جاباما
۸۳۰۲۰۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پایان تلاش فرنگی کاران ایران با سه مدال رنگارنگ

تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود در رقابت های بین المللی جایزه بزرگ کرواسی پایان داد.

خبرگزاری مهر: رقابت های بین المللی کشتی فرنگی بزرگسالان جایزه بزرگ کرواسی که جزء طرح رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی کشتی نیز محسوب می شود روزهای ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه در شهر زاگرب کشور کرواسی برگزار شد و ۸ کشتی گیر جوان کشورمان با هدایت حمید باوفا به مصاف حریفان خود در این مسابقات رفتند که در پایان تیم ایران توسط پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم صاحب مدال طلا، میلاد رضا نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم صاحب مدال نقره و محمد ناقوسی در وزن ۷۷ صاحب مدال برنز شد. ۵ نماینده دیگر کشورمان نیز با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت ها کنار رفتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۴ کشتی گیر حضور دارند پویا دادمرز در رقابت های دوره ای در دو کشتی به ترتیب واسیل بوتز الکساندراف از رومانی را با نتیجه ۸ بر ۴ و آیازچی دوگوس از ترکیه را با نتیجه ۵ بر ۱ شکست داد. دادمرز در کشتی سوم و پایانی به مصاف اکرم اوزترک دارنده مدال برنز جهان از ترکیه رفت و با نتیجه ۲ بر ۱ از سد این حریف نیز گذشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم میلاد رضانژاد حسینوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با توجه به حاضر نشدن تونی برالا از کشور کرواسی راهی دور سوم شد وی در این دور مقابل ویرجیل مونتیانو از کشور رومانی با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. رضانژاد در این مرحله اریک توربا از کشور مجارستان را با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار در مصاف با کرم کمال قهرمان جوانان جهان و دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از ترکیه با نتیجه ۹ بر ۳ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور اول در دور دوم در مصاف با الکساندر پایوین از روسیه با نتیجه ۷ بر ۶ به پیروزی رسید اما در دور سوم مقابل چنگیز ارسلان قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از ترکیه با نتیجه ۹ بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، مختاری از دور رقابت ها کنار رفت.

پایان تلاش فرنگی کاران ایران با سه مدال رنگارنگ

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمد ناقوسی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل آنتونیو کامنجاسویچ از کرواسی با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی در مصاف با فورکان بایراک قهرمان جوانان جهان از ترکیه با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ناقوسی در این مرحله مقابل یونس امره باشار قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از ترکیه با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد به راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل ایلیه چوجوچاری دارنده مدال برنز جهان از کشور رومانی با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم حسین فروزنده در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر تیموجت تروبولین از اسلوونی را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل برهان آکبوداک دارنده مدال طلای امیدهای جهان با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد و با توجه به شکست این حریف ترک مقابل امره کوش دارنده مدال نقره جهان از ترکیه، فروزنده حذف شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم حسن فروزنده در دور اول در مصاف با گورامی ختسوریانی از گرجستان با نتیجه ۳ بر ۱ به برتری دست یافت. وی در دور بعد مقابل تادیوس میچالیک دارنده مدال برنز اروپا از لهستان با نتیجه ۵ بر یک مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، حسن فروزنده از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم ابوالفضل سید مهدوی در دور اول مقابل تریسی هانکوک از آمریکا با نتیجه ۵ بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر آمریکایی در مرحله نیمه نهایی، سید مهدوی حذف شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی در دیدار نخست در مصاف با عثمان ایلدریم دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از ترکیه با نتیجه ۶ بر ۳ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر ترک در مرحله نیمه نهایی مقابل مومیجان عبداله یف قهرمان بازی های آسیایی از ازبکستان، یوسفی از دور رقابت ها کنار رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج