۸۲۸۲۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جشنواره فیلم فجر سر «بنیامین» را برید

تهیه کننده فیلم انیمیشن «بنیامین» گفت: مدیران جشنواره فیلم فجر سر بنیامین را بریدند.

خبرگزاری مهر: نشست خبری فیلم انیمیشن «بنیامین» با حضور محسن عنایتی نویسنده و کارگردان، مصطفی حسن آبادی تهیه کننده، علیرضا زارع سرپرست متحرکسازی، امیر زند مدیر دوبلاژ، بهزاد عبدی آهنگساز و دیگر عوامل این پروژه امروز دوشنبه ۱۵ بهمن در محل پردیس ملت برگزار شد.

جشنواره فیلم فجر سر «بنیامین» را برید

در ابتدای نشست محسن عنایتی گفت: ۶ ماه پیش تولید و ۲ سال ساخت آن به طول انجامید، در حال حاضر فیلمنامه انیمیشن تبدیل به بحران شده است، در کنار آن نیز قبول نمی کنند که انیمیشن یک فیلم سینمایی است و برخورد درستی با آن نمی شود.

مصطفی حسن آبادی تهیه کننده این پروژه بیان کرد: ما در این جشنواره حضور پیدا کردیم اما بسیاری نمی دانستند که در این جشنواره انیمیشن است. هرچند در این دوره یک جایزه برای انیمیشن در نظر گرفته اند اما ما خودمان را مهمان ناخوانده جشنواره می دانیم چرا که انیمیشن به خوبی دیده نمی شود، این نوع نگاه مسئولان جشنواره کمکی به دیده شدن انیمیشن و ارتقای سطح آن نمی کند. سر «بنیامین» توسط مسئولان بریده شد.

عنایتی در بخش دیگری از صحبت های خود توضیح داد: مخاطب این فیلم کودکان هستند اما در جشنواره یک کودک هم حضور نداشت، تا این انیمیشن را ببینند.

بهزاد عبدی در ادامه گفت: زمانی که واژه یک فیلم به آن داده می شود باید همه موارد در آن لحاظ شود به خصوص صدا و موسیقی که انیمیشن را پیش می برد، تمام انیمیشن های بزرگ دنیا موسیقی های بزرگ دارد. انیمیشن بازیگر ندارد اما موسیقی صدا و تدوین می تواند داوری شود، اگر قرار نیست تمام بخش ها انیمیشن داوری شود چرا در جشنواره حضور پیدا می کنند.

امیر زند نیز گفت: زمانی که انیمیشن را برای من آوردند، فیلم خام بود و هیچ بگ راندی برای آن نداشتیم و من صداپیشگان این انیمیشن را انتخاب کردم. صدابرداری این کار نیز توسط سینا زند پسرم انجام شد. دوبله این انیمیشن بسیار خوب بود اما امروز متوجه شدم که صدا سینک نیست و کیفیت صدا نیز خوب نبود، آنچه که امروز دیدید آنچه که باید ببینید نیست.

عنایتی ادامه داد: جذابیت انیمیشن این است که جوان ها به سمت آن می روند. ما برای ساخت انیمیشن از مسیر والت دیزنی پیش می رویم.

وی درباره داستان این انیمیشن گفت: اگر داستان فرعون یک موضوع دینی است، انیمیشن بنیامین نیز یک انیمیشن دینی به شمار می رود.

تینا هاشمی صداپیشه «بنیامین» نیز در پایان این نشست گفت: کودکان نیازمند انیمیشن هستند تا با سینما بیشتر آشنا شوند. تولید برای کودک و نوجوان بسیار کم است و سینمای ایران چنین تولیداتی را کم دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج