جاباما
۸۲۸۷۵۲
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

روز‌های خوب منشا برمی‌گردد؟

گادوین منشا مهاجم نیم فصل اول پرسپولیس،روز گذشته با قراردادی ۱.۵ ساله به استقلال پیوست.

خبرآنلاین: گادوین منشا مهاجم ۲۹ساله نیم‌فصل نخست پرسپولیس رسما به عضویت استقلال درآمد تا آخرین خرید زمستانی این تیم لقب بگیرد. منشا تابستان سال ۹۵ پس از حضور در تست‌های فنی باشگاه پیکان به عضویت این تیم درآمد و پس از یک سال حضور در پیکان و درخشش در لیگ برتر، راهی پرسپولیس شد.

این مهاجم نیجریه‌ای حال حضور در سومین باشگاه ایرانی را تجربه خواهد کرد و به همین بهانه نگاهی داشته‌ایم به عملکرد این بازیکن در مدت حضور خود در فوتبال ایران.

استارت پر شتاب با پیکان

پس از تایید در تست‌ فنی باشگاه پیکان، منشا با قراردادی یک ساله به عضویت این تیم درآمد و با پیراهن شماره ۹۰در ترکیب پیکان به میدان رفت.

منشا دو بازی نخست لیگ را از دست داد و از بازی سوم برای پیکان به میدان رفت و از هفته هفتم گلزنی‌های خود را برای این تیم آغاز کرد. ۱۵گل در ۲۷ بازی عملکرد منشا در پیکان بود. او در نخستین فصل حضور خود در فوتبال ایران، در ۹بازی موفق به گلزنی شد که در ۶بازی منشا دبل کرد و در ۳ بازی دیگر یک گل به ثمر رساند و در پایان فصل پس از طارمی و انصاری، سومین گلزن برتر لیگ لقب گرفت.

انتقال پرهزینه

اواخر اردیبهشت سال گذشته منشا با قراردادی دو ساله به عضویت پرسپولیس درآمد. قراردادی که گفته می‌شد مبلغ آن در هر فصل ۳۵۰ هزار دلار است تا این بازیکن نیجریه‌ای یکی از گران‌ترین بازیکنان پرسپولیس لقب بگیرد.

منشا در نخستین فصل حضور خود در پرسپولیس نیمکت‌نشین طارمی و علیپور بود و با محرومیت طارمی به ترکیب اصلی پرسپولیس رسید. منشا در نخستین فصل حضور در جمع سرخ‌ها، در ۴۱ بازی در تمام رقابت‌ها به میدان رفت و ۱۲ بار موفق به گلزنی شد و یک گل هم ساخت و تنها در ۵بازی فصل گذشته برای این تیم به میدان نرفت.

روزهای تلخ و نیمکت‌نشینی

در روزهای پایانی فصل گذشته منشا از ترکیب اصلی پرسپولیس دور شد. در ۷بازی پایانی لیگ، برانکو تنها در دو بازی از منشا در ترکیب اصلی استفاده کرد و از همان زمان شنیده می‌شد که این بازیکن در لیست خروج تابستانی سرمربی کروات قرار گرفته است.

با این حال با تداوم محرومیت نقل و انتقالاتی و جدایی احمدزاده و امیری در فاز تهاجمی، پرسپولیس چاره‌ای جز حفظ منشا نداشت و این بازیکن فصل جاری را نیر در جمع سرخ‌ها آغاز کرد. منشا تنها در یک بازی از ۵بازی ابتدایی فصل در ترکیب اصلی پرسپولیس بود اما عملکرد خوب او در لیگ قهرمانان منشا را به ترکیب اصلی رساند و این مهاجم نیجریه‌ای در نیم‌فصل نخست در تمامی ۲۲بازی پرسپولیس به میدان رفت و در ۱۵۸۵ دقیقه حضور در زمین، دو گل برای این تیم به ثمر رساند که یکی از این دو گل، گل سوم پرسپولیس به الدحیل بود که ضامن صعود سرخ‌ها به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

۳۰گل در ۹۱بازی

منشا در دو فصل و نیم حضور خود در فوتبال ایران با پیراهن پیکان و پرسپولیس در مجموع ۹۱ بار به میدان رفته و ۳۰ گل هم به ثمر رسانده. این بازیکن ۲۹ساله، با پیراهن پرسپولیس در ۴۲ بازی لیگ ۵گل به ثمر رسانده و همراه با یان تیم در ۴ بازی جام حذفی نیز به میدان رفته و در ۱۷ بازی لیگ قهرمانان آسیا نیز ۷ گل زده تا در مجموع در ۶۳ بازی، ۱۴ گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده باشد. وی همچنین برای پیکان در ۲۷ بازی لیگ ۱۵ گل به ثمر رسانده و در یک بازی جام حذفی نیز برای این تیم سابقه گلزنی داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موسی

      به همین خیال باش عمرا در استقلال هیچ خیریتی وجود نداره.....

      پاسخ ها

      • محسن از بندرعباس

        دیگه چی میتونی بگی میخای منفجر بشی موسی خان اومده استقلال منشا میشه خار چشم لونگ حالا ببین

    • سید کاظم از نرجه

      چرا کسی مبلغشو نمیگه و چرا نمیگید کیسه این پولها رو از کجا میاره کیسه با گفتن به سرورش تیم حکومتی همه نگاها رو به سمت سرورش کرده بعدش داره وزارتو سرکیسه میکنه خواهش هوادران عزیز از اصل ماجرا قافل نشید 28 بازیکن بدرد نخور امسال خرید و چند بازیکن خارجی بدرد نخور درضمن اردوی ترکیه رو الکی میگفت بدرد نمیخوره ووووو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بتو چه که از کجا میاره

    • mehran

      اگر برگرده بدرد سیستم بازی پرسپولیس نمیخورد برانکو باهوشه

    • بدون نام

      آره دوبازی هوب نباشه جاش رو نیمکت ذخیره هاس.پرسپولیس بلزیکن نداشت همش بازب کردو هیچ‌ پیشرفتی نکرد

      پاسخ ها

      • آرمین نیک بین

        استقلال جای بازیکن بزرگ هستش کسی که خودشو نشون نده جاش نیمکت هستش.شکر خدا استقلال بازیکن حمله زیاد داره کسی لایق نباشه جاش نیمکت هست و آخرش بیرون کردن از تیم

    • بی نام

      همینکه قهمید اشتباه کرده ورفته لنگ برا ما قبوله ضمنا معلومه این درد خیلی داره اذیتتون میکنه اینا کار خداست که اینجوری میشه این تازه کوچکتری جوابه در مقابل این همه بی عدالتی باید بیشتر از اینها منتظر باشید

    • د.م

      اگه از لحاظ روانی خودشو باتیم استقلال وفق بده موفق میشه برانکو اشتباه بزرگی کرد منشا کنار گذاشت بودیمیر خوب نیست

    • ارتش سرخ

      نه نه نه

    • علی

      تو پرسپولیس با این همه بازیکن خلاق هیچی نشد رفته کیسه احیاء بشه ... زرررررررشک

      پاسخ ها

      • آرمین نیک بین

        استقلال داریوش داره که سرمربیتون قبل اینکه داریوش بیاد استقلال خودشو کشت بیارتش لنگ.بعد فرشید اسماعیلی داره که هم تکنیک داره هم گلزن.خوب نگاه کن به بازیکنا میفهمی بازیکن خوب تو کدوم تیم بیشتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج