کد خبر: ۸۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۹۵۱۹
تعداد نظرات: ۳۷ نظر
برخی از منابع آگاه خبر داده‌اند اپلیکیشن وی‌چت در بسیاری از آی‌اس‌پی‌ها از جمله مخابرات، مبین‌نت و ایرانسل فیلتر شده است.
باشگاه خبرنگاران جوان: برخی از منابع آگاه خبر داده‌اند اپلیکیشن وی‌چت در بسیاری از آی‌اس‌پی‌ها از جمله مخابرات، مبین‌نت و ایرانسل فیلتر شده است.

گفته می‌شود این اقدام بر اساس مصوبه جلسه اخیر کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه انجام شده است و تا 48 ساعت آینده پروسه فیلترینگ در همه آی‌اس‌پی‌ها تکمیل خواهد شد.

یک منبع آگاه دیگر در شرکت زیر ساخت نیز خبر فیلترینگ وی‌چت را تائید کرده است.

گفتنی است، وی‌چت یک شبکه اجتماعی موبایل‌-بنیان است که توسط شرکت tencent چین طراحی و ساخته شده و بیش از 300 میلیون کاربر دارد.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
برچسب ها: وی چت
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۷
نظر user
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
پاسخ
3
18
bah bah
نظر user
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
پاسخ
3
37
اخه به چه حقی برای مردم و بقیه تصمیم گیری میکنن؟ شب میخوابن صبح هرکاری دوست دارن میکنن
نظر majid
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
پاسخ
44
13
خوب کاری کردنند
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
اینستاگرام یادشون نره
نظر user
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
پاسخ
1
27
کلا جلوی به ضرر مخابرات بود فیلتر شد.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
گل گفتی
نظر saeid
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
پاسخ
3
43
مرسی از اینکه همه راه های تفریح جوون ها رو میبندید
واقعن مچکریم
نظر user
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
پاسخ
30
6
شوهر دخترخاله من با این قیافش خجالت نمیکشه شیک میکنه با دخترا چت کنه
نظر gholam
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
پاسخ
3
33
خوب که چی اینو فیلتر کنن بعدش چی ؟یکی دیگه جایگزین میشه .نمیشه با این چیزا جنگید باید درست استفاده بشه فرهنگشو جا بندازن .واقعا که متاسفم واسه این......!!!! ما همیشه باید از همه کشورا عقب باشیم دلیلشم همینه که نمیذارن ارتباط بر قرار کنیم . . . !!
نظر user
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
-
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
پاسخ
3
24
بله درسته اين خبر مال من كه فيلتر شده،از دولت اقاي روحاني بعيد بود
نظر Achillies
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
پاسخ
2
29
تفریحمون همین بود که اونم فیلتر کردن
خیلی ممنون
نظر babak
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
پاسخ
1
27
مگه بااین فیلترینگ ها کاردرست میشه، چند ساله که سایتها رو فیلترمی کنن فیس بوک رو فیلتر می کنن چی شد، بازهم شاهد استفاده از فیلترشکن و بالارفتن حجم استفاده از سایتها و فیس بوک هستیم، این حجم به قدری بالا بود که افراد مسئول هم تصمیم گرفتند از این طرق با مردم ارتباط داشته باشند، صفحات نعیمه اشراقی یا دکترظریف نمونه این مقامات و اشخاص مهمه، تکرارتجربه ها و صرف هزینه ها کاریست اشتباه بهتره فکرها اصلاح بشه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
کاملا موافقم
نظر ali
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
با سلام
جلوی تریاک و شیشه را نگیرید باید فکرها درست شود
نظر red
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
پاسخ
2
26
اونوقت میگن کره شمالی اینه و کره شمالی اونه ... !!
بخدا خودمون خبر نداریم وگرنه با این سیاستهای آقایون باسوادمون ، خیلی خیلی اوضاعمون خرابتره ، فقط چون همینجاییم نمی دونیم و گرنه از بیرون که نگاه کنیم خیلی بدتر از کره شمالی هم هستیم
نظر پدرام
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
پاسخ
1
26
هرچی که استفادش واسه کل دنیا یه چیزه معمولی محسوب میشه واسه ما ایرانیا آرزوئه.
نظر علیرضا
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
پاسخ
42
24
پایه برنامه ویچت دوست یابیه.
از ویژگی هاش مثل shake و look around و ... به راحتی میشه فهمید
مثل آب خوردن میشه با نزدیک ترین غیر همجنست دوست شد.
خب این توی فرهنگ چین(کشور سازنده ی این برنامه) خیلی چیز عالی ایه.
ولی برای فرهنگ ما نه، ربطی به فرهنگ درست استفاده هم نداره، کلا با فرهنگ ما نمیخونه
درسته منو شما دنبال این چیزاش نیستیم ولی اون پسر یا دختر 14 ساله ای که تازه به سن بلوغ رسیده و سرشاره از احساسات نیاز و توجه و ... مطمعنا دنبال این چیزاس و بهترین چیز برای رفع نیازش دوست شدن با یه غیر همجنسه از طریق این برنامه هست.
و به نظر شما از عواقب این دوستی چیزی میفهمه؟؟

شما هم که دنبال این چیزا نیستین، این همه برنامه دیگه هست که این ویژگی ها رو نداره و فیلتر هم نیست ،بهترینش واتسعپ و وایبر، از اونا استفاده کنید.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
تو نماینده طالبان تو سایتی؟
نکنه همه رو مثل خودت منحرف میبینی؟
نظر هتی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
چه ربطی داره من شوهرم ایران نیست با این روش بدون هزینه باهاش در ارتباطم......
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
اقای علیرضا،
واقعا از این که اینقدر امل، عقب مونده و متحجر هستی خجالت نمی کشی؟
نظر Cunter
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
دوست عزیز افغانی. اولا فرهنگ ما نه بگو فرهنگ من . دوما اون پسر یا دختر 14 ساله حق داره خودش واسه خودش تصمیم بگیره نه تو و بقیه..
نظر taghi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
حرف مفت میزنی
نظر آیلین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
+++++++++++++++++باهات موافقم . من خودم فقط از وایبر استفاده میکنم .
نظر tiger
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
امل تویی عمه جان
تویی که مدعی فرهنگی برو از همون وانساپ و وایبر استفاده کن
در ضمن برنامه مشابه به اسم تانگو هست
من که میدونم جای دیگت سوخته
نظر علی
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
پاسخ
2
4
کلا ما ایرانی ها اینقدر بی جنبه بازی در میاریم که همه چی برامون فیلتر میشه
این روزا اینقدر جملات ناجور نوشته بودن که آدم خجالت میکشه بگه ایرانیه
نظر eleman رضا سابق
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
پاسخ
1
7
دمتون گرم . تا وقتی سایفون 3 هست غمی نداریم .
نظر محمد
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
پاسخ
1
4
بااینکه عقاید مذهبی دارم و بقول خیلی از روشنفکرای امروزی چشم و گوشم به حرفا و عقاید 1400 سال پیشه اما بشدت از این کار بدم میاد . یاد فیلم مارمولک افتادم که رضا میگفت اینقدر به این جوونا گیر ندید بهشت که زوری نمیشه عزیزای من اینقدر گیر میدید از اونور جهنم میزنه بیرون
نظر عضو این میهن
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
پاسخ
2
5
واقعا متاسفم برا مسولان این کشور تنها تفریح مارو می بندد افتخار هم می کنن
پاسخ ها
نظر ندا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
چه تفریح چرتی
نظر يه ايرانى فدايى
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
پاسخ
1
4
Akhee ensafeee vagean
Kare dotosty nemikonim bekhoda
Khosh nemiyad
Unvagt migin donaya be melate iran ehteram bezare,akhe ma khodemon be khodemon rhteram mizarim akhee
Kheily darin bad mikonin
نظر فرشته
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
پاسخ
2
4
6 نفر از اعضای کمیته فیلترینگ دولتی هستند. یعنی این کار کاملا به آقای روحانی مربوطه. ناامید شدم از رأیی که به روحانی دادم.
نظر user
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
پاسخ
1
3
برنامه به اين خوبي
چرا فيلترش كردن؟ از ديشب تا حالا دپرسم
نظر زیبا
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
پاسخ
5
4
این فیلترها ربطی به دولت روحانی نداره از بس یه مشت ادم بیکار از صبح دارن تو این وی چت حرفای چرت میزنن نمونش همین فیس بوک و رفتن به فیسبوک مسی ولیما که ابروی هرچی ایرانیه رو بردن من اصلا با این کارا موافق نیستم هرچی فساد و انحرافات اخلاقیه از این وی چت وفیس بوک نشات میگیره تموم دوستیا معنی واقعی خودش رو از دست داده تو وی چت یه چیزی دربارت میگن جلوی روت هم یه چیزی میگن کلا با این لوس بازیا مخالفم طرف پنجاه سالشه داره با دختر چهارده ساله چت میکنه
نظر علی
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
پاسخ
1
4
slm ba filter shekan on shin dg ham filter ni berin halesho bebarin khkhkkhkh :v
نظر mahsa
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
پاسخ
1
5
فیس بوک و فیلتر کردن وی چتم همینطور ک چی اینکار خب مردم میرن فیلترشکن میگیرن استفاده میکنن خودتونو دارید قول میزنید....
نظر tiger
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
پاسخ
1
1
ملت برین tango بنصبید
نظر user
| درباره «وی‌ چت» فیلتر شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
پاسخ