۸۲۹۳۲۴
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

بازداشت اخلالگر نظام تولید کشور در اراک

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: یک اخلالگر در نظام تولیدی کشور با اقدام های اطلاعاتی در اراک شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: یک اخلالگر در نظام تولیدی کشور با اقدام های اطلاعاتی در اراک شناسایی و دستگیر شد.

سردار «کیومرث عزیزی» روز پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه در اراک افزود: پلیس آگاهی استان حدود یک ماه قبل در تحقیقاتی از انبار و احتکار از وجود میزان قابل ملاحظه ای روغن مایع خوراکی در منزلی واقع در یکی از روستاهای اطراف شهرستان اراک با خبر شد و تحقیقات نامحسوس ماموران اداره مبارزه با جرایم مالی و اقتصادی برای بررسی در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در روند تحقیقات ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی مشخص شد فردی با بسته بندی روغن های خوراکی اقدام به عرضه آن تحت عنوان روغن های آرایشی و خوراکی خارجی در سطح کشور می کند و سودهای نامشروع بالایی نیز از این طریق به دست آورده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با پایان یافتن تحقیقات پلیس و با هماهنگی مقام قضایی، محلی که این فرد برای اعمال مجرمانه خود استفاده می کرد شناسایی و در بازرسی از این محل ۱۷ هزار لیتر انواع روغن مایع خوراکی، ۶۰۰ لیتر روغن بادام تقلبی با مارک های خارجی، ۵۰۰برگه جعل شده از مارک های چند شرکت خارجی و تعدادی تجهیزات رایانه ای و الکترونیکی مورد استفاده در انجام این جرایم کشف و ضبط شد.

سردار عزیزی عنوان کرد: در بررسی های تخصصی انجام گرفته از تجهیزات رایانه ای توقیف شده این متهم، تمام مراحل جعل برچسب شرکت های خارجی و بسته بندهای غیرمجاز نیز به دست آمد.

وی اظهار داشت: متهم با توجه به اسناد و مدارک موجود، به جرایم خود اعتراف کرد و بیان داشته از مدت ها قبل با ترکیب غیرقانونی و غیرمجاز روغن های خوراکی و اسانس های روغن های گیاهی و با جعل مارک شرکت های خارجی بر روی بسته بندی ها، محصولات خود را به فروش رسانده و درآمد بالایی نیز از این راه کسب کرده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در ادامه روند رسیدگی به این پرونده همدست متهم اصلی نیز شناسایی و دستگیر و در بازرسی از منزل این فرد نیز تعداد زیادی بطری های اسانس روغن های خارجی بدون مجوزهای بهداشتی و قاچاق کشف شد.

سردار عزیزی اظهار داشت: ارزش ریالی جرایم صورت گرفته در این پرونده حدود ۵۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: بر اساس استعلام انجام شده از دانشگاه علوم پزشکی اراک و اداره کل استاندارد استان مرکزی، غیرمجاز و غیرقانونی بودن محصولات تولید شده مشخص و با توجه به جرایم احتکار، فرار مالیاتی، پولشویی و تحصیل نامشروع از سوی متهم اصلی، پرونده تشکیل شده به همراه متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مقام های قضایی ارسال شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خلیلی قوشچی

      نظام تولید
      مگه ما تولید هم داریم که نظام هم داشته باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این هم از سلطان تولید،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج