۸۲۸۷۴۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

قربانی: خارجی‌های قبلی استقلال همگی رفوزه شدند

کاپیتان اسبق استقلال تهران گفت: تیم پیکان با سرمربیگری حسین فرکی حتما سعی خواهد کرد برنده دیدار باشد و تیم استقلال روز سختی مقابل پیکان خواهد داشت.

خبرورزشی: پیروز قربانی کمابیش در جریان اتفاقات روزمره باشگاه و تیم استقلال است و البته با نگاهی دلسوزانه به تیم محبوبش تعصب هم دارد. او درباره این تیم و اوضاع و احوالش حرف زد.

اوضاع استقلال پس از اردوی ترکیه را چطور ارزیابی می‌کنید؟

خیلی چیزی از این تیم ندیده‌ایم که درباره اش حرف بزنیم. وقتی تیم پشت در‌های بسته تمرین می‌کند باید صبر کرد و وقتی درباره اش حرف زد که جلوی دوربین و پیش چشم طرفدارانش فوتبال بازی کند.

اما کادر فنی از اردوی ترکیه به خوبی یاد می‌کنند؟

این هم در هفته اول و دوم لیگ در دور برگشت مشخص می‌شود. استقلال نیم‌فصل اول را با نتایجی تمام کرد که یکنواخت نبود. گاهی تیم یا کلاً بد نتیجه می‌گیرد یا خوب! ولی این تیم هم بد نتیجه گرفت و هم خوب. از این رو نمی‌شود درباره اش حرف دقیق زد. قطعاً با چند دیدار در دور برگشت می‌شود درباره استقلال صحبت کرد.

بازیکنان خارجی جدید استقلال را چقدر می‌شناسید؟

همانقدر که شما می‌شناسید. وقتی بازیکن بازی نکند نمی‌توان درباره اش حرف زد. مثل هندوانه‌ای که دربسته است و تا درونش را نبینید، نمی‌توانید درباره اش حرف بزنید. فقط منشا را می شناسیم که در پرسپولیس عملکرد بدی نداشت. در مجموع امیدوارم در قیاس با بازیکنانی که در نیم‌فصل اول جذب تیم شدند، بتوانند نتایج بهتری برای تیم رقم بزنند. دو نفر قبلی (گرو و نیومایر) که از این نظر رفوزه شدند.

بازی با پیکان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی مهمی است. کلاً هر بازی که اولین بازی است روی کار کلی تیم در ادامه تأثیر مستقیم دارد. پیکان تیمی است که با فرکی برای خودنمایی در دور برگشت برنامه‌های زیادی دارد. قطعاً استقلال در زمین این تیم روز سختی در پیش دارد.

استقلال با این همه بازیکن تهاجمی چه سبک فوتبالی ارائه خواهد داد؟

هر کاری می‌کند امیدوارم بتواند نتیجه‌ خوبی بگیرد. مردم دوست دارند استقلالی را ببینند که در نیم‌فصل دوم فصل قبل بازی می‌کرد. یک تیم سراسر حمله که به زیبایی توپ را در همه مناطق زمین به گردش درمی‌آورد. یادم هست در یک بازی وقتی بازیکنان استقلال سر خود رو به بازی مستقیم آورده بودند شفر از بیرون زمین به شدت عصبانی شده بود و فریاد می‌کشید که با کار ترکیبی و بازی روی زمین به دروازه حریف حمله کنند.

او مربی است که بی‌برنامه تیمش را به زمین نمی‌فرستد و اگر مهره‌هایش کامل باشند هر تیمی را شکست می‌دهد. نمونه اش هم وقتی بود که الهلال و الریان را شکست داد.

با این وصف تیمش می‌تواند در آسیا هم نتیجه لازم را بگیرد؟

باز هم تأکید می‌کنم باید صبر کرد و دید که چه اتفاقی در هفته‌های پیش‌رو برای استقلال رخ می‌دهد. وقتی تیم خوب باشد و بازی منطقی ارائه دهد چرا نتواند در آسیا نتیجه بگیرد. البته یادمان باشد تیم‌هایی که روبه‌روی استقلال هستند خیلی خیلی قوی بسته شده‌اند. از روی نیمکت مربیگری بگیرید تا درون زمین و بازیکنان‌شان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پورثنایی

      خبر ورزشی کثافت وقتی پیروز قربانی گفته خارجی های اس اس مثل گرو ونیو مایر رفوزه شدند چرا خبر مرگ همه ننه باباجون حرف او را وارونه اعلام میکنید مثلا تو دل استقلالی ها را با این حرکات ناشیانه خالی میکنید نگه خارجی های جدید بد هستن که این جوری زر میزنی اگه هدف دارید انشاالله زن وبچتون خیر نبینند که اینقده نامردید

    • بدون نام

      خودکیسه هم رفوزه شده خخح

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج