جاباما
۸۲۸۱۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جایزه بهترین انیمیشن ۲۰۱۸ اهدا شد

در چهل و ششمین مراسم جوایز آنی جایزه بهترین انیمیشن به "مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی" تعلق گرفت.

ایسنا: "مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی" برنده بزرگ چهل‌وششمین مراسم جوایز "آنی" شد، این انیمیشن که در هفت بخش نامزد شده شده بود، توانست جوایز هر هفت بخش را از جمله بهترین انیمیشن، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه را کسب کند.

جایزه بهترین انیمیشن ۲۰۱۸ اهدا شد

این اولین بار است که شرکت "سونی پیکچرز" بیشترین جوایز "آنی" را کسب کرده است.

به نقل از هالیوود ریپورتر، انیمیشن "‌مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی" پس از کسب جوایز گلدن گلوب، انجمن منتقدان فیلم آمریکا و انجمن تهیه کنندگان آمریکا در بخش بهترین انیمیشن جوایز اسکار امسال نیز نامزد شده‌ است.

در پنج سال اخیر؛ اسکار بهترین انیمیشن سال به برندگان جایزه بهترین انیمیشن "آنی" تعلق گرفته است اما در سال ۲۰۱۵ اسکار بهترین انیمیشن سال در حالی به "۶ قهرمان بزرگ" رسید که در همان سال انیمیشن "‌چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۲" برنده جایزه "‌آنی" شده بود.

در شاخه بهترین انیمیشن بلند این دوره از جوایز "آنی" انیمیشن‌های "شگفت‌انگیزان ۲" محصول استودیو پیکسار و "رالف اینترنت را خراب می‌کند" از استودیو انیمیشن والت دیزنی، "انسان‌های اولیه"، "جزیره سگ‌ها" و "مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی" نامزد اعلام شده بودند که در نهایت "‌مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی" این جایزه را از آن خود کرد.

همچنین در بخش بهترین انیمیشن بلند مستقل "کیک فوق‌العاده" ، "MFKZ" ، "روبم بردندت، گردآورنده" و "تیتو و پرندگان" نیز نامزد کسب جایزه معرفی‌شده بودند که از میان آنها انیمیشن "میرای" به عنوان برنده اعلام شد.

در شاخه بهترین انیمیشن کوتاه نیز "پدربزرگ وارلو"، "گمشده و پیدا شده"، "قدم زدن خورشیدی"، "بیرون رفتن" و "آخر هفته‌ها" به عنوان نامزدهای نهایی اعلام شده بودند که انیمیشن "آخر هفته‌ها" موفق به دریافت این جایزه شد.

در شاخه بهترین انیمیشن دانشجویی نیز که انیمیشن کوتاه "یک چشم بر هم زدن" ساخته کیانا نقشینه سینماگر ایرانی محصول آلمان و "بهترین دوست"، "رو به رو شدن با آن"، "خارج از جاده" و "خواهر" به عنوان نامزد نهایی اعلام شده بودند، انیمیشن "‌بهترین دوست" به عنوان برنده انتخاب شد.

جوایز فیلم "آنی" هر ساله در ۳۶ بخش از جمله بهترین انیمیشن بلند و کوتاه، بهترین انیمیشن مستقل، تولید ویژه، بهترین موسیقی، بهترین صداپیشگی و … برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج