۸۲۹۳۸۱
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

شفر: به هیچ وجه مغرور نمی‌شویم

سرمربی استقلال می‌گوید از گل‌زنی مهاجمانش خوشحال است.

ایسنا: استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر پیکان را از پیش رو بردارد. وینفرد شفر، سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با پیکان اظهار کرد: شروع مسابقه یک مقدار سخت بود. می‌دانستیم پیکان تیم خوبی است و در ضد حملات خوب عمل می‌کند.

از گلزنی مهاجمان یعنی ایسما و تبریزی راضی و خوشحال هستم. بسیار بابت روحیه تیمی‌مان خوشحال هستم. دیروز هم گفتم که در گذشته مشکلاتی داشتیم اما از عملکرد همه خوشحال هستم که با همه توان جنگیدند و امیدوارم همه بازی امروز را دیده باشند و به این تیم احترام بگذارند.

او افزود: از بازگشت داریوش شجاعیان بعد از ۶-۷ ماه بسیار خوشحالم. او امروز خوب بازی کرد و طبیعی است که پس از بازگشت از یک غیبت طولانی، اشتباهاتی داشته باشد. تعویض او نیز به دلیل اشتباهات نبود و ما نمی خواستیم برای او مشکلی ایجاد نشود. گل زکی‌پور برابر ذوب آهن آفساید گرفته شد اما از اولین گل او که امروز ثبت شد بسیار خوشحالم و این گل به اعتماد به نفس او کمک می‌کند.

شفر: به هیچ وجه مغرور نمی‌شویم

سرمربی استقلال تاکید کرد: به هیچ وجه مغرور نمی شویم و امروز اشتباهاتی داشتیم که باید کمتر شود. ما در مسیر پیشرفت هستیم اما هنوز کامل نشدیم و راه زیادی برای کامل شدن داریم و باید سخت تمرین کنیم. امیدوارم یک زمین تمرین خوب برای روزهای آینده داشته باشیم. ما روی زمین بازی می‌کنیم و داشتن یک زمین تمرین برای ما بسیار مهم است.

شفر با ستایش از عملکرد خوب بازیکنانش مقابل پیکان ادامه داد: چیزی که امروز دیدیم، یک کار تیمی بسیار خوب بود. در گذشته نیز بازیکنان برای اهداف خود جنگیدند. امروز هم دیدیم که همه به هم کمک می‌کردند و این روحیه تیمی ما را نشان میدهد. بعد از گل ایسما، وریا و بقیه گل ها همه تیم ما خوشحال بودند. حتی فرشاد محمدی مهر و روح الله باقری نیز که روی نیمکت نبودند، اعتراض نداشتند و نیمکت نشین ها نیز اعتراضی نداشتند که این برای آینده ما بسیار خوب است.

او درباره عملکرد تیم داوری این دیدار گفت: یک تعریف و تمجید نیز باید از عملکرد داور داشته باشم که بهترین عملکرد تیم داوری بود. در یک صحنه بازیکنان پیکان مرتب گفتند پنالتی اما پنالتی نبود و عملکرد داور عالی بود.

وی درباره حضور حسین فرکی روی نیمکت پیکان گفت: برای مربی جدید پیکان آرزوی موفقیت میکنم. او مربی خوب و قابل احترامی است و منتظر بردهای بعدی او خواهم بود و مطمئنم تیم خود را به لیگ بر میگرداند.

شفردر پاسخ به این سوال که همه با حضور منشا متعجب شدند، تصریح کرد: من قبل از بازی از او سوال کردم که در چه پستی می تواند به ما کمک کند و او گفت در راست و چپ می تواند به میدان برود. ما نیز طبیعی بود که به شجاعیان استراحت بدهیم و منشا به میدان رفت و توانست به تیم کمک کند. شاید در دیدارهای بعدی درباره مسائل دیگری صحبت کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیسه کش

      دوستی میگفت
      دانشگاه بودم پرسپولیس اومد بالای استقلال. فارغ‌التحصیل شدم،‌ دفترچه سربازی پست کردم، رفتم خدمت، خدمتم تموم شد،‌ کارت پایان خدمتم اومد و دارم دنبال کار می‌گردم و تو این بازه زمانی استقلال هم‌چنان زیر پرسپولیس بود.
      ولی هنوز تماشاچیا شعار میدن استقلال سرور پرسپولیسه

    • فقط تراختور

      نبایدم مغرور بشید چون هنوز گیر تیم نیفتادید همیشه به تیمهای بالاتر از خودتون امتیاز دادید بازم جلو تر کتور به ما امتیاز میدید

      پاسخ ها

      • تاااااجیممݥ

        مگه تراخنور هم تیمه.خخخخ فکرکردم فقط برای کشاورزی ازش استفاده میشه

      • س

        واسه شکست لنگیا به این ترتریها رو دادیم واقعآفکرکردن عددی هستن که واسه تاج کری بخوانن خخخخخخخخ

    • بدون نام

      دقیقا موپشمکی درست میگه نباید مغرور شوند چون شاید تو بازی بعدی داوووووووررررر بنفعشون نگیره

    • بدون نام

      نه بیا مغرور شو انگار رفتن فینال اسیا:))))) یه پیکانو بردیا

      پاسخ ها

      • ج

        این خرس قطبی فکرمیکنه تیم فوتبال بارسلونا... رئال یاسروش پرسپولیس راشکست داده که میگه مغرورنمی شیم خخخخخخ

    • ماقهرمان دسته سه شدیم شماچی؟

      اره جان عمت پنالتی صددرصدی رونگرفت وتوبایدم تعریف کنی کفترباز مثل اینکه تمام ارکان دولت وزیر فدراسیون وداوران تصمیم گرفتن تاکیسه قهرمان بشه خب چه کاریه اینهمه هم خرج نکنن جامو بدن کیسه شماکه بجزکمک دولت وداورا تاحالا نتونستیدجام ببرید امیرمافیاو فتل بنگی که یادتونه وزیراینهمه پول بیت المال و دادبهتون حتی جوایز پرسپولیس ازلیگ قهرمانان رو وخرید۲۷بازیکن همین اول کارم جاموبدن وراحت ای تف به ذاتتون کیسه های بی بوته وبی افتخار

    • کیسه تهران

      وزیر که پرسپولیسی هست چرا کیسه اینقدر براش هزینه میشه خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج