جاباما
۸۲۷۶۷۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

اوج مصرف اینترنت در شبکه ملی ۳ برابر شد

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه اوج مصرف اینترنت از طریق شبکه ملی اطلاعات به هزار گیگابیت رسید، گفت: در ابتدای امسال میزان مصرف اینترنت در شبکه ملی ۳۰۰ گیگ بود.

خبرگزاری مهر: حمید فتاحی با اشاره به روند پرسرعت رو به رشد استفاده از ترافیک داخلی از طریق شبکه ملی اطلاعات، اظهار داشت: اوج مصرف کاربران در شبکه ملی اطلاعات به هزار گیگابیت رسید که این عدد در ابتدای امسال کمتر از ۳۰۰ گیگ بود و این موضوع نشان می دهد که طی سال گذشته مصرف استفاده از سایت های داخلی بیش از سه برابر افزایش پیدا کرده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اینکه یکی از اهداف توسعه شبکه ملی اطلاعات، رساندن ترافیک ارتباطی داخلی به ترافیک اینترنت بین الملل است، گفت: هم اکنون اوج مصرف اینترنت ۱۴۰۰ گیگابیت بر ثانیه برآورد می‌شود که رسیدن ترافیک شبکه ملی اطلاعات این عدد دور از ذهن نیست و فاصله کمی با این هدف داریم.

وی بر لزوم پایداری و کیفیت ارائه خدمات در شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد و گفت: در یک سال گذشته ظرفیت شبکه انتقال اینترنت نیز بیش از دو برابر افزایش یافته است و با توجه به رشد استفاده از اینترنت در شبکه ملی اطلاعات و افزایش ترافیک مستقل داخلی توانسته ایم طی یک سال گذشته به کاربران سرویس بهتری دهیم و به اهداف خود در این حوزه دست یابیم.

معاون وزیر ارتباطات ظرفیت ترانزیت ارتباطات بین‌الملل را که سال گذشته ۲۵۰ گیگابیت بر ثانیه بود در حال حاضر ۵۰۰ گیگابیت بر ثانیه عنوان کرد و گفت: این رقم تاپایان سال به یک ترابیت بر ثانیه می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا دیگه دست گذاشتن رو انترنت میخوان گیرون کنند دارن چپ راست صحبت از انترنت میشه اینم گیرون کنید دیگه بینم چی مد نظرتونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج