۸۲۸۷۷۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دیزنی در جستجوی جایگزین هیو جکمن

دیزنی در تلاش است که جایگزین هیو جکمن برای بازی در نقش ابرقهرمانی "ولورین" را پیدا کند.

سی نما: نام "هیو جکمن" با شخصیت "وولورین" در چندگانه‌ی "اکس-من" (X-Men) گره خورده، اما این بازیگر استرالیایی پس از فیلم "لوگان" (Logan) در سال ۲۰۱۷ برای همیشه با این نقش وداع کرد. به گفته‌ی "لورن شولر دانر" تهیه‌کننده‌ی چندگانه، حتی اضافه شدن این شخصیت به "دنیای سینمایی مارول" هم برای بازگرداندن جکمن به فیلم کافی نیست و دیزنی چاره‌ای جز جانشین ساختن او با بازیگری جوانتر ندارد.

دیزنی در جستجوی جایگزین هیو جکمن

دانر در مجمع منتقدین تلویزیونی در این باره می‌گوید: "هیو تنها برای دستیابی به فیزیک شخصیت، به سختی تلاش کرد، هر روز صبح ساعت چهار از خواب بیدار می‌شد و به سبب وضعیت طبیعی‌اش هر دو ساعت یکبار غذاهای پروتئینی مصرف می‌کرد، او را در کودکی کرم صدا می‌زده‌اند. وقتی به سن معینی برسید بدن دیگر با خواسته‌ی شما همراهی نمی‌کند. فکر می‌کنم اینکه جکمن بگوید "من در چنین مقطعی به سر می‌برم و دیگر از عهده‌اش برنمی‌آیم" منطقی باشد. اما این بدان معنا نیست که او نمی‌تواند در نقش وولورینی سالخورده‌تر بازگردد. هیچکس نمی‌داند در آینده چه پیش خواهد آمد."

با توجه به اینکه زمان دقیق ورود شخصیت‌های "اکس-من" به "دنیای سینمایی مارول" مشخص نیست و "کوین فایگی" قصد دارد در حال حاضر بر روی شخصیت‌هایی تمرکز کند که به صورت کامل در اختیار استودیوی مارول است، به نظر می‌رسد که در مورد شخصیت جدید وولورین هنوز تصمیمی قطعی اتخاذ نشده. دانر در مورد جستجو برای وولورین جدید می‌گوید: "راستش نمی‌دانم کوین [فایگی] چه ایده‌هایی در سر دارد. حتی نمی‌دانم که اصلاً ایده‌ای دارد یا نه. به نظر من کوین هنوز می‌خواهد با شخصیت‌های پرشمار فعلی سر و کار داشته باشد و بر روی آن‌ها تمرکز کند."

اگر بگوییم نام جکمن با نقش "وولورین" و در دهه‌ی ۲۰۰۰ با فیلم‌های "اکس-من" بر سر زبان‌ها افتاد، به او کم‌لطفی کرده‌ایم. فیلم‌های ابرقهرمانی دو دهه قبل وضعیت به کلی متفاوتی داشتند و بازیگران این ژانر را ستارگان جوان تشکیل می‌دادند. با موفقیت آثار ابرقهرمانی، نه تنها شاهد ورود اسامی بزرگتر بودیم، بلکه حتی حضور بازیگران جوان در این گونه فیلم‌ها سکوی پرتابی شد برای پروژه‌های مهم‌تر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج