۸۲۷۸۸۵
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

قلیان‌‌ها از پارک‌های اهواز، جمع‌آوری می‌شوند

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در طی ۳ ماه گذشته در عملیات جداگانه شهرداری و نیروی انتظامی، بالغ‌بر ۵ هزار جام قلیان کشف شد و این عملیات ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: علیرضا عالیپور معاون خدمات شهری شهرداری اهواز امشب در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: با توجه به اعتراض گسترده شهروندان به عرضه قلیان و ناامن شدن محیط پارک‌ها برای خانواده‌ها، شب گذشته در عملیات مشترک بین مرکز بهداشت اهواز، نیروی انتظامی و عوامل پیشگیری از تخلفات شهرداری اهواز در پارک ساحلی غربی و شرقی اهواز اقدام به جمع‌آوری قلیان ها از سطح پارک شد.

وی افزود: در این عملیات مجموعاً ۶۰۰ جام قلیان، ۹۰ عدد صندلی، ۵ دستگاه خودرو، مقادیری مشروبات الکلی و یک اره‌برقی که برای بریدن درخت‌ها و تهیه هیزم استفاده می‌شد، کشف و ضبط شد.

همچنین در طی ۳ ماه گذشته در عملیات جداگانه شهرداری و نیروی انتظامی، بالغ‌بر ۵ هزار جام قلیان کشف شد که پس از اخذ حکم دادستان در مراسمی امحا می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز عنوان کرد: این عملیات به‌صورت مستمر تا نوروز ادامه دارد و فضای پارک‌ها برای این‌گونه افراد ناامن می‌شود و با احکام مناسبی که معاونان دادستانی در اختیار ما قرار دادند، با توجه به میزان جرم از قبیل عرضه دخانیات، مواد مخدر و یا مشروبات الکلی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی گفت: از همه شهروندان تقاضا داریم در این زمینه با مدیریت شهرداری همکاری کنند و مدنظر داشته باشند که مصرف و عرضه مواد مخدر در اماکن عمومی جرم است.

عالیپور گفت: عرضه‌کنندگان قلیان در این مدت به‌صورت شبکه‌ای کار می‌کردند که همگی شناسایی شدند و مشخصات آن‌ها از طریق نیروی انتظامی در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اهوازیم

      دلم به حال خودمون میسوزه تو اهواز شدیم موش آزمایش گاهی برای استارت هر کاری اهواز رو هدف میگیرن ، حالا بماند هوا نداریم ، اب نداریم ، بیمارستان درست و حسابی و دکتر و درمانگاه نداریم زندگی نداریم ،بیکاری فراوان ، حقوق کارگرا را هم که نمی دن ، پارک درست و حسابی تو کل اهواز هم که نداریم ،خیابان و جاده درست و حسابی نداریم ، فاضلاب نداریم ، جاهای تفریحی هم برای جونها که نداریم ، روزها هم هوا گرمه ملت بیرون نمی رن ، امنیت نداریم ، حالا جوانها شبها برن بیرون با همین قلیون دلشون خوش باشه شما هم که جمعش کردین خوب وقتی این تفریح رو میگیری از جونها بجاش چه کاری براشون میکنی ؟ ایا تا حالا فک کردی یک جون اهواز یا کلا خوزستانی چه امکاناتی در اختیارش گذاشتی که حالا دم از شکایت مردم و ایجاد امنیت میزنی وقتی این همه به اهواز ظلم شده وکاری براش نکردین چرا بیشتر نمک رو زخم مردمش می پاشین وقتی تو تابستون اب نمی دی کشاورزی کنن تو زمستون سدها رو باز میکنی که زمین هاشون نابود بشه چه حرفی برای گفتن داری ، خوب ای کاش این مسولین خوزستان به جای حاشیه سازی فکر ی به حال مردم کنن این مردم حق زندگی کردن دارن یا نه ؟؟؟؟؟؟ (جانم فدای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه )

      پاسخ ها

      • ‌‌‌‌ ( شب دراز است قلندر بیدار )

        اگر شما مرد هستین مواد مخدر را از پارک ها جمع کنید
        در ایران هر موادی بخواهی هر ساعت هر روز در پارکها فراوان است.

    • بدون نام

      باهات موافقم جوانهای ماهیچ دلخوشی ندارند

    • بدون نام

      من یک اقای بسیجی هستم ولی از این که همه قلیان جمع کردید یک کاری برای نوجوانان اهواز انها را سمت کار واستخدام بکشید تا به فکردزندکی خودشان باشن وازدواج کند یه سرپرست خانوار که یک عالیه 5نفر دارد میر با گاری 4چرخ میوه فروشی میکند نه نان حلال دربیارید شهرداری انها جمع میکند این چه عدالت هست چند سال گذشت دیدی میوه فروشی ابادان خودش سوخت بخاطر میوههاش بردن

    • نوشین

      ایده خوبیه. امیدوارم انجام بشه. تو تهران هم همینطور

    • بدون نام

      در اهواز روی هر صندلی ، کنار هر حوضی ،بساط قلیون براهه ، مبارزه با ان فقط ۵ روز ه .

      پاسخ ها

      • محمود مهردادیان

        جمع کردن قلیانها بسیار کار واقدامی خوب وعالیست و این کاشکی درایران با جدیت انجام شود وتوضیح اینکه جمع اوری قلیانهاحیچ ربطی به سد وکشاورزی و بیکاری وسایر قیره وربطتی به گرما وسرما نداره ما اماکن تفریحی زیادی داریم
        مثل فوتبال بازی تماشای رشتهای ورزشی دراهواز اماکن فرهنگی تفریهی زیادی هست
        بجای قلیان کشیدنها میشه دنبال تفریحات
        دیگر رفت

    • بدون نام

      خوب شغا جایگزین هم براشون پیدا کنن

    • همه اهالی قانونمند اهواز

      واقعا اینها بیشتر فضای پارک را به محل کار غیر قانونی و مضر خود تبدیل کرده بودند و جایی برای استراحت خانواده ها نبود از نیروی انتظامی و مسئولین کمال تشکر را داریم.

    • بدون نام

      انسان عاقل خودش را در معرض آلودگی قرار نمی دهد.

    • بدون نام

      خب میرن تو خونه میکشن وهوا الوده

    • بدون نام

      در قرن ۲۱ کم قلیان جم بشه ای خاک بر سرتان که هچی نمیفهمید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج