۸۲۹۳۴۳
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

۵ کشته و مجروح حاصل برخورد نیسان و آمبولانس

رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه آمبولانس با یک دستگاه وانت نیسان در چهار راه سپاه شهرستان جهرم یک نفر کشته و ۴ نفر مجروح شدند.

پایگاه خبری پلیس فارس: سرهنگ مصطفی عباسی، رئیس پلیس راهور استان فارس بیان کرد: مأموران پلیس راهور شهرستان جهرم از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در چهارراه سپاه مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: مأموران مشاهده کردند یک دستگاه آمبولانس با ۴ سرنشین با یک دستگاه وانت نیسان برخورد که منجر به فوت یکی از سرنشینان آمبولانس و مجروحیت ۴ سرنشین دیگر خودروها شده است.

عباسی با بیان این‌که کارشناس پلیس راهور علت این تصادف را عبور از چراغ قرمز از جانب راننده آمبولانس اعلام کرد، افزود: پلیس با رفتارهای پر خطر و تخلفات رانندگی که باعث به خطر افتادن جان سایر رانندگان می‌شود برخورد شدید و قانونی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نیسان نه سلاح کشتارجمعی

      پاسخ ها

      • حمیدرضا

        واقعا

    • ‌‌‌‌ ( شب دراز است قلندر بیدار )

      بدون‌عکس تکذیب شد.

    • بدون نام

      با همه چیزم میخوان برخورد کنن !!!! نیس که خیلی هم نتیجه گرفتین از برخورداتون تا حالا ؟؟؟!!!! جای برخورد بهتر نیست یه نگاهی به آیین نامه بندازین ؟؟ اونجا مشخص کرده حق تقدم با کیه ( وانت نیسان یا آمبولانس ) جناب سرهنگ !!

    • محسن

      آمبولانس و ماشین آنش نشانی اجازه عبور از چراغ قرمز را دارد این قانون در تمام دنیا هست.مثل همیشه نیسان گاوی مقصره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آمبولانس تو معموریت نبوده اجازه نداشته از چراغ قرمز رد بشه .... روبرو خونه ما این اتفاق افتاد

    • بدون نام

      به نظر میاد اگر قانونمندترین آدم در پشت فرمان نیسان بنشیند، نمی دانم برای چی به هیچ قوانین و مقررات رانندگی پایبند نیست، خود متخلف ترین راننده میشود، هیچ شهر یا مکانی تغییری در اینخصوص پیدا نمیکند حال اگر نیسان هم آبی باشد که واویلاست واقعآ، کلیه خوانندگان گرامی اگر یه کم دقت کنند این عرایض بنده را حتماً تایید می نمایند، اگر در حال رانندگی بودید و هر نیسان آبی را از فاصله دور دیدید، در حد امکان و توان از جاده یا خیابان خارج شوید تا نیسان رد شود سپس به راه خود ادامه دهید، یعنی اگر وسیله خود را در هنگام دیدن نیسان به جدول یا گودال یا هر چیز خطر دیگری انتخاب نمایید بهتر و به صرفه تر از نیسان است که از روی شما بگذرد، مواظب نیسان آبی باشید، لطفاً

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر 21/06خداوکیلی درست میگویید من به اکثر شهر و شهرستانها میروم چون کار و شغلم ایجاب می کند همه از نیسان و هردمبیل بودن نیسان میگن،

      • بدون نام

        کاربر 21/06خداوکیلی درست میگویید من به اکثر شهر و شهرستانها میروم چون کار و شغلم ایجاب می کند همه از نیسان و هردمبیل بودن نیسان میگن،

    • Qq

      خوب اینو هر آدم عاقلی میدونه همیشه و دروهر مکانی بخصوص سرچهار راه حق تقدم با نیسان از نوع آبیه ولا غیر چه آمبولانس باشه چه آتشنشانی چه پلیس حتما اول نیسان باید رد بشه خوبه یه بازنگری تو قوانین راهنمایی رانندگی بشه خداوکیلی اینو همه میدونند نیسان بی ترمزه حتی اگه راننده اس هم ناشی نباشه باز از روت رد میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج