۸۳۰۱۲۷
۲۹ نظر
۵۰۰۷
۲۹ نظر
۵۰۰۷
پ

عرب: چرا ما باید درباره سوپرجام پاسخگو باشیم؟

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: فتاحی باید پاسخگو باشد که این بازی مجوز برگزاری داشته یا نه و اگر مجوز داشته چرا اعلام کردند احتمال لغو بازی وجود دارد و اگر مجوز نداشته چرا به ما گفتند تا تیم را به اهواز بفرستیم؟

خبرگزاری فارس: ایرج عرب ، سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اتفاقات پیش از بازی امروز تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس، گفت: درست چند دقیقه قبل از بازی پرسپولیس مقابل پدیده در هفته قبل سعید فتاحی مسأله تبلیغات دور زمین را مطرح کرد چرا که پول این تبلیغات به سازمان لیگ می‌رسد و مسئولیت آن هم با خود سازمان لیگ است.

تا ۱۰ دقیقه قبل از بازی فتاحی هر کسی را می‌دید می‌گفت که بازی پرسپولیس و پدیده لغو می‌شود. این در حالی است که مسأله تبلیغات دور زمین اصلاً به ما ارتباطی ندارد و مسئولیت آن با سازمان لیگ است اما چون فتاحی زورش به شرکت توسعه و تجهیز نمی‌رسد به ما گیر داد.

وی ادامه داد: امروز هم تا ۳۰ دقیقه قبل از بازی ما نمی‌دانستیم که دیدار ما با فولاد انجام می‌شود یا نه و این مسأله کاملاً روی تیم ما اثر منفی گذاشته بود. اگر برای این بازی مجوز گرفته شده بود که دیگر بحث قطع برق و طوفان چیست؟ این مسائل ذهن تیم ما را به هم ریخت و بازیکنان تا دقایق قبل از آغاز مسابقه نمی‌دانستند که بازی با فولاد انجام می‌شود یا نه. همین موضوع بازیکنان ما را عصبی کرد و دیدید که علیرضا بیرانوند که یکی از حساس‌ترین پست‌ها را در اختیار دارد چقدر عصبانی بود.

در هم مسابقه با پدیده و هم بازی امروز با فولاد سعید فتاحی این کار را انجام داد. سازمان لیگ باید عرضه برگزاری بازی‌ها را داشته باشد و باید پای تیم‌ها بایستد نه اینکه ۳۰ دقیقه قبل از آغاز بازی هنوز نمی‌دانیم بازی برگزار می‌شود یا نه. هر بار که ما به خوزستان می‌رویم همین اتفاقات رخ می‌دهد و باید مشخص شود که چه زمانی این مسائل جمع خواهد شد. در همین رابطه من به آقایان تاج و بهاروند نامه‌ای می‌نویسم تا همه چیز مشخص شود. این مسائل به ما چه ارتباطی دارد که این گونه ذهن تیم ما را به هم می‌ریزند.

عرب: چرا ما باید درباره سوپرجام پاسخگو باشیم؟

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: درباره سوپرجام هم شرایط همین است؟ چرا باید باشگاه پرسپولیس پاسخگو باشد؟ ما یک باشگاه هستیم و به ما بگویند بازی کنید می‌کنیم. این نتیجه 3 بر صفر را آنها اعلام کردند و باید سازمان لیگ محکم‌کاری کند. مگر ما به تاریخ بازی سوپرجام اعتراض داشتیم؟

مگر ما گفتیم آماده نیستیم؟ مگر در حضور نمایندگان سازمان لیگ و باشگاه استقلال اعلام نکردیم که با قدرت در بازی سوپرجام حاضر می‌شویم؟ چرا ما باید پاسخگوی دادگاه حکمیت ورزش باشیم و هزینه کنیم تا نماینده ما به سوئیس برود؟ آقای فتاحی! اگر می‌توانید مسابقه را برگزار کنید که هیچ اما اگر نمی‌توانید مسابقه را برگزار کنید بگویید تا یک فکر دیگر کنیم.

عرب در ادامه گفت‌وگویش افزود: 5 دقیقه قبل از بازی با پدیده می‌گویند که جلوی بازی را می‌گیریم و جنگ روانی راه می‌اندازند و امروز هم تا 30 دقیقه قبل از بازی ما نمی‌دانستیم که بازی با فولاد انجام می‌شود یا نه. اگر فتاحی یا سازمان لیگ توانایی برگزاری بازی‌ها را ندارند که از نظر ما ندارند بازی‌ها را برگزار نکنند چون صلاحیتی برای برگزاری بازی‌ها ندارند.

قبل از بازی با پدیده هم همین کار را با ما انجام دادند و این در حالی است که تبلیغات محیطی دست به سازمان توسعه و تجهیز است و این وسط زورشان به آنها نرسید و به ما گیر دادند. تبلیغات را دست خود ما بدهند و ما می‌دانیم که چطور این کار را انجام دهیم اما پرسپولیس را وسط نیندازند. درباره سوپرجام هم داستان همین است به جای اینکه آنها پاسخگو باشند ما را جلو انداختند.

وی درباره قضاوت رضا کرمانشاهی داور بازی هم ادامه داد: ما از فدراسیون فوتبال توقع داریم که این کمک داور ویدیویی را هر چه زودتر فعال کند. چند وقت است در این باره جلسه برگزار می‌شود اما وقتی سیستم را راه‌اندازی نمی‌کنند همین می‌شود. اگر این سیستم کمک داور ویدیویی راه بیفتد همه چیز حل خواهد شد و این همه حاشیه به وجود نمی‌آید اما ما آماده همه گونه همکاری در این زمینه هستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: امروز تا 30 دقیقه قبل از آغاز بازی نمی‌دانستیم که به میدان می‌رویم یا نه؟ اگر برای این بازی مجوز گرفته شده بود که این مسائل یعنی چه و اگر هم مجوز نگرفتند چرا ما باید تیم را به اهواز بفرستیم؟ همین اتفاقات در اصفهان هم رخ داد و با سنگ و چوب آنجا ما را زدند.

اتفاقات امروز باعث عصبانی شدن بازیکنان ما شد و آنها را از نظر ذهنی به هم ریختند. سازمان لیگ مسئولیت برگزاری بازی‌ها را بر عهده دارد و آنها باید بگویند این بازی مجوز داشته یا نه؟ چطور جلسه هماهنگی انجام شد اما وقتی تیم به ورزشگاه می‌آید این حرف‌ها را مطرح می‌کنند؟ جالب است که فتاحی مصاحبه می‌کند و می‌گوید هنوز برای این بازی چیزی به ما ابلاغ نشده و اینجا برای من سؤال پیش می‌آید که مگر قرار بود بازی لغو شود که او این حرف‌ها را می‌زند؟

عرب در پایان افزود: در پایان باید بگویم که از عملکرد بازیکنان و کادر فنی کاملاً راضی هستیم چرا که آنها زحمت زیادی کشیدند و دست آنها را به گرمی می‌فشارم. خوشبختانه تیم روز به روز منسجم‌تر می‌شود و ما امیدوار به ادامه بازی‌ها هستیم و از همین طریق از بازیکنان و مربیان پرسپولیس قدردانی می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فتاحی یه آشغال بیش نیست

    • بدون نام

      توف به شرف کرمانشاهی و بانده مافیای اصفهانی فدراسیون دزدان دریایی
      سازمان لیگ وفتاحی کثیف هدفشون قهرمان کردن مافیاترین تیم ایران سپاهان به مربیگری رئیس مافیای فوتبال ایران قلعه نوئی هست

    • بدون نام

      جمش کن مردکه بی شرف توکاملا استقلالی هستی اقای عرب فیلم بازی نکن

    • بدون نام

      جام رو بدن تیم کثیف سپاهان تا قلعه نویی و سپاهان کثیف اینقدر رشوه پرداخت نکنن به امثال کرمانشاهی سازمان لیگ فاسد تمام

    • بدون نام

      کثیفترین سازمان لیگ دنیا به مدیریت فتاحی با ریاست سپاهان و قلعه نویی

    • بدون نام

      تو به شرف قلعه نویی فتاحی سازمان لیگ فاسدو داواران رشوه خواری امثال کرمانشاهی وتیم کثیف و مافیایی سپاهان
      هدف قهرمان کردن سپاهانه

    • بی نام

      خفه شو بابا تا یه بازی می باخید ننه من غریبم در میارید این همه داوری به نفع تیمت بود صدات در نیومد حالا زر میزنی

    • بی نام

      بابا چقدر بدبختید فقط دنبال بهونه هستید فولاد لوله تون کرده بود تلره لولشه چون تیمها قوی هستند وعین دوفصل قبل ضعیف نیستند که مفتی قهرمان بشید

    • بدون نام

      بهانه ها شروع شد مقصر داور شد مقصر فتاحی شد مقصر باران شد مقصر قطع برق شد بس کنید بابا یه کم مرد باشین شکست خوردین بگین شکست خوردیم شما اصلا نیمه اول بازی نکردین چی میگین؟

    • بدون نام

      این آقای فتاحی دم در آورده .یکی لااقل مدیریت یادش بده این بدرد لیگ 3 میخوره یا فامیل کله گنده ای اون بالا بالاها داره یا جز خواص هستش چون هیچ شمایلی به یک مدیر نداره .قیافه ش میگه با پاراتی سر کاره.

    • بدون نام

      حالا این همه به سود لنگی ها بود فقط یک بار اون نبوده چه آشوبی کردن

    • خورشید

      عادت می کنید،باخت هاتون شروع شده و داورها هم کمکی بشما نمی کنند

    • reza

      سوپر جام نمیتونه جای خالی کاپ قهرمانی آسیا رو تو ویترینتون پر کنه پس مبارکتون باشه این سوپر جام!

    • بدون نام

      چرا کسی درباره گل سالم فولاد حرف نمیزند لنگیاهمیشه به کمک داور بر دن لجن تر از تیم لنگ من ندیدم به همین خاطر است هر استان لنگ میره با سنگ استقبال میشه

    • بدون نام

      خداراشکرتاحالاکمک داورویدیویی راه اندازه نشده.اگرراه اندازی میشد الان جزء ۵تیم آخرجدول بودید.ازجام حذفی هم حذف شده بودید .پس خجالت بکش

    • بدون نام

      لعنت به تاج و فتاحی !آقای وزیر همینجوری ناعدالتی ادامه داشته باشه آماده حمله هوادارا در تمام ورزشگاه‌های کشور باش

    • من

      ببین چه حوار حوار میکنن
      جنبه باخت ندارید

    • دکتر نیک اقبال

      ان شالله که سوپر جام برگزار میشود و از جام مفت خبری نیست

    • پورسنایی

      زبون بسته این ایرج عرب چقدر شل و وارفته است حرف زدنش مثل بچه های سر کلاسه اجازه اقا!!!!!!!!!!!!! دوم اینکه عرب مثل اینکه قانون را زیاد نمی داند ودر این رابطه از بیخ عرب است مثلا به فتاحی میگه اقا قبول نیست من موچم !!!!

    • هر چه برانکو بگه

      خداییش حال کردم با صحبتهای کوبنده ومنطقیت

    • هر چه برانکو بگه

      خداییش حال کردم با صحبتهای کوبنده ومنطقیت

    • هر چه برانکو بگه

      ایرج.عرب عزیز امروز محبوبیتت صدبرابر شد

    • هر چه برانکو بگه

      ایرج.عرب عزیز امروز محبوبیتت صدبرابر شد

    • بدون نام

      اخرش خیلی خنده دار شد...به همه گیر داد و از بازیکنای تیمش فقط تشکر کرد انگار اونا هیچ مسئولیتی تو باختشون نداشتن

    • شیرزادی

      زاررررت

    • سید بلال دوپینگی

      یه بار داوری به ضررتون شد زمین و زمان رو بهم ریختین ولی سر سپد رود رشت رو به ناحق بریدین مسئله ای نیست

    • بدون نام

      هنوزم تو فکر اینم باریکن فولاد زیر گوش داور چی گفت که کرمانشاهی کارت دوم را نداد .احتمالا کارت به کارتیه

    • بدون نام

      اگر قله نوعی رشوه داده بود که الکی برای شما پنالتی نمی گرفتند تا بازی برده با مساوی عوض کنه کمی کلاه خودتون قاضی کنید

    • رضا

      ترس برتون داشته ها!!
      تازه اولشه. به زودی تشت رسوایی تون میخوره زمین و حق به حقدار میرسه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج