۸۲۷۷۳۲
۱۰۴ نظر
۵۰۰۳
۱۰۴ نظر
۵۰۰۳
پ

برانکو: الدحیل و السد از تیم ملی قطر قوی‌تر بودند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:صادقانه بگویم بی صبرانه منتظر شروع لیگ و دربی مقابل پدیده هستیم.

خبرگزاری فارس: برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت: صادقانه بگویم بی صبرانه منتظر شروع لیگ و دربی مقابل پدیده هستیم. پدیده لیاقت این جایگاه را دارد.

وی افزود: یحیی گل‌محمدی تیم خوبی بسته که مدرن بازی می‌کند. آنها عملکرد بسیار خوبی مقابل استقلال در بازی آخر لیگ داشتند. خوشحالم که بعد از مدت‌ها دوباره هواداران را می‌بینیم. به دنبال تحقق اهداف‌مان هستیم. تیم ما امروز تکمیل بود. فقط بودیمیر یک مشکل کوچک مصدومیت دارد. محسن ربیع‌خواه هم هنوز به طور کامل از بند مصدومیت خارج نشده است.

* شرایط مصدومیت بودیمیر باید بررسی شود

سرمربی پرسپولیس در ادامه تأکید کرد: نمی‌خواهیم در مورد ربیع‌خواه ریسک کنیم و او تا ۱۵ رو دیگر آماده می‌شود. حسین ماهینی و محمد انصاری هم که روند درمانی مصدومیت بلند مدت خود را به طور طبیعی پشت سر می‌گذارند. بودیمیر هم که امروز در تمرین احساس درد کرد و باید شرایطش را بررسی کنیم.

* 6 امتیاز عقب ماندن استقلال هم مهم نیست

برانکو در مورد اینکه امسال رقابت بسیار سخت شده و مربیانی مثل افشین قطبی، یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی در لیگ حضور دارند، گفت: چهار سرمربی تیم ملی ایران در لیگ برتر شاغل هستند. من، علی دایی، افشین قطبی و امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران بودیم. مهمترین مسئله حریفان ما هستند. تراکتورسازی، سپاهان و پدیده مدعی هستند. ۶ امتیاز عقب ماندن استقلال هم مهم نیست و آنها هم در مسیر هستند.

* باشگاه علاقه مند به تمدید قرارداد با رسن است

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بشار رسن، عنوان کرد: این اولین تمرین رسن بعد از بازگشت از جام ملت‌ها بود. باشگاه علاقمند است که قرارداد او را تمدید کند.

*بازیکنان جدید را هدفمند گرفتیم

سرمربی پرسپولیس در مورد خرید بازیکنان جدید و اینکه آیا از خریدهای نقل و انتقالات راضی هستید گفت: اینکه خیلی راضی هستم. بازیکنان جدید را هدفمند گرفتیم و در تمام پست‌هایی که نیاز داشتیم بازیکن جدید جذب کردیم. فکر می‌کنم لیست بسیار خوبی داریم و از همه مهمتر نیمکت بسیار خوبی داشتیم.

* در 2 جام جهانی و در لیگ قهرمانان آسیا و اروپا بودم طبیعی است پیشنهاد داشته باشم

وی در مورد پیشنهادی که از عربستان دارد، گفت:‌ طبیعی است پیشنهادات می‌آیند. مربی هستم که در دو جام جهانی حضور داشتم. در لیگ قهرمانان آسیا و اروپا بودم. در ۴ کشور قهرمان بودم و الان هم به فینال آسیا رسیدم. در این شرایط قطعا پیشنهاد می‌رسد اما فعلا با پرسپولیس قرارداد دارم.

* رسن قطعا جریمه می شود

برانکو در مورد اینکه گفته می‌شود او قصد دارد با بشار رسن برخورد انضباطی کند،‌گفت: این مسئله به باشگاه مربوط می‌شود و قطعا جریمه‌ای در این ارتباط خواهد بود.

* قبلا هم دستم برای برخورد با بازیکنان باز بود

وی در مورد اینکه الان با حضور بازیکنان زیاد دستش برای برخورد با بازیکنان باز است، گفت: قبل از این هم دست من باز بود و شرایط در این مورد فرقی نمی‌کرد. دیدید که برخی را کنار گذاشتیم و برخی را جریمه کردیم. الان بازیکنان جوانی داریم که خودشان را خوب نشان می‌دهند. کریمی در روز تولدش گلزنی کرد و الان نگرانی نداریم.

*به جرات می‌گویم الدحیل و السد از تیم ملی قطر قوی‌تر بودند

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه قطر قهرمان جام ملت‌ها شد در شرایطی که او چند ماه قبل دو باشگاه این کشور را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کرد، اظهار داشت: به قطر تبریک می‌گویم. قبل از شروع جام ملت‌ها قطر را مدعی می‌دانستیم. در نهایت هم آنها با لیاقت قهرمان شدند.

آنها بازی‌های سختی داشتند. عربستان،‌ ژاپن، امارات و عراق را شکست دادند. ما هم خوشحالیم که السد را با ۷ ملی‌پوش شکست دادیم. الدحیل را هم بردیم. به جرات می‌گویم این تیم‌ها از تیم ملی قطر قوی‌تر بودند و ما فقط بیرانوند را به عنوان ملی‌پوش داشتیم.

* برای برخی بهتر بود به تیمی بروند که بازی کنند

وی در مورد رفتن بازیکنان امید پرسپولیس به تیم‌های دیگر، گفت: الان کادر خوبی داریم. بهترین شرایط برای بازیکنان جوان این است که بازی کنند. برخی را نگه داشتیم و برخی را نمی‌توانستیم حفظ کنیم چرا که برایشان بهتر بود به تیمی بروند که بازی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خفه شو خائن جاسوس

      پاسخ ها

      • بی نام

        اقای برانکو کی روش رفت بسه دیگه انقدرموش دوندن شماباحذف تیم ملی به هدفت رسیدی .متاسفانه تیم ملی فدای اختلافات شما اجنبی ها شد

      • ایرانی

        شعورتورسوندی.جاسوس یعنی چه؟ شماهاروبرانکوانچنان سوزونده که حالاحالاهاخوب بشونیستزید.

      • ارتش سرخ

        خفه شدی عوضی؛؛؛ حرف حق میزنه،،،

      • علی

        یعنی فردا بگن برانکو از پرسپولیس رته این کیسه زباله ها لخت میان تو خیابون از خوشحالی

      • سعید

        تو کل دنیا فقط یک عقب افتاده و دزد مالیاتی هست که معتقده جزء از کل
        قوی تره اونهم سلطان دوپینگ برانکو است

      • بدون نام

        دوستان لنگ دقت فرمودین که سرمربی تون گفت الدحیل قوی تر از قطر.اگه استقلال تو اسیا همین الدحیل و جر داد نگید الدحیل ضعیفه

      • بدون نام

        عشق برانکو

    • بدون نام

      بر منکرش که دشمنان پرسپولیس باشن لعنت

      پاسخ ها

      • محمد محمدی

        لعنت به لنگییی کثیف که فوتبال ایرانو به لجن کشیدن

      • بدون نام

        چشم بدخواهان پرسپولیس بترکه ایشالا

      • بدون نام

        برو اول سواد نوشتن و تایپ کردن یاد بگیر بعد شعار بده این برانکو ایوانکویچ یا همون شانساکو حیران و گیج دیگه از توهم رد کرده مرتیکه رو باید زنجیرش کنند همین نفهم موزی عقده ای با مصاحبه هاش تمرکز تیم ملی و بهم زد و باعث حذفش شد .ارزوش باخت ایران بود از حرفهای اون رفیقش سرمربی کرواسی که ارزوی باخت ایران و داشت معلوم بود این ادم پست و باید بندازند تو اشغالی

      • بدون نام

        لعنت خدابر همه دشمنان کیروش کبیر به سرکردگی برانکوی حقیرو
        لنگیهای وطن فروش

      • سعید

        سلطان دوپینگ فقط برانکو خخخ

      • ع.ن.

        کل پول مملکت دارن خرج گوزمولیس میکنن یه مقام تو اسیا بیاره بعد این برانگوز خودش توتیم ملی رید حالا داره گوه خوری میکنه بزارید بخوره .اینا باعث حذف تیم ملی شدن ..

      • بدون نام

        کیسه زباله شما با چهار تا شش تا طرفدار تون پشت دلال بودید و حداقل برانکو با دست بسته نشان داد که بدون غر زدن میشه رفت فینال کاری که پدرتون کیروش از پسش بر نیامد همون موقع که پرچم ژاپن به دست میامد الان از مال ژاپن برید بالا که 3تا ازش خورد با چهار تا تیم درپیتی بازی میکرد مثل سیستم الان شما اتوبوس پارک میکرد جلوی دروازه فقط دفاع میکرد ولی جلوی ژاپن حرفی نداشت پس خفه شو چون ارتش سرخ نزدیک به 50 میلیون طرف دار داره و با حاشیه بردن سرورتون رو باید به گور ببرید شعر گفت پشت اش خالی شد و ما مثل شما عرب پرست و اجنبی پرست نیستیم و اگه بیشتر حرف بزنی میگم زاید بیاد برات دادش درست کنه که خخخخخخ

      • بدون نام

        محمدی کیسه کش لعنت به تووتیم کیسه دلت ننگ برتوواسطوره ی ترسوی دوپینگیت که عکس شیخ عرب خلیج فارس روپیراهنش بودوطن فروش کسیه که باپرچم ژاپن می اومدتوورزشگاه ها تادیروزبخاطرپنگوعن اسیا رحمتی هرفحشی بودنثارکی روش می کردیدحالاهرکی منتقدکی روشه به منطق دوچرخه سواران شیش چرخ میشه وطن فروش

    • ناشناس

      السد۷ ملی پوس داره که در دور قبل سعد الشیب نه جلو استقلال بازی کرد و نه پرسپولیس تازه به تیم السد گابی و ژاوی و بغداد بونجاه گلزن مادر زاد را اضافه کنید من قبول دارم السد قویتر از تیم ملی قطر است و از الدحیل هم قویتره .الدحیل فقط معز علی را داره که هم به پرسپولیس وهم استقلال گل زد تازه الدحیل تونسته بن عطیه بازیکن مراکشی سابق یونتوس را هم که در پایان بازیگری اش را به خدمت بگیره! برای این ۲ تیم قطری خوشنام آرزوی موفقیت جلوی ۲ قلوهای تهرانی شان را دارم!!

      پاسخ ها

      • SMN

        اولا انگار آلزایمر داری یادت رفته 3-1 مقابل السد باختید
        ثانیا یک برو 1 صفر با پنالتی مسخره ای که داور بیرون 18قدم براتون گرفت
        و یک برد رو پورعلی گنجی با گل به خودی
        لنگیا عرضه داشتید چرا قهرمان نشدید
        البته که لیاقتش رو ندارید چون تیمی که 4 باخت بیاره لیاقت نداره
        باخت به السد3-1
        باخت به الجزیره 3-2
        باخت به الدحیل 1-0
        و صد البته دردناکتر از همه که آثار شاخ گوزن هنوز پابرجاست
        لنگ نماد اختلاس، هدایتی
        نماد جعل طاهری و طارمی
        نماد شیث و نصرتی و آن انگشت
        نماد کاویانپور اسدی و و محمدخانی و پرونده هایشان

      • ایرانی

        به این میگن اجنبی پرستی وخیانت به تیمهای کشورت که معلومه دمترتودراوردن.

      • بدون نام

        14:51 اولاً شما حیث ایرانی رو با اون باخت تاریخی تون با العین که ششتا خور شدید رو بنویس دوم اینکه 5تا از السد خوردید و با خرید های میلیارد ی حتی یک فرصت هم جلویی السد نداشتید و فقط اتوبوس پارک کردین اونم تو آزادی که تو قوطی بودن یادت رفته که از خوشحالی داشتید از دکل الدحیل میرفتید بالا که پرسپولیس تو آزادی ترکوندش و السد رو به راحتی حذف کرد و انتقام شما رو گرفت و همش غر زدید که بازیکن ندارید در حالی که سرورتون بازیکن های اصلی ش رفتند ولی برانکو غر زدن رو بلد نبود و غیرت رو جایگزین کرد که الان دکل نوردان عرب پرست وطن فروش امثال تو میگفتند با پنجره بسته نمی تونه جلو بیاد و خودتان رو تو فینال تصور میکردین ولی جوری که حالا حالا توش گیر کردین برو عروس آسیا فقط مختص شماست که هر سال دسته گل به اب میدین تمام کیسه ها فقط زیرشین خواهشا ساقی تون کیه جنسش خوبه خخخخ شما هر سال تا ششتا خور نشوید خواب نمیروید ای کاش السد ششتا خورتون میکرد بعد حرف میزدین اگه جلوی الدحیل افتاده بودین الان نزدیک 10تا گل خورده بودین بدبخت خدا زده مشنگ

      • بدون نام

        همون یدونه معز علی تو ۷ تا بازی جام ملت ها ۹ تا گل زد
        پس همه ساکت

    • بدون نام

      آقای برانکو دیگه ازین مصاحبه ها نکن اولا حال خیلیا بد میشه دوما از این به بعد هرنتیجه ضعیفی که کلمبیا بگیره تقصیر خودته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرتیکه جوگیر شده اگه روش میشد میگفت اگه لنگ به جای تیم ملی بود الان لنگ قهرمان آسیا بود ...

      • بدون نام

        تابزی سخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد

    • بدون نام

      واقعا بگو مرگ تو ، نو چقدر با هوشى ناقلو. با جه معىار و الگو به اةن نتىجه رسىدى . شاىد اگر بردى مىخواهى خودت را ازكىروش بالاتر بگىرى.. از قدىم كفته اندآدم تا حرف نزند مىزان سوادش معلوم نمىشود،

      پاسخ ها

      • پارسا

        حرف زدی معلوم شد!!!!

      • ارتش سرخ

        تو برو سواد نوشتن یاد بگیر بعد بیا ، جیک جیک کن،.... معلومه که برانکو از کیروش بالاتر،

    • بدون نام

      حرف مفت نزن

    • بدون نام

      ها فهمیدیم تو قهرمان آسیا

    • بدون نام

      درود برپرفسور خداقوت شفرقربانت بشه انشالا

      پاسخ ها

      • SMN

        مگه یادتون رفت همین برانکو با عمان به زور مساوی کرد و اگر داور با ما مهربان نبود سه تا از بازیکنان بایستی اخراج می شدند
        به چین هم باختیم و در جام جهانی به زور با آنگولا مساوی گرفتیم
        این مردک عرضه داشت به کاشیما یه گل میزد تیمی که حتی یه ملی پوش نداشت و از تیمهای ضعیف ژاپن به حساب میاد

    • 666666666666666

      پرفسور کلا پرانرژیست درودبرشرفت

    • 1-2-3-4-5-استقلال -7-8-9-10

      ممنونیم ازت پرفسور درد بلات توسرشفر.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم برانکو.......

    • fadaei

      نه بابا قطر چیه از تیم ملی اسپانیا هم قویتر بودند استاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه شما از پرسپلیس فویترید که تو ازادی ۳ تا از السد خوردید

      • بدون نام

        از نظر آقای برانکو الدحیل و السد از پرتغال که تیم ششم رنکینگ هست هم قوی ترن
        و تیم ملی که با پرتغال مساوی کرده باز از پرسپولیس ضعیف تره

    • بهزاد

      خفه شو آشغال عوضی، تو برو تیک های عصبیتو درمان کن.یدونه مصاحبه میکنی صد بار گردنتو چپ و رایت و بالا و پایین میکنی.روانی عقده ای

      پاسخ ها

      • مخالف دکل نوردان

        معلومه کی احتیاج به درمان داره
        یه خط جمله نوشتی 5 تا فحش دادی
        تو خودت احتیاج به روانپزشک اونم بصورت اورژانسی داری

      • بدون نام

        اونیکه تیک عصبی داری تویی بهزاد جون

    • بدون نام

      تو خوبي

    • بدون نام

      فقط تو خوبی!

    • بدون نام

      چی میزنی تو

      پاسخ ها

      • سعید

        ایشون فقط مواد نیروزا میزنن مدرک پروفسوریشون رو در رشته دوپینگ شناسی گرفتن

    • بدون نام

      خخخخخ متن کیسه سوز قطر انتقام کیسه رو از امارات گرفت السد هم 5تا کرد تو کیسه شون

    • بدون نام

      صد البته

    • علی

      تووهم زده دلال کروات

    • ایرانی

      باشه شما درست میگی

    • javad persian

      بمیر بابا خودت مربی تیم ملی بودی دیدیم چجور گند زدی فرار کردی حالا داری بازارگرمی میکنی دلال کروات چه افتخاری جز قهرمانی لیگ ایران که صد البته اونم با کمک داورها و پول و رانت و رشوه و بازیکن خرینی بهدست اوردی
      اخه کی به تو لگد میزنه

    • بدون نام

      عجب یابوی هست
      تیم های باشگاهی از ملی قوی تر هستند

      تمرین منظم هر روزه
      نداشتن مشکلات ملیتی برای بازیکنان
      و پول
      همگی باعث قوی تر بودن تیم باشگاهی میشن

      مثل پرسپولیس که در این رمان تحریم و کمبود ارز
      باریکن میلیون دلاری جذب کرد

    • بدون نام

      خیلی پرویی دلال کروات کاشیما هم از تیم ملی ژاپن ضعیف تر بود چرا نبردیش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون بازیکن نداشتن هم کمبود بازبکن داشتن هم بازیکن مصدوم با اینحال از ژاپن تو توکیو پایتخت ژاپن ۲ تا خوردن نه ۳ تا پررو هم شمایید که ۳ تا از السد تو تهران خوردید از رو هم نمیرید

    • بدون نام

      آره دلال تو بهترین مربی دنیا هستی!!! تو قراره مربی تیم برزیل بشی دلالوکوویچ

    • S.R.M

      پرفسور بالتازا دوباره زر زد بعد میگه من که حرف نمیزنم

    • مهدی

      دوز دییر دالدان

    • Mohamad_Talebi

      بیست ساله طرفدار پرسپولیس ام ولی به جرات میتونم بگم از برانکو لجبازتر نیس و همه ستاره های مارو فراری داد و مشخص نیس این‌دلال رو کی مربی کرده تو اگه عرضه داشتی جلو انگولا مساوی نمیکردی بدبخت

      پاسخ ها

      • کیسه کش

        خخهخ..ب جرات میگم تو خود منصور کچل هستی شوفور هستی غلط کردی اسم پرسپولیس کبیر را اوردی

      • محمد حسین محمودی

        ای ناکس کیسه کش خودتو جای طرفداران پرسپولیس جا نزن اینها دیگه قدیمی شده را جدیدی برای فریب دادن انتخاب کنید منم یه استقلالی دو آتیشه هستم انشاالله تیم با شوفر خوشگله بره دسته سه با بازیکردنشون

      • محمد حسین محمودی

        ای ناکس کیسه کش خودتو جای طرفداران پرسپولیس جا نزن اینها دیگه قدیمی شده را جدیدی برای فریب دادن انتخاب کنید منم یه استقلالی دو آتیشه هستم انشاالله تیم با شوفر خوشگله بره دسته سه با بازیکردنشون

      • بدون نام

        حرف نزن بیشفورکیسه کش توپرسپولیسی نیستی یه پرسپولیسی هیچ وقت ازبهترین مربی تاریخ ایران بدنمیگه کورشود چشم جماعت کیسه

      • عشق فقط تو

        ازاین زلیل ترنداریم که طرفدارکیسه بیاید بالا بگه من پرسپولیسیم .اخ چکاری کردی پرفسور تو که روشو نمیشن بگن کیسه هستیم هردکلی رامیبینن میرن بالا ازش

      • بدون نام

        من ۳۰ سال طرفدار استقلالم
        به جرات میگم از تیم استقلال کثیف تر به عمرم ندیدم
        واقعا اشتباه میکردم طرفدار استقلال بودم

      • بدون نام

        من ۳۰ سال طرفدار استقلالم
        به جرات میگم از تیم استقلال کثیف تر به عمرم ندیدم
        واقعا اشتباه میکردم طرفدار استقلال بودم

      • بدون نام

        در این روز های سیاه فوتبال ایران طرفدارانی مثل شما مایه آبرو برای پرسپولیس اند. چون حقیقتا کسانی که پارسال شعار تیم ملی پرسپولیس دادن و این جو را علیه کی روش بوجود اوردن ننگی تاریخی را برای پرسپولیس خریدن

    • مهدی

      بابا قهرمان اصلی پرسپولیسه


      برانکو تمومش کن جان زنت

    • پ.ج

      برانکو دیگه کیروش بزرگ رفته پس خفه شو و شکمتو گنده کن زنگ بزن بقیه برادر ات بیان ایران بخور بخور

    • افشار

      کاربر 13_41

      شما هم از املا وهم از ادبیاتت مشخضه که خیلی با سواد و با شعوری ...

    • بدون نام

      ژاوی و گابی خودشون یه تیم هستند

    • بدون نام

      اون موقع کاشیما هم از ژاپن قوی بود که باختین‌ . خاک بر سر فوتبال ایران که تورو آدم کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عقل و ببین خودش میگه کاشیما از ژاپن قویتر بود خب آی کیو کاشیمایی که از ژاپن قویتر بود تو توکیو فقط تونست ۲ تا گل بزنه به پرسپلیس اونم تو خاک ژاپن تازه پرسپلیس تا بازی فینال بازیکن مصدوم هم داد و این جدای از محرومیت از نقل و انتقالاتش بود ولی ۲ تا از ژاپن خورد اونم تو ژاپن نه تو امارات
        تیم ملی با اینهمه بازیکن ۳ تا از ژاپن خورد اونم تو امارات افتاد یا بازم توضیح بدم ؟

      • بدون نام

        به نظرت العين قويتربودياكاشيما؟ زود جواب بده كيسه كش

    • reza

      چرت نگو برانگو!

    • بدون نام

      البته که شما قوی هستید اما.... با فغانی و کمیته داوران لنگ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره جان عمه ات فغانی اگه داور فرمایشی بود تو جام جهانی بهش بازی نمیدادن قضاوت کنه شما که کمک داور و از دقیقه ۳۰ داشتید تو بازی با سایپا و از دقیقه ۳۰ سایپا رو ده نفره کردن چرا بازم از سایپای ۱۰ نفره خوردید؟

      • بدون نام

        عزيزم مابه هيچ داوري تلويزيون ال سي دي نميديم .پس خفه ه ه ه ...

    • بدون نام

      منم بانظرتوموافقم.همه ی بازیکن های خوب روبیرون کرد حالا داره حرف زیادی میزنه

    • بینام

      کیسه کشان عزیزجلوی سوزش خودتونوبااین مزخرفات نمیتونید بگیرید بی خودچرت وپرت نگید

    • محمد حسین محمودی

      حقیقت رو گفته شما چرا میسوزید چقدر کینه و نفرت انگیز هستید حذف حق تلخه توصیه میکنم آنهای که سوزش میگیرند نخوانند

    • سحر

      اره تو راس میگی .پرسپولیس از تیمهای قطری که سهله از یوونتوس و بارسلونا و کلا از همه تیمای ملی و باشگاهی دنیا سرتر و بهتره.فک کنم بازم قرصات و نخوردی توهم زدی مرتیکه نصف سیبیل.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سحر جون تو قرصاتو بخور این از یوونتوس و بارسلونا حرف نزد از تیمهای آسیایی حرف زد

    • بدون نام

      درود بر پرسپولیس و برانکوی قهرمان

    • حجت

      بنظر میرسه قطر رو خوب آنالیز نکردی بیشتر آنها ار السد بودند اما در بین ۱۱ نفر اصلی ۵ نفر از السد ومابقی از ۱۲ تیم دیگه ، که غالب تهویضها هم از اون ۵ نفر بودند ، با این حرف میخواهی بگی پرسپولیس از تیم ملی قوی تر بوده .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پدرت ژاوی و گابی و قاتل کیسه بونجاح رو یادت رفته بگی که خودشون کلا یک تیم هستن

    • بدون نام

      تو مربی بودی با چندتا زدی به انگولا تو اگه مبتونستی کاشبمارو میبردی اون از ژاپن ضعیف تر بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازیکن نداشت درثانی تو توکیو باخت از کاشیما کاشیما از ژاپن قویتر بود مدیر برزیلی و بازیکن برزیلی داشت

    • بدون نام

      از خود راضی

    • بدون نام

      ازخود راضی

    • دکتر نیک اقبال

      حالم از مزخرفاتت بهم میخوره مافیا

    • امیررضا چنور

      توخوبی

    • بدون نام

      سلام دوستان یکی میتونه نقش برادر برانکو رو بگه چیه درتیم وچقدرحقوق میگیره
      وازطرف دیگر نقش پسرشفر چیه تو تیم وچقدر حقوق میگیره
      یعنی واقعا تو ایران کسی نیست که بتونه کاراینهارو انجام بده
      اگر ایرانی هستین وتعصب ملی دارین لطفا خارج ازغرض ورزی لطفا مودبانه پاسخ قانع کننده بدین
      بجای افتادن به جان هم با این ادبیات سخیف بهترنیست یکباردریک جبهه قراربگیریم تایک اجنبی اینجوری پول مارو بالا بکشه ومالیات هم نده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نقش برادر علی دایی تو سایپا چیه برادر دایی اصلا کی بود که الان به این جایگاه رسیده پسر شفر و برادر برانکو هم همون پول درو میکنن همین

    • محمد حسین محمودی

      همه عالم و آدم می دانند استقلالی ها هیچ علاقه ای به تیم ملی ایران ندارند و نخواهند داشت فقط بخاطر موفقیت های پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ است که خودشون رو عاشق کی‌روش کرده اند نه عاشق تیم ملی ایران اینها مثل خری هستند. یک راه را بیشتر بلد نیستند آن هم جلوی پاشونه آخه چرا قبول نمی کنید کی‌روش رفت بگردید یک دکل دیگر ی پیدا کنید هر کسی حرف حق را میزند شما شروع به فحاشی می کنید البته مکتب کار بهتر از این نمی شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من استقلالیم و هیچکسی رو هم ندیدم که به اندازه من طرفدار تیم ملی باشه
        شما با دیدن چند تا آدم دوروبرت همرو یه جور حساب نکن

    • رضا

      این چه حرف مزخرفی هستش .....بحث فنی رو در مورد خودت با این مصاحبه ات باختی

    • بدون نام

      خدایا اینو امسال تو اسیا رسوا کن

    • ایران دوست

      بسه دیگه .کیروش رفت اینقدر چرت نگو .
      تو خودت هم تو ایران مربی شدی وگرنه انالیز وری
      بودی در خدمت بلاژویچ حالا با خوش شانسی
      یکی دو تا جام آوردی .خانواده و برادر و .. جمع کردی
      آوردی سر سفره مردم .زیادی مغرور نشو روزها ی بد
      شانسی تو هم میرسه.

    • اصفهانی

      کی روش که میره تیم ملی کلمبیا تیم 12 رنکینگ فیفا تو هم با چرکپولیس و چرکپولیسیا هم با برانگوه خوش باشن.
      این وسط ضررش را تیم ملی میده.ننگ اتفاقات این سالها حالا حالاها از چرکپولیس پاک نمیشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برانکو و کیروش بالاخره میرن ضررش رو فوتبال ایران هم لیگی هم تیمی میخوره
        اینقدر به جون هم نیفتین خواهشا
        چون اگه دعوا نمیکردیم تمرکز تیم ملی به هم نمیریخت و وضعیتش این نمیشد و استعداد اینهمه بازیکن جوون تلف نمیشد

    • SMN

      قطر هم قهرمان آسیا شد اما یه تیم هست که بعد از ۵۰سال هنوز قهرمان که نشده هیچ یه گل هم در فینال نزده بعد اسم خودشو گذاشته طوفان سرخ آسیا
      آسیا هم قبول داره که لنگ to fun آسیا یعنی سرگرمی برای آسیا
      وگرنه طویله ای بیش نیست

    • یوسف

      آره شما کیسه کشا راست میگید... چند ساله زیر پرسپولیسید؟ برید خجالت بکشید ناموسا . شما که طرفدار ژاپن بودید بی غیرتا

    • یوسف

      آره شما کیسه کشا راست میگید... چند ساله زیر پرسپولیسید؟ برید خجالت بکشید ناموسا . شما که طرفدار ژاپن بودید بی غیرتا

    • بدون نام

      چقدر غریب رفت  کی روش شجاع دلم سوخت خدا پشت وپناهت  امبدوارم مجریان صدا و سیما و کارشناسان ۰روزی دستشون رو بشه که برای پول و بله قربان گوبی حتی به تیم ملی هم رحم نکردن لطفا چاپ کن من و همفکرهام  حلالتون نمیکنیم شد داستان حلالیت تاجری قبل از رفتن به مکه از شترس حلالیت طلبید شتر ها حلالش نکردن گفتن چرا گفت سختی و ناملابمات را تحمل کردبم و...ولی بک دفعه یک خررا جلوی ما بستی و گفتین دنبالش برین  توهین از این بزرگتر.حالا توهین بیشتر از این که خیابانی و.قاسمی و مبثاقی شدن مجری!؟!؟ واقعنکه

    • پارس پلیس

      شفر و کیروش نوکرتن پرفسور خاک پاتن دردو بلات تو سرشون مرسی ک هستی امثال همه رو ب خاک میدی دس خوش داری ناجور حرف حق سوزش داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج