۸۲۹۳۴۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

افتتاح بزرگ‌ترین سد لاستیکی کشور

استاندار گیلان، با بیان اینکه بهره برداری از سدهای لاستیکی کمک جدی به تامین آب کشاورزی می‌کند، متذکر شد: با لایروبی آب بندان ها ۴۰۰ میلیون مترمکعب آب تنظیمی به آب‌های استان اضافه می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: استاندار گیلان، با بیان اینکه بهره برداری از سدهای لاستیکی کمک جدی به تامین آب کشاورزی می‌کند، متذکر شد: با لایروبی آب بندان ها ۴۰۰ میلیون مترمکعب آب تنظیمی به آب‌های استان اضافه می‌شود.

مصطفی سالاری در مراسم بهره برداری از سد پهلوان بست لنگرود، بزرگترین سد لاستیکی کشور که با حضور معاون رئیس جمهور برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور اثربخش نوبخت در استان، اظهار کرد: برای اینکه گیلان با مشکل آب کشاورزی مواجه نشود باید توجه ویژه ای به آب منطقه‌ای در چهار سطح داشته باشیم.

وی سطح اول را شامل سدهای بلند استان از جمله منجیل و شفارود و پلرود و لاسک دانست و افزود: باید سدهای لاستیکی و کوتاه را خیلی زود، تکمیل و آماده بهره برداری کنیم. در حال حاضر ۱۱ سد لاستیکی برای گیلان تعریف شده که اجرای آنها نیازمند اهتمام دولت است.

استاندار گیلان با بیان اینکه بهره برداری از سدهای لاستیکی کمک جدی به تأمین آب کشاورزی می‌کند، متذکر شد: آب بندان ها را در دستور کار داریم و خوشبختانه سازه‌های متعددی با پراکنش خوب در استان وجود دارد و می‌توانیم بدون اعتبارات عمرانی و با استفاده از منافع حاصل از لایروبی برای پیمانکاران این کار را به انجام برسانیم و ۴۰۰ میلیون مترمکعب آب تنظیمی به آب‌های استان اضافه کنیم.

سالاری با اشاره به ممنوعیت حفر چاه در کشور، یادآور شد: استان گیلان شرایط ویژه‌ای دارد و گاهاً بالا بودن سطح آب‌های زیرزمینی مشکلاتی ایجاد می‌کند لذا اگر چاه‌هایی با عمق کم حفر شود ما را از گرفتاری‌های فعلی آب نجات می‌دهد.

وی از رشد بالغ بر ۱.۵ برابری پروژه‌های افتتاحی دهه فجر امسال گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: امسال ۱۲۸۰ پروژه با اعتبار یک هزار و ۸۵۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود. شهرستان لنگرود نیز ۱۸۸ پروژه با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان دارد.

نماینده دولت در گیلان، افتتاح بندر چاف - چمخاله را یک اقدام جدید در کشور دانست و خاطرنشان کرد: این بندر یک بندر ویژه مسافری و گردشگری است. همچنین در شهرستان لنگرود طی ماه‌های آینده پروژه‌های خوبی به بهره برداری می‌رسد که از جمله آن می‌توان به دو بیمارستان و اورژانس هوایی اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پنچر نشه صلوات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج