۸۲۹۱۹۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فرصت همکاری آهنگساز ایرانی با «وست ورلد» سوخت

پیام آزادی آهنگساز ایرانی که با پروژه های جهانی همکاری می کند به دلیل اینکه آمریکا به او ویزا نداد فرصت همکاری با سریال «وست ورلد» را از دست داد.

خبرگزاری صبا: پیام آزادی آهنگساز ایرانی که با پروژه های جهانی همکاری می کند به دلیل اینکه آمریکا به او ویزا نداد فرصت همکاری با سریال «وست ورلد» را از دست داد.

فرصت همکاری آهنگساز ایرانی با «وست ورلد» سوخت

پیام آزادی آهنگساز بین المللی که موسیقی فیلم سینمایی «خون خدا» را در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر کار کرده است در گفتگو با خبرنگار صبا بیان کرد: قرار بود همکاری جدیدی برای سریال west world بین من و رامین جوادی شکل بگیرد اما به دلیل مشکلات ویزای آمریکا این همکاری لغو شد.

وی افزود: در خارج از ایران روی موسیقی گیم و انیمیشن هم کار می کنم و در ایران نیز سریال «شاه گوش» و فیلم های «بی وزنی» و «خون خدا» را آماده کرده ام.

آزادی درباره معرفی موسیقی و سازهای ایرانی به جهان توضیح داد: موسیقی ایرانی در دنیا جایگاه دارد اما متاسفانه به دلیل دیده و شنیده نشدن موسیقی ایرانی عموم افراد آن را نمی شناسند. موزیسین های اصیل ما باید کنسرت هایی را در سطح جهانی برگزار و هنر ایرانی را به دنیا معرفی کنند.

آهنگساز سریال «شاه گوش» ساخته داوود میرباقری درباره کمبود ساز ایرانی در گروه های خارجی گفت: نوازنده ها باید به کشورهای دیگر سفر کنند تا ساز ایرانی به دنیا معرفی شود. ساز ایرانی اگر در کشورهای مختلف شنیده شود حتما در ارکسترها مورد استفاده قرار می گیرد.

آزادی درباره پیشرفت موسیقی ایرانی در دهه اخیر توضیح داد: هدف موسیقی در ایران فراموش شده است و همه دنبال درآمد بیشتر هستند و به هر مناسبتی کنسرت برگزار می کنند تا به سوددهی برسند، در حالی که احترام به گوش مخاطب باید یکی از اولویت های هنرمند موسیقی باشد.

وی در پایان گفت: آموزش موسیقی باید از مدرسه شروع شود تا موزیسین واقعی به دنیای موسیقی اضافه شود و هنرمند با طی کردن سختی این مسیر ارزش واقعی هنرمند شدن را بداند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج