۸۳۰۰۹۱
۱۸ نظر
۵۰۲۵
۱۸ نظر
۵۰۲۵
پ

دستگیری قاتلان مادر و دختر املشی

فرمانده انتظامی املش از دستگری ۲ قاتل که مادر و دختری را در این شهرستان با ضربات چاقو به قتل رسانده بودند خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی املش از دستگری ۲ قاتل که مادر و دختری را در این شهرستان با ضربات چاقو به قتل رسانده بودند خبر داد.

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر قتل مادر و دختری در منزلی مسکونی واقع در روستای " کهنه گوراب " شهرستان املش، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور مأموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه، جسد دو زن ۷۰ و ۳۱ ساله که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بودند مشاهده شد.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه قتل و انجام تحقیقات میدانی، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان را در دستور کار قرار دادند.

جانعلی‌پور با بیان اینکه مأموران انتظامی با استفاده از شگردهای پلیسی و تعقیب سرنخ‌ها دو متهم سابقه‌دار را در این پرونده شناسایی کردند، گفت: با هماهنگی قضائی طی یک عملیات متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی املش تصریح کرد: در بررسی فنی پلیس قاتلان پس از مواجهه با دلایل و مدارک موجود، به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتلان در تاریخ ۱۸ بهمن ماه سال جاری پس از تاریک شدن هوا با صورت پوشانده شده در حالی که مقتولان در خواب بودند برای سرقت وارد منزل آن‌ها شدند، افزود: پس از ورود متهمان به منزل، پیر زن ۷۰ ساله متوجه حضور آن‌ها شده و اقدام به برداشتن پوشش چهره یکی از قاتلان کرده و او را مورد شناسایی قرار داد که بلافاصله با ضربات چاقو قاتلان به قتل رسید.

وی ادامه داد: بر اثر سر و صدای ایجاد شده دختر ۳۱ ساله از خواب بیدار و قاتلان او را نیز به قتل رساندند و پس از سرقت مقداری طلاجات و مبلغ یک میلیون تومان وجه نقد از منزل خارج شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان املش با اعلام اینکه متهمان ۲۴ و ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی، اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی موجب رعب و وحشت مردم شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بخاطر سرقت مادر ودختر را روی هم قرار دادن!؟ عجب ادمای کثیفی که براحتی ادم میکشن و زمینه تمام این قتلها و حوادث بیکاری وفقر و ازهر زاویه یی نگاه کنید مشکلات اقتصادی، و زنان وکودکان بیشترین قربانیان ....ازکودک ربوده شده تا سواستفاده از زنان که برای گذران زندگی وکمک خرجی در شرکت خصوصی مشغول شده و مدیر شرکت با اینکه میدونه شوهر داره ! سعی به اغفال و .....کم نیست این موارد مسئولان کاری بکنید ؛سانسور کردن خبر ازجرم نمیکاهد !!!

    • مجید بابایی

      سلام خسته نباشید من خیلی تشگر میکنم از امنیت ایران از نظام ایران اکر نظام نبود ما تو خانه هایمان هم آسایش نداشتیم درود میفرستم به نظام ایران امنیت ایران خیلی عالی عالی عالی هست یک عده تلاش میکنند مثلان ایران را بهم بزنند گور خوندن ما تا رهبر عزیزمان را داریم و فرماندهان قوی داریم هیج کس هیچ غلطی نمیتواند بکند یاحق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوغتو بنوش

      • بدون نام

        بله درسته ولی از اون حقوقهای نجومی اتان چیزی نگفتی؟

    • بدون نام

      یک ماهه تلویزیون حیرت انگیز سی تا کانال یا خاک وخون و خاک اتش و فیلم تیرباران ......نمیخواید بگید تلویزیون حتی اگر استانی هم شده هر اتفاقی را بررسی کند ؟الان این خبر را به هر گیلانی بگید خبر داره اما تلویزیون برای زیاد نشدن پرونده رومیز قانون تصمیم نداره قدم برداره !؟ دل ادم میسوزه اینهمه پیام تبلیغاتی نشون میده اما از روش زندگی وتربیت در کشور حرفی نمیزنه!!!!؟

    • سهیل زاهدان

      بخاطراتومان؟ازخدانمیترسید؟بوی مسلمانی هیچ که بوی انسانیت ندارید..لعنتیها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همچین میگی یه تومن انگاریه یک تومنی است تواگه وضعت خوبه ویک میلیون راپول نمی دانی خیلی هاهستندکه ۲۵۰تومن ندارندبدهندیه دونه نون خالی

    • بدون نام

      بیارید این اشغال هارو اتیش بزنید ی زنه و دختر بی گناه رو ضعیف بودن

    • بدون نام

      املش توکدوم استانه

      پاسخ ها

      • رضا

        سیروس املشی مال همونجا بود تو طنز سه در چهار ولی نمیدونم کجاست باید جا باحالی باشه

      • محمود رضازاده

        گیلان

      • بدون نام

        گیلان

      • بدون نام

        استان گیلان

      • بدون نام

        فک کنم گیلانه شایدم درصدش کم اردبیل باشه

      • بدون نام

        گیلان، بین لاهیجان و رامسر

    • پارمیس افضلی

      خیلی خنده داره دو قتل اتفاق افتاده هنوزم مقام مسیول میگه جلوی رعب و وحشت رو خواهد گرفت این مقام اگه ترشی نخوره یه کاره ای خواهد شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        املش در استان گیلان سمت لاهیجان رودسره

    • بدون نام

      گیلان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج