‌هایش از صدای زیاد و استقبال طرفدارانش از محل زندگی او در شهر لس‌آنجلس، در کانون توجه‌هات قرار گرفته است.

۱- رایان تویزریویو (Ryan ToysReview)، میزان درآمد: ۲۲ میلیون دلار

با ۱۰ یوتیوبر پردرآمد سال ۲۰۱۸ آشنا شوید

اما پردرآمدترین و عجیب‌ترین شخص در این لیست کسی نیست جز رایان تویزریویوی کوچک! کانال او به‌عنوان پردرآمدترین کانال یوتیوب در سال ۲۰۱۸ شناخته شده و صاحب آن یک پسربچه‌ی هفت ساله‌ به نام رایان است. داستان موفقیت رایان از جایی شروع شد که پدر و مادر او از سال ۲۰۱۵ ویدئوهای نقدوبررسی اسباب‌بازی رایان را در یوتیوب منتشر می‌کردند.

روز به روز مخاطبان کانال آنها بیشتر شده و او در حال حاضر چیزی بیش از ۱۷ میلیون دنبال‌کننده دارد. اگرچه تعداد دنبال‌کنندگان او از بسیاری از یوتیوبرهای معروف کمتر است اما با تأثیری که در صنعت اسباب‌بازی گذاشته، درآمد خانواده‌ی خود را از سال گذشته بیش از دو برابر افزایش داده است.

رایان ریویوتویز یکی از نخستین کانال‌های یوتیوب بود که با برندهای معروفی مانند pocket.watch و Bonkers Toys همکاری کرد. شگفت‌زده خواهید شد اگر بدانید که خط تولید اسباب‌بازی جهانی رایان، اوایل سال دیگر با همکاری شرکت والمارت راه‌اندازی خواهد شد!

منبع: Forbes

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      تو آمریکا طرف از هر کاری می‌تونه پول دربیاره بعد اینجا ملت از تخصصشونم نمیتونن پول دربیارن
      بعد میگن آزادی هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست میگی موافقم

    • بدون نام

      کاکل رنگی بودن :)))

      پاسخ ها

      • بی نام

        :)

    • کیمیا

      فرق دنیای ما و بچه هامون و دنیای رایان به اندازه 22 میلیون دلاره؟ نه شاید به اندازه 22 میلیارد سال نوری فاصله و تفاوت داریم. دلم برای خودم و هم نسل هام که نه دلم برای بچه هامون میسوزه.

    • حسین

      ای داد از خلاقیت.واقعا تو دنیا هر کسی خلاقیت داشته باشه برنده میشه البته با اعتماد به نفس منطقی و معقول نه اون جور که غرور بشه نه اینکه از قابلیتها درست استفاده نشه

    • اهوازی

      ما هم تو ایران سماق می مکیم

    • 7

      چه راحت پول در میارن

    • ماجی

      و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم

    • بدون نام

      رو مسخرگی پیشه کن و مطربی آموز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج