جاباما
۸۲۹۸۹۱
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

حجت‌الاسلام ماندگاری: وظیفه ما بعد از چهل سالگی انقلاب، شکرگزاری است

استاد حوزه علمیه گفت: وظیفه همه ما بعد از چهل سال از انقلاب شکرگزاری است و مبادا ناسپاسی کنیم.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری امروز در ویژه برنامه شهادت حضرت فاطمه(س) در مسجد امام حسین(ع) رفسنجان اظهار داشت: در انقلاب حضرت زهرا(س) یک عده قبول و یک عده مردود شدند که عده مردودی‌ها خیلی زیاد بود.

وی بیان داشت: عده کمی بعد از پیامبر(ص) قبول شدند و ماندند که ابوذر، سلمان و بلال از این افراد بودند شهدای بدر، احد، تبوک و حنین و همه شهدای جنگ‌های پیامبر قبول شدند.

این استاد حوزه با بیان اینکه در انقلاب اسلامی ایران خیلی‌ها قبول شدند و عده زیادی جزء شهدا رفتند، جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا هم قبول شدند، افزود: در انقلاب اسلامی قبول‌شده‌ها از مردودی‌ها بیشتر بودند و این عملکرد انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه شهادت، جانبازی و ایثارگری مدال است، عنوان کرد: اگر این انقلاب، ولایت و امام نبود معلوم نبود ما کجا بودیم، وظیفه همه ما بعد از چهل سال از انقلاب شکرگزاری است و مبادا ناسپاسی کنیم.

ماندگاری با اشاره به الگوپذیری انسان‌های آزاده از انقلاب اسلامی افزود: یاران این انقلاب در کشورهای مختلف شیعه ساختند، ما ۱۲ میلیون بسیجی داریم این رقم را هیچ زمانی اسلام نداشته پس ما قبول شده‌ایم چون خوب انتخاب کردیم.

وی خاطرنشان کرد: سه دستور در قرآن آمده و انقلاب ما دنبال آن بود، اولین دستور ایمان آوردن، دومین دستور رعایت کردن و سومین دستور عمل صالح است هر چه مشکل در این چهل ساله داریم به دلیل یکی از این تکلیف‌هایی است که انجام ندادیم.

این استاد حوزه بیان کرد: اهل ‌بیت‌(ع) آدرس راه را به ما می‌دهند و این ما هستیم که از این آدرس به خوبی استفاده کنیم.

ماندگاری اظهار کرد: اگر مسؤولان به حرف امام دیروز و امروز گوش می‌کردند مشکل نداشتیم، چندین سال است رهبری به مسؤولان می‌گویند به آمریکا اعتماد نکنید چرا امروز به تولید داخلی، اصلاح الگوی مصرف، ساده‌زیستی، ازدواج آسان، تکثیر اولاد و... که دستورات مقام معظم رهبری است، گوش نمی‌کنیم اینجاست که مشکلات زیاد می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اگر استقامت کم شود انقلاب نمی‌تواند بایستد، بیان کرد: شرایط سخت امروز را امام راحل پیش‌بینی می‌کردند، چون فرمودند: «اگر جنگ تحمیل کنند فرزند عاشوراییم اگر تحریم‌مان کنند فرزند رمضانیم و حاضریم گرسنگی و گرفتاری‌ها را تحمل کنیم اما دست از اسلام‌مان برنداریم».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره واقعا باید شکر گذارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدایا شکرت همه چیز خوبه ...گرونی ...بیکاری ...دزدی ...اختلاس ...رشوه خواری ...عدالت ...مسکن ...ازدواج جونا ...پاکی مسوولین ...الحمدالله

    • بدون نام

      اره بایدم شکر گزار باشیم بخاطر گرانی بیکاری جوانان اختلاس فقر افتصادی هدر رفتن عمر بچه هامون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج